jentebanden Skrevet 28. juli 2008 #52 Skrevet 28. juli 2008 Nå ble jeg faktisk veldig bekymret her! Håper alt ordner seg, og at du kommer deg en plass hvor det er trygt. Ingen skal være redd for seg selv og sine barn. Lykke til Northern, håper du vet vi er her hvis det er noe du trenger. Tror mange tenker på deg i dag!
Labambie Skrevet 28. juli 2008 #53 Skrevet 28. juli 2008 Skulle vi ordne med noe penger til henne?? Huff,alt for å hjelpe i en slik fortvilt situasjon..
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #54 Skrevet 28. juli 2008 Vi er her for deg NL. Husk det, og hold hodet kaldt. Har sendt deg en pm.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. juli 2008 #55 Skrevet 28. juli 2008 Tenker masse på deg og sender positive vibber over dammen. DEtte klarer du nothern! Lykke til! Håper du følger neon av alle de gode rådene her og drar til en sjømannskirke eller ambassaden eller noe sånt!
sannamin* Skrevet 28. juli 2008 #56 Skrevet 28. juli 2008 HUFF vet ikke hva jeg skal si jeg. Dette gjorde inntrykk. Har lyst til å hjelpe!!!! Mange tanker og bønner til deg Northernlights...
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 28. juli 2008 #57 Skrevet 28. juli 2008 Du er med i mine bønner,nordlys! Mvh og en varm klem fra
Heaven har født::) Skrevet 28. juli 2008 #58 Skrevet 28. juli 2008 Kjære deg northernlights... Håper det går bra med deg og barna. Fikk helt vondt inni meg når jeg leste innlegget ditt. Tenker på deg.. Håper du kommer innpå med oppdatering snart så vi får vite at alt er i orden med deg.Mange av oss er bekymret for deg nå. Både de som kjenner deg godt innpå her, og vi som ikke kjenner deg så godt. Er i tankene våre..
Kirsebæra Skrevet 28. juli 2008 #59 Skrevet 28. juli 2008 Tenker på deg! Kronerulling er en god ide. men har hun ikke flere barn hun må ta med seg? dattera, og de to sønnene? Hva er det som har skjedd?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 28. juli 2008 #60 Skrevet 28. juli 2008 Varme tanker og gode klemmer til deg! Håper virkelig det ordner seg snart.. Skal absolutt tenke på dere. Håper på en snarlig oppdatering, for nå er jeg virkelig bekymra... Måtte du få den styrke som skal til for å komme igjennom dette på best mulig måte!
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #61 Skrevet 28. juli 2008 Flybilett fra USA til Norge blir ikke så ille dyrt om den er fordelt på mange DIBere da. Kunne det vært noe?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2008 #62 Skrevet 29. juli 2008 jeg er med på og betale flybilett eller noe annet hun måtte trenge! vi må i tilfellet få tak i nok penger til at barna får vært med også. får hun reist med de uten underskrift fra far? hvordan funker det der nede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå