Gå til innhold

babyen min klarte det ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min døde i magen min i går ett døgn etter jeg ble satt igang grunnet overtid på ullevål sykehus...jeg måtte føde henne og fikk holde henne intil meg...For de av dere som har fulgt innleggende mine senere ville jeg bare fortelle at dette ble min fødselshistorie og nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh herregud, stakkars stakkars deg dette må være det verste som kan skje og kjente jeg ble helt satt ut! Håper du har et godt nettverk rundt deg nå som kan ta vare på deg. Vet ikke hva annet jeg kan skrive enn kondolerer så masse.

Skrevet

Stakkars deg det er jo forferdelig, ønsker deg alt godt, håper du og mannen din klarer dere på best mulig måte etter det. klem.

Skrevet

Så trist å høre. Føler virkelig med deg i sorgen...

Håper du har en familie og gode venner som støtter deg gjennom den tøffe tiden du har foran deg.

Vet du hva som gikk galt? Hva sa legene/jordmødrene?

Igjen, føler med deg i sorgen...

Skrevet

Nei, fy søren så grusomt. Sender masse varme tanker til deg. Kan ikke engang tenke meg hvor tøft det må være.

Fant de ut om det var noe med ho eller om det skjedde fordi du gikke for lenge?

Uansett ta godt vare på deg selv nå og vær sammen med folk som kan støtte deg. Mange trøste klemmer

Skrevet

Mannen min er det mest fantastiske mennesket jeg har møtt i hele mitt liv, og jeg trøster meg og vi SKAL klare oss gjennom dette sammen..vi må jo bare det...

Men til alle dere her inne, jeg vil ikke skremme noen, men ikke la babyen være inni magen for lenge den har ikke gått av det. Jeg var i følge UL termin 9 dager over i går, men i følge mens termin 16 dager over...legene innrømmet at det nok var mens terminen som stemte best likvel..men litt forsent...

Skrevet

Feller en liten tåre for deg...

Kondolerer...

Skrevet

Jeg har dessverre to kollegaer (på to forskjellige arbeidsplasser) som har opplevd det samme, fine svangerskap som endte i dødfødsel ved overtid så håper jeg slipper å gå over. Helt forferdelig at noe sånt skal skje! Vet at de begge ble godt fulgt opp på sykehuset og fikk tilbud om sorggrupper så vil anbefale dere dette. Dette er jo det få som opplever dette heldigvis så de følte det godt å få snakke med noen som faktisk visste hvordan de hadde det. Varme tanker til dere to!

Skrevet

Huff det var leit å lese.. :(

Trodde nesten ikke sånt skulle skje mer jeg.

Skrevet

Så fryktelig trist.. Ord blir fattige.

Kondolerer så masse. Ta vare på hverandre i sorgen.

Skrevet

Fy faen.. Jeg har ikke ord på hvor utrolig synd jeg synes på deg.. Det er jo helt jævelig.. sitter nå med tårer i øynene og klump i halsen på dine vegne...Det jævla helsevesnet i norge.. Jeg håper dere har en stooort støtte aparat rundt dere i denne jævelig tiden.. Det er bra du holder hodet så høyt og at dere virkelig er sammen om dette, og støtter hverandre...Jeg ønsker deg og din kjære Lykketil og alt godt...

Skrevet

å neeei herregud..nå kom tårene mine:( så ufattelig urettferdig..føler så med dere..så godt du har en fantastisk mann..å ja ,dere kommer til å klare dette sammen..du er heldig så har en så god mann så du sier..

ord blir så fattige i en sånn situasjon..kan bare si at alle tanker går til dere ..

klem

Skrevet

Så trist!!! huff, kondolerer så mye! Det høres helt forferdelig ut! Håper dere klarer å ta vare på hverandre...Vet de noe om dødsårsaken?

Uansett, en stor klem fra meg, selv om vi ikke kjenner hverandre...

Skrevet

Uff.. jeg kondolerer så meget.. Det er kjempetriste saker.. men håper du går over det snart... uff.. kondolerer igjen.. må det aldri skje med noen!!! det jævla helsevesenet er er helt på trynet her i norge.. burde sett det på senere UL da.. men men faen ta dem.. de tror de alltid vet best!

Skrevet

uff!!!

All min medfølelse går til dere!

Lykke til i tiden fremover! Ta vare på hverandre!

Skrevet

Kondolerer! Ord blir så fattige i en slik situasjon. Det burde ikke gå an... Tårene presser på her og jeg kjenner jeg blir redd av å lese slikt. Ønsker deg og mannen din alt godt, ta vare på hverandre! Klem!

Skrevet

Kan ikke annet enn å måpe jeg.. Det er helt utrolig at dette forekommer, for å ikke nevne kjempeskummelt å høre om. Kondolerer så mye og jeg håper for all del at dere klarer å være sterke sammen. Jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke klart det, så jeg kommer nok til å gjøre alt jeg makter for å ikke gå over tiden. Helt forkastelig med all teknologi som finnes nå om dagen at slike hendelser fortsatt skjer. Ønsker deg å dine alt godt fremover, og håper dere prøver igjen ganske snart og får en liten en... Huff.. :( *Stor klem*

Skrevet

Nei så fryktelig trist :(

Har desverre ikke ord , så jeg sender deg en stor trøsteklem.

Skrevet

Huff, noe så grusomt!! Sitter her med en stor klump i halsen... Jeg kondolerer...

Skrevet

Så utrolig fælt! Ord blir fattige og meningsløse. Føler med dere.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, det er så forferdelig trist. Kjenner jeg blir så sint på dine vegne, det er så synd at barnet sansynligvis kunnne vært reddet hadde du fått bedre oppfølging, og at helsevesenet kunne vært litt mer ydmyk når det faktisk er slik at man ikke er enige om når man mener barnet bør komme til verden. Virkelig vondt å høre.

Skrevet

Dette er bare tragisk. Sender dere vår dypeste medfølelse og kondolanse. Ta godt vare på hverandre i tiden fremover!

Skrevet

å herregud! hjelp! stakkers deg/dere sier jeg bare! jeg sender dere mange trøsteklemmeR!!!! Bare husk en ting ta godt vare på hverandre nå!!!!!

Å for å minne oss andre på her inne Det er vi som kjenner kroppene våre ikke det satans helsevesnet!!!!

Skrevet

Srakkars dere! Kondolerer....

Ta vare på hverandre i tiden fremover. Vet det ikke er noen trøst nå, men husk at tiden leger alle sår.. Det kommer til å bli noen tøffe tak, men det vil bli bedre enn det er akkurat nå... Jeg tenker på dere..

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si til sånt. Er helt uten ord! Så ufattelig vondt å høre.

Ta vare på hverandre.

Alle mine tanker og medfølelse, og en stor trøsteklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...