Gå til innhold

Tenk på meg pls


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går igjennom noe helt forferdelig i dag. Kanskje hjelper det om noen sender positive vibber, tanker eller en bønn.

Illusjonene mine ramler sammen. Jeg er så lei meg akkurat nå at jeg har ikke ord.

Å være sammen med en syk,syk mann har fått meg til å nå en bunn jeg ikke trodde var mulig.

Og nå ser jeg ingen utvei. Men jeg vet den må finnes.

 

Tenk på meg, vær så snill...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker-tenker-tenker hardt på deg nå! Du fortjener å ha det godt! Dette du går igjennom håper jeg går over snart,du har hatt det mye tungt du nå.

Klem fra

Skrevet

Tenkt masse på deg før i dag (selv om i litt annen sammenheng) og slutter ikke nå :o)

 

*krysse fingre*

Skrevet

Tenker hardt hardt på deg. Alt ordner seg for jenter som Northern!

Skrevet

Jeg vet ikke hva som hjelper akkurat nå...fomler i blinde mens jeg gråter.

Føler meg mutters alene i hele verden.

Skrevet

Tenker på deg, og håper det ordner seg til det beste for deg.

 

Skrevet

Neida, det er 1192 dibbere og 2642 gjester som tenker på deg. This too shall pass. Er alle i live så er det håp!

Skrevet

Kan du få akutt-time hos pastoren?

Skrevet

Skal tenke masse på deg!!

 

Lykke til og en klem fra meg:)

Skrevet

skal sende over gode, positive vibber+ litt til! Til slutt ordner alt seg på en elle annen måte. Så må du tenke på at når du er på bunnen finnes det bare en vei tilbake, oppover.

 

Skal tenke på deg i hele dag:)

Skrevet

sender alle gode tanker !!

 

når du er lengst nede kan det bare gå oppover og det er utrolig hva vi klarer !!

 

Ta en time om gangen og sørg for å ta best mulig vare på deg selv !

 

 

Skrevet

Er det ikke tre på natta hos deg nå?

Skrevet

Kjære deg. Jeg vet ikke helt hva dette handler om, men vil likevel si at det ikke alltid er riktig å fortsette om man mister seg selv midt opp i det. Noen ganger må du tenke på deg. Hvis du er mer lei deg enn glad, mer usikker enn sikker, så må du tenke deg godt om.

Lykke til;)

Skrevet

Nei, den er nesten 10 på morgenen. Jeg kommer sikkert ikke hit på ei lang stund. Vet ikke akkurat nå, men situasjonen er veldig vanskelig. Og jeg vet ikke hvor jeg havner i kveld.

 

Takk for at dere tenker på meg. Det er faktisk litt hjelp i at noen vet jeg har det tøfft.

 

 

Skrevet

Ojda. Det finnes mange fine krisesentere der borte, ta med deg gutten under armen og kom deg bort. Om det er den typen problem.

Skrevet

er datteren din kommet hjem nå? du snakket om at dere skulle reise vekk sammen når hun kom tilbake? det kunne vel passet seg godt nå.

 

Skrevet

Du kan komme deg fra Raleigh til Oslo for 1133$ om du reiser 14/8. Orbitz.com

Skrevet

jeg kommer meg ikke bort. Veldig "tense" situasdjon.

Skrevet

Hun sittr på flyet tilbake hit akkurat nå.

Jeg har planene klare, så snart jeg kan. Men uten penger er det vanskelig. Så jeg skal finne et sted det er trygt, så snart jeg kan komme meg bort med lillegutten. SÅ ille er det...

Skrevet

Sender en varm varm klem til deg Northernlights!

Det fortjener du.. Husk at du er en sterk person:)

Skrevet

Ha ikke vært her inne i det siste, så vet ikke noe om din situasjon. Men sender deg en hel haug med tanker!!!!!!!!!!!!! Håper dem når frem til deg fra sør trøndelag!!!!!

Skrevet

Å kjære du, tenker så på deg!! Det gjør vi alle.

 

Håper ting ordner seg for deg, og sender alle gode tanker jeg har mot det. Du finner utveien, det vet jeg - men det kan hende du må igjennom noen andre dører før den tid. Men den er der...

 

Kom til å tenke på noen ord jeg er så glad i, husker det bare sånn omtrent:

 

I stormen er det noen som gjemmer seg i hulene sine

mens andre drar ut for å bygge vindmøller.

 

Det er vel storm nå, og du har ikke gjemt deg...

 

Jeg ber ikke ofte, men gjør det nå. Lykke til!

 

 

Skrevet

Jeg tenker på deg............uten at jeg vet hva som skjer i livet ditt som gjör deg så utafor! Du skriver at du er sammen med en syk, syk mann: Er han slem mot deg? Vi gikk gravide samtidig (din yngste og min eldste) og da (for over 2 år siden) fikk jeg inntrykket at mannen din var en fantastisk mann som du elsket over alt på jord! Men, mye kan ha skjedd siden den tid! Er klar over det! Uansett hva det er får du er god klem av meg!

Skrevet

hvet du hva?? du er veldig ofte i tankene mine, siden du er så langt borte fra veldig mange som betyr veldig mye for deg.

Jeg tenker på deg,når jeg ser på alle de jeg har rundt meg, og tenker at stakkars, northern som kanskje ikke har muligheten til å oppleve det som vi gjør, vi som har alle rundt oss til daglig.

Det var trist å høre hvordan du sliter nå, og jeg skal tenke mye på deg, og håper for din del at dette klarer du :-))

 

så du er i mine tanker veldig ofte, selv om du er en fremmed for meg,er du likevel en venn her på dib :-))

 

så en stor klem over "dammen" til deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...