Gå til innhold

babyen min klarte det ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ufattelig trist å lese! Må være helt grusomt å få oppleve 9 måneder med en liten en i magen for så å miste henne på grunn av noe slik. Kondolerer, håper dere får god hjelp til å takle sorgen og tapet! Dere har all min medfølelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI Å NEI!!! Så forferdelig trist å høre-kondolerer!Sender varme klemmer.ufattelig helt ufattelig!

Skrevet

Dette var ubeskrivelig trist å lese. Håper som de andre også skriver her at du har et godt nettverk rundt deg nå & godt å høre at du har en fantastisk mann, du trenger han og han trenger deg for å takle sorgen.

Skummelt å høre at å gå på overtid kan ende så tragisk. Takker deg for at du er så tapper og sterk som forteller oss andre dette, jeg vil absolutt være mer obs på dette når jeg nærmer meg terminen.

Ellers vil jeg bare si kondolerer og ønsker dere alt godt i fremtiden selv om alt virker mørkt og trist akkurat nå. Men dette SKAL dere klare, vi er jo skapt til å måtte takle tragiske hendelser. Urettferdig at noen skal oppleve å miste sitt eget barn.

Sender dere varme tanker og klemmer.

Skrevet

Dette var ufattelig trist å lese! Ble helt satt ut, og selvfølgelig også litt skremt... Godt du har en mann som er så god, og at dere to har et godt støtteapparat rundt dere, og får tatt godt vare på hverandre og klarer dere fint gjennom denne tunge tid og sorg...

Jeg kan bare prøve å forestille meg hvordan dere har d i situasjonen dere er i nå, og får tårer og vondt langt inni sjelen av d..så hvordan dere har d må gudene vite... ønsker dere det beste fremover og mye styrke...

Skrevet

Hærreguud,så J***** fælt!!!:(

Det går ikke an å sette seg inn i hvordan dere har det nå, så jeg sender mine beste kondolanser og tanker, og håper dere kommer dere etter hvert...

Husk at det er viktig å ta dere tid til å sørge,hvis dere har behov for det!!

Skrevet

helt forfedrli..kondulerer så masse..har selv vert med en av mine beste venniner gjenom fødselen på sin døde gutt for snart ett år siden..

det finnes ikkje ord som trøster i en sånn sitvasjon..

føler med deg...

gir deg en stor klem....

PS.skulla våre ulovlig og gå lenger en max en uke over tiden

Skrevet

Jeg vil bare sende deg mange varme tanker, gode klemmer og min dypeste medfølelse. Ufattelig trist å lese, kan bare ikke forestille meg den smerten dere må føle.

Skrevet

Dette er virkelig det jævligste man kan oppleve. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvordan du/dere har det nå. Du har min dypeste medfølelse i denne vonde tiden.

Trøsteklem fra meg

Skrevet

off, dette var helt forferdelig å høre om. sender masse varme tanker til dere. kan ikke skjønne at det skal gå ann akkurat det der, sitter med klump i halsen. min dypeste medfølelse til dere.

Skrevet

Huff, så utrolig trist.. :'(

Kondolerer så masse!

Skrevet

Ord blir fattige når man leser om slike hendelser. Kan ikke annet enn å si ta vare på hverandre og støtt hverandre så godt dere bare kan... ta tid til å sørge og vit at det er mange her inne som sender varme tanker til dere.

Skrevet

Det her er for jævlig:(

Urettferdig at slikt skal skje:( Hvorfor venter de så lenge????

Kondolerer så mye....blir jo helt utsatt og tårene renner...

Skrevet

det var utrolig trist og leese. sender masse varme tanker, og mange varme klemmer.

kondolerer så mye.

Skrevet

Så ufattelig trist. Kondolerer. Er selv to dager på overtid, skal absolutt være obs nå.

Nok en gang; kondolerer.

Skrevet

ånei.....Jeg sender noen varme klemmer i sorgen. Fryktelig trist å lese dette. Jeg gikk selv 16 dager over sist og fikk ut en veldig tørr men heldigvis frisk baby. Forstår ikke hvorfor sykehusene er så redd for igangsetting. Jeg håper det går bra med dere, og at dere klarer å se fremover.

Skrevet

Ord blir fattige. Helt tragisk, kondolerer. Min dypeste medfølelse.

Skrevet

Så forferdelig!

Veldig ille! Håper du ikke gir opp,men prøver igjen!

Skrevet

Sitter med tårer i øynene og tenker som de fleste at dette skal jo ikke kunne skje, ikke mens du er på sykehuset og alt ser bra ut. Kondolerer så masse og kan bare si at jeg føler med deg. Vær flink i tiden fremover til å snakke om det, se på bildene dere har tatt og vær sammen, du og mannen din. Dere kommer igjenom det!

Lykke til og stor klem!

Skrevet

Dette var forferdelig å lese! Kondolerer så mye!! Vet ikke hva jeg skal si.

Skrevet

Utrolig trist å lese og tårer ble tørket i øyenkroken:(

Kondolerer så masse. Kan ikke engang forestille meg hvor forferdelig det må være.

Nå burde vi snart bli satt igang her i Norge også i uke 41 som mange andre plasser i verden.

Skrevet

Åh nei, noe så forferdelig. Kondolerer. Håper du/dere har et godt nettverk og får den hjelp og støtte som trengs nå i sorgen.

Skrevet

Ta vare på dere selv. Ord blir fattige i en slik stund. Håper dere får mye støtte fremmover.

Skrevet

Så utrolig trist!! Føler med deg, og håper dere får god oppfølging og hjelp til å klare dere gjenom dette... Mange tanker går til dere nå..

Skrevet

Så fryktelig, fryktelig trist å høre! Dere må være helt fortvilet! Sender dere varme tanker og ønsker dere alt det beste i den vanskelige tiden. Husk å passe på hverandre :-)

Skrevet

ord blir fattige i en sånn situasjon.Ta godt vare på hverandre,du og mannen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...