Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #26 Skrevet 30. juli 2008 Neida, det var ikke kritikk mot deg, det er ikke DEG jeg reagerer på, men folks reaksjoner, synes det er unaturlig og rart. Derfor jeg ikke har skrevet under trådene dine, uansett om jeg har vært her i mange år og på mange måter føler jeg kjenner deg. Stå på...denne tråden tror jeg ikke ble laget for å være negativ mot deg men mot alle tilhengerene dine som feks ville ha kronerulling!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #27 Skrevet 30. juli 2008 Northernlights er en dritt. Ferdig med henne nå? Next subject.
Julie Angelica:) Skrevet 30. juli 2008 #28 Skrevet 30. juli 2008 Dette blir litt for dumt for min del. Hun har da ikke bedt om ei eneste krone til noe som helst. Den såkalte kronerullingen var det noen andre som startet (og det er jo snilt gjort) men NL gikk selv inn i den tråden og sa at hun ikke vill ta imot noe, men takket for omtanken. Denne tråden er grunnen til at jeg er anonym når jeg spør etter ting her inne, eller synes ting er vanskelig, for her blir stort sett det meste brukt mot deg på et eller annet senere tidspunkt. Jeg spør bare hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #29 Skrevet 30. juli 2008 Så kommer den klassiske: Hva har skjedd????
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #30 Skrevet 30. juli 2008 Det er disse evige kaklehønene som er ute etter hakkekyllinger, vet du! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #31 Skrevet 30. juli 2008 Ved mildhet viser den sterke sin makt. Heldigvis er det langt færre negative brukere her enn det er positive. Uten de positive kommer dib til å gå under. Hvem orker vel å bare ta imot spy,eder og galle fra folk? Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #32 Skrevet 30. juli 2008 *ler så jeg griner* Dette er sååååååååååååååå dib at det er helt skummelt!!! Hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaahahah
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #34 Skrevet 30. juli 2008 Jeg forsto fort hvem du mente, HI. Jeg har ikke svart på noen av de trådene, verken lagt ut av henne eller andre om henne. MEN livet er ikke like enkelt for alle. Sannhet kan det være, selv om en utfra sine egne liv, måtte mene det er fantasi. Noen har det ikke like lett i livet som andre, og noen "sklir" gjennom livet og tror de har problemer(egentlig små filleting). Sånn er det bare, og det vet jeg ganske mye om fra mitt eget liv(ikke at jeg skriver om det her med nick, men bruker erfaringer i svar). Jeg synes det er helt galt å kritisere og trakasere på denne måten, når en ikke vet mer enn det en leser her inne. VET du, HI, sannheten? Nei, tenkte meg det. Det er kun NL som vet den hele og fulle sannheten om hennes liv og følelser.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #35 Skrevet 30. juli 2008 Ok jeg har faktisk tenkt at ting har gått litt for langt og at det nå grenser til glorifisering, men det er ikke hennes feil at det er slik, det var ikke henne som begynte kronerulling osv. Men den dyrkingen begynner å bli litt latterlig, jeg liker henne jeg men noen folk tar litt vel av rundt denne saken.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #36 Skrevet 30. juli 2008 Er det noen som har tenkt over at hun kanskje ikke liker det selv heller? Skrev hun ikke at hun ikke ville ha en sånn tråd om kroneruling eller takk for alt? Dere er enormt dømmende.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #37 Skrevet 30. juli 2008 Hvem er det som kan noe for at hun er blitt til det forbildet hun er blitt her inne da? Denne tråden er jo helt idiotisk!! Er det noen dere burde være irriterte på, så er det jo dem som forguder henne osv. Hvis det er så jævlig viktig for dere å finne en syndebukk mener jeg. For dere mener vel ikke å si at dere seriøst sitter her å rakker ned på NL fordi hun er som hun er? Godhjertet, snill, og omtenksom! Hvem sier det mest om da? Dere eller henne? For en verden vi lever i!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #38 Skrevet 30. juli 2008 Må le når de kaller henne for klok og full av visdom........... En 8-10 unger med 5-6 forskjellige fedre! Og et halvt dusin havarerte ekteskap! Må nesten le igjen:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #39 Skrevet 30. juli 2008 Ja, akkurat. Det er IKKE hennes feil, men andre som gjør det til det du mener er glorifisering. Hun deler av livet sitt, for å få litt trøstens ord, kanskje? Kan være ensomt der hun er. Dette forumet er jo en flik av Norge, kanskje? Jeg må si at NL virker som en fornuftig dame, men som hun har skrevet; hun har sine ting som for henne er store vansker i hverdagen. Jeg må si at jeg aldri før har lest at hun skriver negativt om mannen sin, noe jeg har lagt merke til at VELDIG mange andre gjør titt og ofte her inne. Det er nok andre enn henne du skulle tatt for deg i denne tråden, HI.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #40 Skrevet 30. juli 2008 Om jeg hadde synes jeg hadde hatt tid til å skrive 2000 innlegg her pr uke tror jeg nok mitt forhold ville gått i vasken etterhvert også. Og husarbeid og barneoppdragelse... Da blir det veldig altoppslukende.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #41 Skrevet 30. juli 2008 Hun hadde 4 barn i første ekteskap. Men det teller kanskje ikke. Hun har vært skilt 2 ganger. Aldri vært samboer. Ligget med færre enn 5 menn. Jeg kjenner henne bedre enn mange gjør, og hun har ikke vært snill med mennene sine. Hun har vært altfor snill!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #42 Skrevet 30. juli 2008 Anonym 00.54: Så du dømmer mennesker etter hvor mange barn dem har med hvor mange fedre/mødre? For det går vel begge veier? Du dømmer kanskje etter utseende også du da? For å dømme etter gode egenskaper, personlighet og karisma må jo bli helt feil? Jeg spør også; hvem er det det sier mest om? De som fordømmer eller henne/dem? Stopp verden, jeg vil av!! Herregud.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #43 Skrevet 30. juli 2008 Nå ler jeg meg helt ihjel her!! Et morsommere utsagn skal du lete lenge etter!! "Hun har ligget med bare 5 menn.." Hvordan i huleste vet du det? Det er vel ingen normale mennesker som legger ut om hvor mange de har hatt sex med? Hun har ihvertfall tydeligvis hatt nok sex ja, men en 8-10 unger som resultat. Hadde jeg vært henne hadde jeg sydd igjen!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #44 Skrevet 30. juli 2008 Dersom du kjenner helle så godt, hva med å gi henne et hardt spark så hun våkner litt??? Dama var jo drittredd den dagen tidligere, og jeg vet av erfaring at enkelte menn kan klare å sno deg rundt lillefingeren selv om de har skremt vannet av deg et par dager før... Tror nok du har rett i at NL er en altfor snill dame.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #45 Skrevet 30. juli 2008 Hvem har sagt at hun har 8-10 unger? Hun har 6 barn, og det er mange som har like mange og enda flere barn! Hva i helvete er det som er så galt med det?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #46 Skrevet 30. juli 2008 Hun skrev engang at hun har ligget med færre enn hun kan telle på ei hånd. Mulig noen av dere tenker sånn at hun har gjort det 6 ganger siden hun har 6 barn? haha
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #47 Skrevet 31. juli 2008 Blir så sint når folk starter tråder om enkelte brukere! Skjerp deg og hold tankene dine for deg selv!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #48 Skrevet 31. juli 2008 Jeg ser ikke noe galt i at enkelte brukere er mer populære enn andre. Denne brukeren har sikkert vært her en stund og er vel som regel hyggelig og gir gode råd. Nå har jeg ikke lest alt hun har skrevet, så jeg er ingen ekspert. Hvis jeg skal si jeg reagerer på noe så er det heller at hun blir ønsket lykke til, når hun ser ut til å ha gjort et dumt valg. Selvfølgelig kan jeg ikke vite det sikkert ettersom jeg ikke kjenner saken, men ut i fra det hun har skrevet i det siste tolker jeg det dit hen at en god venn ville bedt henne "wake up and smell the coffee". det er i allefall det jeg ville sagt om hun hadde vært en av mine "venner" på dib.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #49 Skrevet 31. juli 2008 Man får nå litt perspektiv når man leser sånne historier som NL sin, da. Det er faktisk ekte folk bak hvert tastetrykk. Noe til ettertanke....?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #50 Skrevet 31. juli 2008 Jeg reagerer, må si jeg løftet litt på øyenbrynene til denne damas "farvel" innlegg. Jeg har bare et ord: Martyr. Men det passer jo sammen med salmene. Uansett, alle de andre er jo dobbelt så gale som denne dama, med den paniske hjelpsomheten og omtanken. Hehehehehehehehe, ganske morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå