Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=-1&flag=1&id=1 den er veldig informativ på et generelt grunnlag......la den inn under tråden om seler på barn som vil ligge på magen når de er 7 mnd.....men den fortjener en egen tråd.....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Dette har jeg skrevet side opp og side ned om før... men du skjønner gangster-hippie.... helsesøster har sagt ditt og datt og da er det slik for helsesøster har ALTID rett.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Enkelte hs har kronisk forstoppelse, derfor kommer det så mye dritt ut av kjeften dems til tider. God natt!!!!!!!!!!!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Leste igjennom hele artikkelen... Blir mer og mer sjokkert jo mer jeg setter meg inn i emnet.. Tror ikke hs vi går til kommer til å bli så veldig fornøyd der hun står klar med sprøyta når vi skal på 15-mnd kontroll!! Ikke faen om noen skal få stikke ungene mine igjen
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 ja det er et sjokk-emne av dimensjoner.....bra noen er åpne for å se det!!!!!!!!!!!!!!
Angie77 Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Takk for at du la ut linken:) Jeg syns vaksinespørsmålet blir mer og mer komplisert jo mer jeg leser. For og mot og mot og for. Det hadde vært komplisert nok om jeg skulle ta avgjørelsen på egne vegne, men det å ta en så viktig avgjørelse på mitt barns vegne... med de konsekvenser det kan få... herregud. Jeg blir koko!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 i know.....men en av og til er det noen som biter på litt sannhets-info....så det er verdt det....å sitte her å gulpe.....noen gjorde det for meg en gang....de var sikkert drittlei av å gjenta seg for døve ører de også....så jeg må jo misjonere når jeg er i gangster-lynnet mitt.....
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 den siste her kom feil...skulle vært litt lengere opp....jeg skal finne noen flere linker til deg forresten....2 sek..
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Ja... Jeg blir ihvertfall mektig forbannet!! Utrolig bra at det finnes sånne som deg der ute som gir folk informasjon om baksiden av "medaljen" Er det forresten du som har vært med å starte den gruppen på facebook om å ta standpunkt mot vaksinering?
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 disse er veldig greie korte filmer om vaksiner....med bla annet robert kennedy jr osv...
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 nei...men jeg kjenner henne som starta opp den...blir nok bra den....
fumlis og skrikerungene Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Ok:) Var bare litt nysgjerrig..
*1+1=2 små* Skrevet 29. juli 2008 #13 Skrevet 29. juli 2008 for meg etr dette like mye propaganda som det HS driver med!!!! Det er fortsatt IKKE bevist at autisme kommer av vaksiner. Jeg gjør meg opp min egen mening uten å lese propaganda skriv, takk!
Angie77 Skrevet 29. juli 2008 #14 Skrevet 29. juli 2008 Altså, alle vet at det ikke er bevist at autisme kommer av vaksiner. Men samtidig er det ikke bevist at autisme IKKE kommer av vaksiner! Er du med? Det er derfor jeg syns dette er litt iffi. Dessuten skremmer det driten av meg at ett-eller-annet er så jævla mektig at det forskes så lite på langtidseffekter (både i mikro og makroperspektiv) av vaksinering.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #15 Skrevet 29. juli 2008 http://www.forskning.no/artikler/2004/januar/1074165236.01 Enig med smurfenytt.. Kaaaanskje det er sånn at 0,001% av de med autisme har fått det pga vaksiner, men den igjen så er det værre om man skal få tilbake disse skumle sykdomsepedemiene igjen som i værste fall kan føre til hjernefeil (noen av dem)..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #16 Skrevet 29. juli 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2002/11/07/353276.html http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5669&MainLeft_5669=5544:26893::0:5667:2:::0:0 Fant litt flere linker..
*1+1=2 små* Skrevet 29. juli 2008 #17 Skrevet 29. juli 2008 ja jeg skjønner dette, men det er rett og slett idiotisk å gjøre seg opp en mening pga en artikkel som LYSER propaganda! Sorry, men jeg velger å gjør meg opp en mening uten dette:) Mye kan skyldes vaksiner, men det finnes heller ingen bevis. Alt er giftig i store mengder f.eks. Jeg er vaksinert og min datter er i "programmet" og ejg er fornøyd slik det er. Jeg er litt "nervøs" for mmr vaksinen, men det vil ikke føre til at jeg dropper den. Det står at det er flere med autisme nå enn før, det kan også henge sammen emd at man ikke viste hva autisme var før. Folk hadde sikker kreft før i tiden, men da hadde man ikke noe navn på det, dermed har det økt drastisk med antall dødsfall pga kreft. Mye er skummelt og folk får gjøre hva de vil, men jeg nekter å la meg bli påvirket av en slik artikkel som linkes til i hytt og gevær av HI
Angie77 Skrevet 29. juli 2008 #18 Skrevet 29. juli 2008 Noe av poenget i den artikkelen var jo nettopp at en del av disse sykdommene allerede ER utryddet, men at de fremdeles eksisterer pga vaksinen. Ja, ja.. jeg syns iallefall det vanskelig å ta en avgjørelse i forhold til vaksinespørsmålet. Ikke fordi jeg er hjernevasket (for da ville jeg ikke sett problematikken i det), men fordi legemiddelindustrien litt for mange ganger opp gjennom historien har driti på draget.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #19 Skrevet 29. juli 2008 Ha ha, ler meg i hjel av alle dere som faller for skremselspropagandaen. Håper dere sliter med samvittigheten når ungene blir alvorlig syke...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #20 Skrevet 29. juli 2008 En ting er å ha ikke-vaksinerte barn i Norge, for her er disse sykdommene så og si utryddet. Men blir litt skummelt å reise til andre land da.. Polio f.eks, er jo ganske utbredt i enkelte land.
*1+1=2 små* Skrevet 29. juli 2008 #21 Skrevet 29. juli 2008 Angie77, selv om sykdommene er utryddet noen steder betyr det ikke at den er 100% utryddet! Vi har det utrolig godt her i norge og er heldige at det nesten ikke finnes noen av sykdommene.... Hvordan kan ensykdom være utryddet men samtidig eksistere pga en vaksine? Poenget er jo å holde sykdommene borte, f.eks blir jo hunder her i norge, som skal ut av landet vaksinert mot rabbies! Selv om det ikke finnes rabbis i norge ønsker man jo å unngå at det kommer tilbake, skjønner?!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2008 #22 Skrevet 29. juli 2008 Jeg var i grunnen åpen for å lese den artikkelen med en nøytral holdning, men etter å ha lest noen få avsnitt ble det altfor mye propaganda. Leste alikevel videre, men det ble jo bare værre. Først når noen som kan mye om emne klarer å se både fordeler og ulemper med begge deler begynner det å blir interresant. Vi som foreldre må uansett velge mellom to onder. Våre barn kommer vi til fortsette å vaksinere enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #23 Skrevet 29. juli 2008 Det er forskning som viser at vaksiner ikke har noe å si for autisme, men at tv-titting før fylte tre år kan føre til det. Blant annet har de sett en sammenheng mellom økning av autismetilfeller og abonnenter på kabel-tv. Og etter hvert som antallet tv-kanaler har økt, har også antallet autister økt. I områder der mange har kabel-tv, er det også høyere forekomst av autister. Mange av dere ler sikkert av dette og, men det viser jo at det er så å si umulig å påvise noen sammenheng. Kan jo like gjerne være at ressurssterke folk, som vaksinerer ungene sine og har råd til kabel-tv også spiser mye grønnsaker, som er sprøytet og at det er sprøytemidlene som fører til autisme. Hvem vet. Uansett velger jeg å vaksinere barna mine. Sjansen for autisme er mindre enn sjansen for å få f.eks dødelig hjernehinnebetennelse. Og etter hvert som færre folk vaksinerer barna sine pga frykten for autisme, blir sjansen for å få hjernehinnebetennelse større. Jeg vil heller ha et autistisk barn enn et dødt barn.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 29. juli 2008 #24 Skrevet 29. juli 2008 Amen til anonym 10.04! Kunne ikke sagt det bedre selv! Folk får gjøre det som er riktig for dem og la andre ta valgene på egne vegne. Det viktigste er at hver enkelt er komfortabel med sitt valg.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #25 Skrevet 29. juli 2008 til dere som kaller dette for propaganda....; å stikke hodet i sanden i håp om at problem blir borte bare fordi dere ikke vil se er vel ikke videre ansvarsfylt....dere bruker uttrykket retorisk feil for å beskytte dere mot å tenke selv.... sannheten er at autisme er beviselig linket til vaksiner...videre er de fleste sykdommer borte pga av bedre levestandard, ikke vaksinering.... at ingen reagerer når barnet skal injiseres med kvikksølv og rester fra aborterte mennskefostere er for meg en gåte????.... til dere andre som velger å tenke......les, les, les.......finnes uendelige mengder info på nettet....lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå