Mixå Skrevet 29. august 2008 #51 Skrevet 29. august 2008 Heisann! Gratulerer Superklar!! kjekt å høre:) Og velkommen hit dere nye:) Jeg er 19 år, 0 barn, fra Møre og Romsdal, 8-9. pp Tanta var trofast og kom bare noen dager for sent. syklusen min er helt på jordet, så det er ikke lett å planlegge el å sånn... bruker å kjenne det, men det er ikkje sikkert egget faller ned likevel. nok en gang: skal komme meg til lege!! Nå er sambo ute igjen, så da er det nok en mnd uten prøving:/ Har begynt å jobbe i barnehage nå, så der får jeg jo en dose babyer og småbarn:) Ha en god helg alle sammen!!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #52 Skrevet 29. august 2008 Hei jenter! Ja, her går nå tiden unna, samboeren er hjemme, og vi koser oss! Vi har kjøpt campingvogn! Vi får den i neste uke, så vi gleder oss masse til å ta den i bruk! Så har vi vært på gyn. og nå er alt klart for prøvrør, vi trenger bare å finne ut hvor vi skal gjøre det og når, og søke. Så nå er jeg ikke så stressa lenger da. Mixå: Kjipt at tanta kom da! Har begynt å bli noen PPer på deg også, det er på høy tide at det klaffer nå! Har du vurdert å gå til akupunktur ang syklusen din? Det hjalp meg mye da! Schnygga: Så heldig du er som er på ferie da! Høres deilig ut! Må få høre hvordan dere har hatt det når du kommer hjem Må være så kjekt å planlegge og lære seg alt mulig Lykkelig Mor til2: velkommen hit! Kjekt med nye prøvere. Morelli: Hvordan går det hjemme alene? Det må være travelt for deg? Nei, nå må jeg gjøre noe skolearbeid! Snakkes Superklar: Gratulerer så mye!! Så heldig du er!! Må være
Mixå Skrevet 29. august 2008 #53 Skrevet 29. august 2008 Oj! så bra for dere Elisabeth! Ja, akupunktur var ikke et dårlig forslag:) kanskje jeg skal prøve d?
Lykkelig Mor til2 Skrevet 30. august 2008 #54 Skrevet 30. august 2008 Hei. Takk for en hyggelig velkommst!!Her var det en god stemmning! Morelli..Jeg bor i DK med min Danske mann, vi har 2barn på5år og 4mnd, det var jo ikke meningen det skulle bli så mange år imellom dem,men er ikke så lett med en mann som kun er hjemme 50%.. Men ønsker meg en lille en til, men vi venter vel 1eller 2år.. Hvor lenge er dere alene om gangen???Jeg er alene i6uker, så er han hjemme i 5uker..
Mixå Skrevet 30. august 2008 #55 Skrevet 30. august 2008 Hei Lykkelig Mor til2 Min samboer er ute 4 uker, og hjemme 4 uker veldig slitsomt egentlig når vi holder på å prøver på å bli gravid!! :/ Går glipp av mange pp, men slik er det jo bare.. Vi har ingen barn, så prøver på vår første.. Du har jo en nesten helt ny i hus du da:D Hvilke kjønn er barna dine da?
Titter Skrevet 30. august 2008 #56 Skrevet 30. august 2008 Hei alle sammen! Blir altfor lenge mellom hver gang jeg er innom her! For et par dager siden hadde jeg skrevet et laaaaangt innlegg, men når jeg lagret det koblet internett ut (er ustabilt for tiden) og det ble ikke lagret!! Argh! Irriterende... Men nå er jeg her, og først må jeg ønske Lykkelig mor til 2 velkommen til oss! Jeg er 25 år og bor midt i landet sammen med min samboer som er like gammel som meg. Vi ønsker oss barn veldig sterkt, men dessverre har det ikke lykktes oss enda, etter 20 pp. Jeg har vært gravid tre ganger, men det har endt i 2 sa og 1 ma, dessverre. Jeg har hatt første time på fertilitetsklinikk, og ingen ting er galt med meg, mens sambo har litt nedsatt bevegelighet på gutta sine. Men vi har jo klart det tre ganger, så håper bare det går en gang til og at spira holder seg der i 9 måneder! Ellers går jeg her å venter på mensen, eller det vil si at den IKKE skal komme! Har ikm på mandag/tirsdag, så det er bare å krysse det som krysses kan....! Håper så inderlig at det er vår tur nå.... Morelli: Hvordan går det med deg som er alene nå da? Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg, og at du ikke sliter deg helt ut! Elisabeth: Gratulerer med campingvogn da! Vi har lyst til å kjøpe oss hytte, og har kanskje funnet en mulig nå.... Har så lyst på en egen plass vi kan dra for å være alene og slappe helt av! Kos dere masse nå når du har mannen hjemme:) Flott å høre at dere får prøverør nå da! Jeg har ikke hørt noe fra fertilitetsklinikken enda, så må kanskje ta en telefon dit en dag....skulle jo få ny time etter ca et halvt år dersom det ikke skjedde noe, og det vil jo bli i begynnelsen av desember! Er greit å få vite det tidlig slik at vi kan bytte dersom sambo ikke er hjemme når vi får time. Mixå: Synd mensen kom da....ta dere en tur til legen, så får dere noen svar! Superklar: Gratulerer så mye med spire i magen! Du er jammen heldig:) Ta godt vare på den, så skal du se det går bra! Schnygga: Høres ut som dere har det bra i Danmark, det er bra:) Og så oppdaterte jeg likegreit den lille lista vår også IKM: Mixå: IKM: 20. juli, 0 barn Schnygga IKM: *ukjent - venter*, 1 barn Elisabeth: IKM: 21. sep, 22 pp, 0 barn Titter: IKM: 1./2. september, 0 barn, 20 pp ************************************************* TERMINER: Superklar: 22/3-09 Maya - Fått, 3 barn Stjerneklar - Fått Trulte - Fikk 24/6 Morelli - Fikk 6/8 Baby09: 26. mars 2009
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 31. august 2008 #57 Skrevet 31. august 2008 Jo Takk Titter :-) Er hektisk her, men jeg klarer meg. Måtte tilkalle hjelp her forrige dagen. Storebror er syk (kjempe forskjøla) og hadde hele dagen vært klengete og sutrete...og lillesøster ville bare ha pupp!! Hun sov 1 time på hele dagen, så hadde nok kan du si... Men på toppen av alt hadde eldstemann mista kosebamsen sin, så han nekta å legge seg!!!! Vi lette og lette til ingen nytte, og snuppa skrek og skrek!! Da randt det over for meg. Da var jeg så sliten at jeg måtte ringe mamma!! Fy fader...jeg tenkte først at: -er det mulig å ikke kunne klare sine egene barn...men jeg tok meg sammen, for det er det absolutt ikke snakk om. Man klarer jo alt om man bare vil. Men så lenge jeg hadde mamma som jeg visste kunne komme, så nølte jeg ikke med å ringe. Da fikk jeg hvertfall sovet ut dagen etter,hehe... Ble sliten..også så trøtt man blir når man ammer så mye! Men bortsett fra den episoden går det bra her:-) Tvi tvi med testinga!!! Klarer du å vente nå da? ;-) Jeg tror den sitter! *************************************'' *************************************** Mixå: Så kjedelig at det ikke sitter da. Trodde legene ikke hjalp til noe særlig før etter 1 år med prøving jeg? Så da får dere evt si dere har prøvd så lenge;-) Men jeg syntes ikke du har noe å tape på å snakke med dem nei. Lykke til :-) Elisabeth: Har dere kjøpt vogn?? Å!!!! Så moro!! Gratulerer!! Åsse er det med deg om dagen da? Mye skole og jobb? Og Trulte? Gi lyd fra deg snart da ;-P
baby09...:) Skrevet 31. august 2008 #58 Skrevet 31. august 2008 Heisann, her hadde d vært mye aktivitet mens eg va borte:) Skulle bare innom for å fortelle at eg va hos legen for gu på fredag, og nevnte i samme slengen at eg va litt nervøs for en ny abort. Han gikk å henta dopplern og fant hjertelyd me en gang:) va så deili å endeli senke skuldran. Sjøl om eg mista seint sist hadde d jo vært dødt i mange uke før eg begynte å blø. Og mene å ha lest at når du høre hjertelyd etter 9. uke e d stor sjanse for at d går bra. Så no e eg kjempegla:) Superklar: formen har vært litt dårli di første 8-9 uken. Har ikke hatt oppkast, men tatt av 3 kg pga dårli matlyst og kvalme. No begynne d å bli mye bedre, e enda litt trøtt og må legge meg tili på kvelden. Men føle eg har mer overskudd på dagtid til å gjøre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå