Gullemor Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #51 Skrevet 29. juli 2008 Morcheeba: Ja, det kan hende at han måtte dra i stedet for en annen lege. Det hørtes ikke sånn ut, da jeg mener at han sa at han hadde fått turnusen etter at jeg bestilte timen. Uansett visste han det nok samme dag, og han/sekretæren kunne slått på tråden til meg. Når det gjelder varigheten på konsultasjonen, er jeg ikke den som sitter over tiden. Jeg nærmest tripper utålmodig etter å komme meg derfra og slutte å "oppta tida hans"; utstyrt med konstant dårlig samvittighet, som jeg er... I grunnen sjelden jeg kommer med flere enn en ting; ref. forrige punkt. ) Har opplevd sååå mye venting, respektløshet, krangling, trenering, "snakke-over-mitt-hode"-ing i disse åtte årene at, JA, jeg forventer både å bli behandlet med respekt OG å få en beklagelse når noen "i systemet" gjør en feil. Hva han gjør av papirarbeid i arbeidstiden/på fritiden, har jeg skrevet noe om lenger opp i tråden. Det er han selv som sier at han helst skriver sånt ETTER konsultasjonen. Og, ja, helt optimalt BURDE jeg hatt en dobbelttime, for å være sikker. Og, jeg vet med sikkerhet at både jeg og min mann var ganske irriterte da min mann skrev brevet også! )
Gullemor Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #52 Skrevet 29. juli 2008 Total avsporing fra tråden, men NURKET?? En til? Så koselig!!! ;o) Stor klem til deg fra meg. Snakkes på Facebook? )
Gullemor Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #53 Skrevet 29. juli 2008 tillab: Kanskje jeg skulle tatt en telefon dit? Takk for tips! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå