Gå til innhold

Jan Thomas...... yummi...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det endrer seg slik at man ser at det blir unaturlig..... han ser ut som en plastikkdukke hehe, men han kan jo ha en flott personlighet selv om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kommentaren beviser bare at du er heterofil. For maken til feminin mann skal du lete lenge etter. Han bruker jo mere maskara enn en gjennomsnittlig dragartist iløpet av ett år. For ikke å snakke om hvor mange sprøyter han har i huden, med melanomin og botox.

Men det er gudskjelov ikke jeg som skal gifte meg me'n.

Ikke for det, wirremann, som ligger snorkende borti sofa'n her, kunne ha godt av ett kurs hos ham.. Noen ganger er litt mere enn nok, om det er noen som skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Synes han er motbydelig.... Har ikke ord for å forklare hvor lite jeg setter pris på han. Det mest irriterende er at fyren har et etternavn og er patetisk å ikke bruke det men finne på ett nytt- spør du meg da!!!

Skrevet

Solstråle69: tror vi må være enige om at vi kommer til å være uenige ang dette innlegget:) Ingen vits å diskutere sånne her saker egenlig! Kjenner du han personlig?

Skrevet

Nei, kjenner han ikke personlig. :-) Men synes det er forferdelig å snakke stygt om andre menneskers utseende, uansett hvor forferdelig de ser ut.

Synes det er en skikkelig uting, og mamma har prentet inn i hodet mitt i hele mitt liv at det er ingen mennesker som er stygge. :-)

Skrevet

Enig med deg i det. Synes også det er en uting å kalle folk stygge.

Skrevet

Usj nei han er ikke utrolig pen nei.

Få vekk all butoxen i ansiktet hans så hadde han nok ikke sett sånn ut.

Skrevet

Om botox ikke endrer utseende så må det være noe annet denne karen har gjort...

Skrevet

synest han er digg jeg :-)

skulle ønske jeg hadde en kul homsevenn for de er så morsomme :-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

å herregud!! NEI han er heller ekkel synes jeg.

Skrevet

Alt for feminim, jålete og det eneste han bryr seg om er om han har glatt nok hud og om buksa og skjorta matcher. kjenner 40-åringer som ser mye bedre ut enn han og i tillegg bryr som om virkelige ting her i verden.

Skrevet

Jeg kunne vel ikke akkurat tenkt meg en runde i halmen med han, men det er for de han ikke er min type fyr. Derimot synes jeg han er utrolig søt og ser flott ut i kroppen. Morsom er han også. Elsker at han har klart å gjøre seg så stor i dumme lille norge der en mann med en gang er homse/femi/ekkel når han tar vare på seg selv. Her skal menn helst går rundt med rørlegger, ølmage og træl i henda når man skal være mann!!

Skrevet

Der sa du akkurat det jeg mener, Stinkerbelle! :-)

Pluss at jeg ikke klarer å få sagt nok ganger at å kalle andre mennesker for stygge, er noe av det mest ufine jeg vet! Tenk på hva dere viderefører til barna deres.

Skrevet

Vet ikke med deg, men jeg klarer fint å skille hva jeg skriver her og hva jeg sier til barna mine...

Har aldri sagt at noen er stygge eller lignende i nærheten av de.

Skrevet

æsj,klarer bare ikke den mannen...

Skrevet

Da tror jeg du undervurderer barna dine. Holdningen er jo der uansett.

Skrevet

He he, og jeg tror virkelig du overvurderer din evne til å analysere folk over en nettside. Må nesten le her nå...

Skrevet

Hi, hi, hi! Synes det er så fint at jeg får deg til å le! :-)))

Skrevet

Ja, mulig det... Jeg ler ofte jeg ;-)

Vi har sikkert ulike måter å bruke en sånn side som dette på. For min del er det jeg skriver her det jeg tenker (men som jeg ofte ikke ville sagt i RL) Jeg er rett og slett ganske ulik i virkeligheten (tro det hvis du vil..)

Nå er vi langt ved siden av HI, så hvis du vil noe mer foreslår jeg at du sender en PM.

Skrevet

Puke!!!

Kan ikke se for meg en mer umandig mann, om han i det hele tatt kan kalles mann..

Skrevet

hehehe.. Ja, nå synes jeg virkelig at du overdriver solstråle69 ;)

Selv om man skriver her inne at man synes Jan Thomas er stygg/motbydelig/ekkel så har man ikke nødvendigvis en nedlatende holdning av den grunn..? Ærlig talt! Dette er et forum for voksne, og barna våre leser da ikke mammas kommentar inne på en nettside? hehe..

Forøvrig synes jeg Jan Thomas er litt artig til tider, men han har ikke helt sunne holdninger synes jeg. Å spise piller til frokost og å være såpass opphengt i utseende synes jeg ikke er heldig:) Da han i tillegg sekunder etter å ha svelget frokosten greide å uttale; "ja, nå kjenner jeg virkelig at de virker!", så må jeg si at jeg lurer på om han kødder. haha.

Han er heller ikke min type når det kommer til utseende;) Finner ham ikke attraktiv i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...