Gå til innhold

Unnskyld meg, men er det ingen som reagerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fullstendig sjokkert over mangelen på empati og medmenneskelighet her!!! Hvem er dere; dere som synes det er greit å lire av seg all slags mulig dritt, helt åpenbart av pur misunnelse og kjedsomhet?? Get a life!! Og la NL få være i fred. Hvis det plager dere så mye, så bare hold kjeft da, dere trenger ikke joine støtteklubben hvis dere ikke vil. Herlighet! Jeg får vondt inni meg av sånne mennesker. Er dere mennesker i det hele tatt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig Bergensjente 81

De skjuler seg bak anonymknappen og hiver ut av seg så mye dritt at jeg blir skremt... Er dere så frekke og spydige i kjeften når dere svarer mannen deres, barna deres osv også???

Som jeg skrev i et annet innlegg, når man får svar fra NL så vet man at man får et saklig, godt, hyggelig svar som faktisk er til hjelp. Ikke sånne dritt svar som mange av dere her inne slenger utav dere og tror dere er så innmari kule.

Stå på NL, vi er utrolig mange som tenker på deg! Ønsker deg alt godt!!

Skrevet

For meg og for sikkert mange her inne er DIB faktisk et sted man kan få litt trøst hvis man sliter..

Har NL gjort dere noe??? Har hun vært fæl?? NEI det har hun ikke, hun har prøvd å få litt trøst en skulder å lene seg på.. HI har SIKKERT skrevet et innlegg her en eller annen gang får få litt trøst.. Det er vel ikke alt du vil at vennene eller familien skal vite, noe du sliter med og ikke klarer å prate med noen andre enn damene på DIB..

Jeg snur meg iallefall til dib hvis jeg skal ha hjelp eller råd...

Skrevet

Medaljens bakside..

Janteloven..

Men ærlig talt, jeg må faktisk le litt selv. Av hele greia! Av det "avskjedsbrevet", ikke minst. Og alle "soldatene" som stormer til å sier dama er sterk og flott og klok osv osv osv. Når vi andre dødelige skriver innlegg, hvor vi sier at mannen vår er ditt og datt - får vi streng beskjed om å forlate han. Ingen kan skjønne at vi gidder å finne oss i det. Men når selveste NL velger å bli, ja da er hun både sterk og klok.

Get a grip'a jenter. Få tunga deres ut av rævva på dama.

Skrevet

Tanken har slått meg og, at hun er "hellig" her inne. Selvfølgelig er det synd på henne nå, men hvis andre hadde skrevet det samme, skrevet at de valgte å bli hos en mann som ikke var snill og velger å ha en koffert stående klar så hun kan dra rett på krisesenter hvis han blir voldelig igjen.... andre hadde fått beskjed om hvor tjukke i huet de var, alle andre enn henne...

Skrevet

Syns dere skal slutte spekulere! Hun har aldri sagt han har vært voldelig! Hvorfor engasjere seg så sterkt i noe dere virkelig ikke bryr dere om? Mange her inne får støtte! Jeg har aldri sagt til noen at de skal gå i fra mannen sin med mindre de sier de blir fysisk mishandlet. Det har jeg nemlig selv vært igjennom å unner igjen. Syns dere som mener så ille om dette skal la det ligge. Northern er ferdig her nå. Ingen vits sitte diskutere dette opo og ned. Dessuten er det kanskje en grunn til at hun får støtte, når mange her inne har "pratet" med henne i fire år. Man får jo en omtanke for mennesker. I allefall om man har den egenskapen.

La det ligge!

Skrevet

Omtanke ja, for all del. Klart det er synd i dama. Og barna, ikke minst.

Men syntes hele greia nå bare er latterlig. Skulle tro hun var Gud her inne. Når 70 stykker (eller no' sånt!) svarer på det jæskla "avskjedsbrevet" hennes, og sier at dama er sterk og flott og alt det crappet der - da begynner jeg å lure. Som skrevet ; Om vi andre dødelige hadde skrevet noe av det samme, så hadde svarene vært "kast han på dør", "få han ut" osv osv osv i det uendelige.. Men shteike, når selveste NL skriver at ting er truende og skummelt og det som er, nei da handler det om styrke! Litt sånn "two face"- opplegg, spør du meg.. Men for all del.. Noen trives med å sleike hverandre oppetter ryggen :-) Dem om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...