Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 En viss dame over dammen får aldri kritikk for noe! Alle godtar alt hun sier, hva enn det måtter være. Hun har en tilhengerskare som ikke ligner noe. Folk kritiserer jo alt og alle - utenom denne dama. Jeg beklager, men jeg synes dette er litt drøyt. Folk går på. Ikke første gang hun har forlatt Dib etter et drama. Jeg vil ikke være med i den klubben! Er det virkelig bare meg som reagerer?
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Men så la være å melde deg inn i klubben, a?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 nei, jeg er helt enig. blir for teit spør du meg.. men men la de kjøre på!!
Mammaen til Isak Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 stakkar deg da!! får du ikke noe oppmerksomhet du nå da??! skjerp deg
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Dette er ikke riktig tidspnkt for å begynne å kritisere den dama! Snakk om å sparke noen som ligger nede! Gjør det deg tilfreds? Jeg var klar over at det er mange mobbere her inne, men dette tar kaka!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 HI her: Slapp av, jeg forventer hets =) Men er glad for at jeg ikke er den eneste som reagerer.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Noen blir enkelt og greit veldig godt likt av en god grunn, andre ikke, også av gode grunner...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 tror jeg kansje har vært her for lite, for jeg skjønner ikke hvem du mener. men jeg er nettopp kommet av 4 ukers ferie, kan være det.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Hi her: Sparke noen som ligger nede. Jommen sa jeg smør. Akkurat som om det er noe nytt her på dib? Men for all del, kjeft i vei. Jeg tåler det! =)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Er det hun dama dem skulle starte kronerulling for så hun kunne ta fly hjem der hun kom fra i Norge du mener?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Øh... så lenge det ikke er noe nytt å sparke noen som ligger nede, så er det greit å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Nå har jeg fulgt denne saken de siste dagene... Og jeg må si meg litt enig med HI... Jeg begynte plutselig å tenke at ALT hun sier kanskje ikke er sant? At hun har et overdrevent behov for aksept og sympati herfra?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #15 Skrevet 30. juli 2008 Hi: Det er jo sånn på dib, at noen kan man sparke alt man orker, mens andre er fullstendig fredet. Sånn som nl. Hun er muligens en ok dame, men jeg liker ikke stilen. Like som dere synes det hun gjør er ok, så synes jeg ikke det er ok. Er mange av dere klare over hvor ekle dere er mot helt vanlige deltakere her inne? Kritiserer og er nedlatende. Bare fordi de ikker har det rette nicket?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #16 Skrevet 30. juli 2008 Og derfor skal hun mobbes? Mange her har VIRKELIG behov for å trampe på andre. "Se, hun der er svak! Hun der er rar! Hun der har psykiske problemer! La oss mobbe henne! La oss starte en KLUBB mot henne! La oss få henne til å forstå hvilken ynkelig person hun er!" Sånne som dere var det mange av på barneskolen. Hsldigvis vokser de fleste det av seg.
Northernlights Skrevet 30. juli 2008 #17 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ingen behov for å lyve. Og hadde jeg behov for mere sympati og aksept, hadde jeg blitt her. Men skal innrømme det er godt å ha støtte et sted i verden, om det så var på dib. Bare 2 stykker i hele slekta mi vet hva jeg gikk igjennom forleden dag, og jeg vil helst unngå at familien blir altfor involvert. Derfor henvendte jeg meg til dib. Her er noen ord til enkelte anonyme: Det jeg hører, det glemmer jeg. Det jeg ser, det husker jeg. Det jeg opplever, det forstår jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #18 Skrevet 30. juli 2008 Nei, det er jeg ikke klar over. Jeg bryr meg ikke så mye om nick jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #19 Skrevet 30. juli 2008 Å starte en klubb mot er like snålt som å starte en hel underskriftskampanje for.....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #21 Skrevet 30. juli 2008 innsamling till flybilleter for ett menneske man ikke kjenner mer enn på nett??? HAHAHAHAHAHAH
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #22 Skrevet 30. juli 2008 Hun har da ikke startet en underskriftskampanje for seg selv, har hun vel?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #23 Skrevet 30. juli 2008 Ja jeg er faktisk enig, Dessuten tror jeg hun er litt mer inn i dib-verden enn i virkeligheten.. Så forstår at mannen hennes reagerer på det gitt..
Northernlights Skrevet 30. juli 2008 #24 Skrevet 30. juli 2008 Jeg sa nei takk til det, anonyme 00:25. Jeg akter ikke å ta imot en femtiøring fra noen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #25 Skrevet 30. juli 2008 Det er ikke alltid nødvendig å uttrykke alt det man forstår. Det at man har behov for å gjøre det, vitner bare om mangel på intelligens. "Gratulerer!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå