ikke akkurat struttepupp! Skrevet 1. august 2008 #26 Skrevet 1. august 2008 han er noe av det ekleste jeg vet! Så lite skjønn at det er vondt å se på..:-/
Gjest Skrevet 2. august 2008 #28 Skrevet 2. august 2008 Bjarte Hjelmeland er jo sexy. Hva har janteloven med saken å gjøre? Han er jo en femifjott som har kommet med idiotiske uttalelser om f eks amming. Er det noe å skryte av?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #29 Skrevet 2. august 2008 Nei, fy og fy. Han er en ekkel mann. Alt for glatt i ansiktet og litt for overdrevent fin. Synes han er skikkelig kvalm.
prekæs Skrevet 2. august 2008 #30 Skrevet 2. august 2008 Jeg synes vel egentlig at Jan t får veldig mye pepper. Tipper han er en hyggelig person, men er uenig i at botox er løsningen.
trippeltopp Skrevet 2. august 2008 #31 Skrevet 2. august 2008 Nei fydda! Han kan vel knapt nok kalles man. Er mer kvinnelig enn jeg noen gang kommer til å bli. Hver gang jeg ser på ham slår det meg at det er trist at enkelte mennesker faktisk kan tro og mene at det ytre er det aller viktigste her i livet. Da har man vel ikke skjønt stort... Etter min mening er han et bedrøvelig stykke menneske...men igjen; det er jo bare min mening!
Piken på landet Skrevet 2. august 2008 #33 Skrevet 2. august 2008 WAS? Oh, han er så langt fra min definisjon på sexy som det går ann å bli...
skorpionfruen Skrevet 2. august 2008 #34 Skrevet 2. august 2008 Hehe skal være enig at det ikke ser ut som han er 40... men ikke sansen for typen ellers. Skal ikke være slem med mannen. Han er sikkert pen for de homofile!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. august 2008 #36 Skrevet 2. august 2008 Hehe synes han er kul jeg..Skulle gjerne vært en tur på byn med ham
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. august 2008 #37 Skrevet 2. august 2008 Venninne kunne jeg nok hatt ham som, men tiltrekkende-kjekk? Uff, nei det får jeg ikke helt til. Han er jo ikke "stygg" men jeg henger meg veldig opp i at alt er så glætt, go lite levende i ansiktet. Og som sjiraff sier; han minner meg også litt om hun kattekvinnen...
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #38 Skrevet 2. august 2008 Han er jo en type som ikke bryr seg om janteloven, det synes jeg er flott. Vedr. uttalelsen rundt amming, gikk han jo hardt ut og beklaget det - det synes jeg det står respekt av. Synes det er greit å få med det også, og ikke bare vektlegge det man selv har lyst til.
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #39 Skrevet 2. august 2008 Synes det er ille å se at så mange bare slenger ut av seg ukvemsord om en person kun basert på utseende. Patetisk.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. august 2008 #40 Skrevet 2. august 2008 Men nå er vel ikke det så rart at utseende hans blir kommentert, når det er det hele tråden handler om..
melkekua™ Skrevet 2. august 2008 #41 Skrevet 2. august 2008 Klarer ikke han, han ser så plastikk ut hehe....
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 2. august 2008 #42 Skrevet 2. august 2008 Solstråle69: Men det gjør Jan Thomas også! Han er ganske krass i kommentarene og dømmer folk etter hvordan de kler seg. Det synes jeg er skikkelig patetisk.
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #44 Skrevet 2. august 2008 Jeg synes det er stor forskjell på å kritisere utseende og hva folk har på seg....
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #45 Skrevet 2. august 2008 Ja, tråden handler om at HI snakket positivt om en person - jeg skjønner bare ikke vitsen med å snakke negativt? Hvorfor så stort behov for å snakke nedlatende om andre mennesker - er det ikke bedre å holde sånne ting for seg selv? Jeg er veldig bevisst på det ift oppdragelsen av jenta vår, og trodde faktisk at det var ganske vanlig. Selv om bhg-erfaringen selvfølgelig tilsier at altfor mange barn er vant til "sånt snakk" hjemme.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. august 2008 #46 Skrevet 2. august 2008 Han er god mot mammaen sin,-det synes jeg er en god egenskap det:o)! Utseendemessig er han ikke min type, men ser jo klart at han har de rette trekkene..
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 2. august 2008 #47 Skrevet 2. august 2008 det syns ikke jeg. Kritikk er kritikk......
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #48 Skrevet 2. august 2008 Synes du virkelig ikke det er forskjell på å si at en person er stygg og at en kjole er stygg?
Sånn kan det gå Skrevet 2. august 2008 #49 Skrevet 2. august 2008 Når man selv går aktivt inn og endrer utseendet sitt så blir jo det på linje med hva slags klær man velger...
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #50 Skrevet 2. august 2008 Det kan jeg til en viss grad være enig i, men når det er snakk om botox som kun glatter ut rynker, så endrer jo ikke utseendet seg veldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå