Gå til innhold

Jan Thomas...... yummi...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så utrolig pen, skulle ikke tro han var 40 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei, yuk...hehe....

Skrevet

huff......han klarer jeg bare ikke....

Skrevet

Hehehe, neida. Han ER sexy! Også DEN kroppen:)

Skrevet

Hehe ... da har jeg funnet min motpol i verden når det kommer til smak!

Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn han. Jålete, utolig feminin (jeg liker maskuline menn), og forferdelig overfladisk og "bimbo".

Og det er ikke akkurat noe stort turn-on for meg at han har spilt i erotiske filmer med bare menn ...

Skrevet

Kroppen kan jeg si meg enig i, men ansiktet er ikke helt min greie.

Skrevet

Jeg syns vel at han er vel glatt i annsiktet sitt, men digger den fyren:-)) Han virker så ekte på en måte..syns han er morsom også jeg da he he Og ja,kroppen kan ingen ta ifra ham-råflott!!

Skrevet

Haha, hørte dere kommentaren hans i senga?!

"Jeg kjenner ikke mange i 20-årene som har bamse, men det har altså jeg"

(Husker det sansynligvis ikke helt ordrett, men nøkkelordene er der.. )

Skrevet

Jeg liker han veldig godt. Syns han er helt herlig.

Skrevet

Agree, syns han er nydelig. Men er veldig glad for at min mann ikke er så jålete!

Skrevet

søren...nå glemte jeg det igjen...

Skrevet

Helt enig! Synes han er helt herlig - deilig befriende med sånne som klarer å stå imot janteloven! :-)

Skrevet

Kan ikke skjønne at noen synes han ser bra ut!

Har dere ikke sett ordentlig?!

Ok at han virker som en hyggelig fyr, men kjære vene, det opererte botox-ansiktet ser langt ifra bra ut! :S

Skrevet

Jeg har sett ordentlig - og JO, han er skikkelig snaxy! :-) Samme om han bruker botox, vel - blir jo det samme som silikon det. :-)

Skrevet

Hehe, ja, nettopp..

Skrevet

Ohh.. lord.. han lyser jo gay.. Man kan da vel ikke som hetro kvinne finne han tiltrekkende?

Men han hadde jo vært helt genial å ha som "venninnne" da? Han virker jo utrolig sympatisk og trivelig, og ikke sånn påtatt bitch som mange av hans brødre er.

Skrevet

Hæ? Det går da vel an å bli tiltrukket av en homse? Jeg klarer ikke se "forskjellen" bestandig heller, jeg. :-)

Synes det er mange kjekke homser - Bjarte Hjelmeland, Peter Jøback (eller noe sånt), Jan Thomas, og mange jeg ikke husker i farten. :-) Alle er ikke "min" type, men kan jo synes de er kjekke allikevel. :-)

Skrevet

Han er bare så kul synes jeg:))Men kanskje litt for selvopptatt? Men uansett kjempesøt:) Ikke noe mannsemne for meg, har en kjekkas er hjemme;)

Skrevet

Nei slutt da'?!?! Han minner meg om hun kattekvinnen, som har operert seg utallige ganger for å bli lik en katt... Skikkelig umandig og oppblåst (botox antar jeg).

Skrevet

han er jo igrunn pen å se på, men noe feminint over utseende hans likevel, så ikke helt min type :)

Skrevet

Det tells vel kanskje ikke..men, jeg synes også han er kjekk å se på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...