du og jeg og vi to Skrevet 28. juli 2008 #26 Skrevet 28. juli 2008 Kan foreldrene hjelpe deg med penger? Eller noen andre? Uff dette høres skummelt ut Northernlights!?
Mammaen til Isak Skrevet 28. juli 2008 #27 Skrevet 28. juli 2008 Hvis ting er så ille nå northern så må du bare komme deg vekk. Kan ingen der nede hjelpe deg med litt penger så du kommer deg hit til norge, eller noen her..huff tenker veldig på deg nå, fikk inntrykk av innlegget ditt lengre opp her at ting er virkelig ille for deg nå..også skrev du noe med trygt...og hvis du føler deg utrygg må jo ting være forferdelig. Tenker og håper for deg nå.
*Rutletutt* Skrevet 28. juli 2008 #28 Skrevet 28. juli 2008 uffda, fikk helt frysninger jeg nå...aner ikke akkurat hva dette dreier seg om - men jeg sender deg masse gode tanker og håper at alt ordner seg. klem
melkekua™ Skrevet 28. juli 2008 #29 Skrevet 28. juli 2008 Ååååååå Northern da ( dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Sender deg alle de gode tankene jeg har! Vær sterk! Stor varm klem til deg.
Mom2Two Skrevet 28. juli 2008 #30 Skrevet 28. juli 2008 Kjære deg, hva er galt? Sender deg mange tanker og klemmer. Ring meg gjerne om du vil prate. Mange mange og varme klemmer
Northernlights Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #31 Skrevet 28. juli 2008 Ja, jeg har elsket han over alt på jord. Men det må gå begge veier. Jeg kan ikke bare tusle på tær hele livet mitt. Jeg har gjort ALT for denne mannen, og han har gjort mye pent for meg. Men når det negative og skumle bikker over, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Han har tatt narkotiske medisiner så lenge nå, at det gir en negativ effekt på psyken hans. Eller skal jeg slutte unnskylde det med medisinene?? Og dessuten kan jeg ikke velge mellom han og tiåringen min. Og det er litt av kjernen akkurat nå. Uff, vil ikke legge ut altfor mye personlig. Trenger bare at noen ber for oss her borte. Kan ikke ringe mamma. Hun har hatt hjerteoperasjon i fjor, og blir lett opprørt. Jeg skal klare dette her. Uansett. Jeg MÅ.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 28. juli 2008 #32 Skrevet 28. juli 2008 Huff! Jeg skal sende deg aå mange gode tanker jeg bare makter! Ikke vet jeg hva det gjelder, men har en viss følelse om hva det kan være. Hvis pengene til å dra plutselig hadde dukket opp, hadde du dratt? Jeg mener, hadde du hatt mulghet til å komme deg unna fort som f...?
Mammaen til Isak Skrevet 28. juli 2008 #33 Skrevet 28. juli 2008 Medisiner kan gjøre noe med mennesker, noe negativt. Dessverre er det sånn og du skal ikke unnskylde det. Folk kan få annen personlighet med tunge medisiner, det er skummelt. Og dt kan føre til at man ikke kan leve sammen med de menneskene. Jeg vet det, og har hatt det i familien på min fars side. Vil du prate, si i fra, vi er nok mange her som vil stille opp for deg.
du og jeg og vi to Skrevet 28. juli 2008 #34 Skrevet 28. juli 2008 Du er tøff! Det er en vanskelig avgjørelse, som mange lar være å ta.
Northernlights Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #35 Skrevet 28. juli 2008 Nå tok han med seg gutten ut =o( Trenger blekk til skriveren, og han sa han skulle kjøpe det. Han tør ikke la meg være alene med han, for han vet hva som kommer til å skje. Detter er steinhardt og vanskelig. Klarer ikke annet enn å gråte. Uff, dere skulle bare visst.. Men da skal jeg se hva jeg kan gjøre. Ta meg sammen skikkelig, og samle nødvendige papirer. Han ba om passet hans. Men det får han ikke...jeg skal gjemme ting. Jeg vet ikke om dette er riktig. Jeg vet ikke om jeg klarer holde hodet kaldt. Men skal prøve. Ha det godt. Skal komme tilbake siden. Takk for omtanken!!
Mammaen til Isak Skrevet 28. juli 2008 #36 Skrevet 28. juli 2008 samle papirer du trenger, pass og alt. Ikke la han få det. Få datteren din til å hjelpe deg når hun kommer hjem nå. Kom dere avgråde og til norge. Si i fra her inne om det er noe vi her kan hjelpe deg med. Tenker på deg og ønsker deg alt godt. Dette klarer du!!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 28. juli 2008 #37 Skrevet 28. juli 2008 Ja dette tror jeg også du klarer Jeg er villig til å hjelpe deg hvis du trenger det, jeg også Lykke til!
tante grusom master of law Skrevet 28. juli 2008 #38 Skrevet 28. juli 2008 Håper alt ordner seg for deg!
Guri Malla har to små Skrevet 28. juli 2008 #39 Skrevet 28. juli 2008 Får så vondt i hjertet og magen når jeg leser dette! Kjære vakre deg, dette skal du ikke behøve å gjennomgå! Tipper du er fyllt med samvittighetskvaler om hva du skal gjøre, men innerst inne vet du at det kanskje ikke blir bedre noengang? Bare du kan leve ditt liv, sørg for at det blir et bra et! Håper du klarer å komme deg hjem til Norge så fort som mulig, resten kan man ta etterhvert! Mange her inne kan vel signere på at selv om alt ser mørkt og trist ut, så ordner seg til slutt! Men bare du kan stå for en endring... Tenker på deg, du er best du!!
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #40 Skrevet 28. juli 2008 Synes du skal reise heim igjen nå...det er det eneste rette, du har kjempa, stått ved hans side, men nå setter du ungene og deg selv først! Han får hjelpe seg selv....hans sykdom bør ikke gå utover deres livskvalitet....og er han voksen mann så bør han skjønne det der han også. sendt deg en pm....og du....kansje noen skulle starte en flybilett kronerulling, i søsterskapets navn....for du trenger faktisk penger til å komme deg hjem....
Guri Malla har to små Skrevet 28. juli 2008 #41 Skrevet 28. juli 2008 Tenkte på det jeg også Ugla, men turte ikke skrive det.. Jeg er med i så fall Enkelt å åpne en konto, kan gjøres på dagen, må i så fall stå i navnet til en privatperson, men må vel stole på hverandre her inne!
Northernlights Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #42 Skrevet 28. juli 2008 Ikke finn på noe sånt. Vær så snill. Jeg må klare dette alene. Men takker for tanken. Orker ikke skrive smilefjes, Håper dere tilgir.
Guri Malla har to små Skrevet 28. juli 2008 #43 Skrevet 28. juli 2008 NEI, ingen må klare alt alene! Respekterer det du skriver, men da vet du i alle fall at vi stiller om det trengs!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. juli 2008 #44 Skrevet 28. juli 2008 Får helt vondt inni meg når eg leser her....Håper alt ordner seg! Mange gode tanker til deg! Stor klem fra
Lillesnuppis Skrevet 28. juli 2008 #45 Skrevet 28. juli 2008 Tenker masse på deg Northern. Kjenner jeg deg rett så lander du på begge bena. Du er en sterk dame. Så dette kommer du igjennom. Skal ta deg med i aftenbønnen i kveld jeg kjære deg :-) Stor mega klem fra meg
Scorpiogi Skrevet 28. juli 2008 #46 Skrevet 28. juli 2008 Jeg kjenner ikke deg så godt, Northernlights, men av en eller annen grunn tenker jeg visst på deg jeg også fra tid til annen. Du må ha gjort inntrykk her på Dib ) Håper virkelig, virkelig, VIRKELIG at det ordner seg for deg! Da jeg leste tråden om hva som får oss til å gråte, og det du skrev om at du ønsket å gå i gatene i Trondheim men ikke hadde råd til å reise, da tenkte jeg på deg så mye at jeg måtte sjekke hvor mye det koster med fly fra North Carolina(tror det er der du bor?) til Trondheim. Det blir 4500 ca på det billigste, tur/retur altså!. 5500 med SAS... og kronerulling? Den er jeg også med på ) Vet ikke hva jeg ville si med dette, men kanskje mest gjøre deg oppmerksom på at du gjør inntrykk på tvers av kloden, selv om du kanskje ikke har gått inn for det.. Jeg har jo tilogmed drømt om deg Stor klem!
partyoffive Skrevet 28. juli 2008 #47 Skrevet 28. juli 2008 Vet ikke om du er her inne ennå 'Northernlights' - men hvor i USA bor du? Vet du ikke ville skrive noe personlig, men tenkte jeg kunne hvertfall prove og hjelpe. Har bodd i USA i 10 år. Akkurat flyttet tilbake i fjor sommer. Foler jeg kjennt med mye der borte. Kanskje jeg kjenner noen som kan hjelpe deg hvis du sier hvor du er? Er det en norsk sjomanns kirke i byen hvor du bor? Dit kan du ta deg selv og gutten. De vil hjelpe deg. Ellers finner du en norsk ammbasade eller konsulat, de hjelper deg også. Har du ikke en vennine du kan reise til? Han kan gå på courthouse alt han vil. Full custody får han ikke. I USA mer enn andre steder er de sterke på at barnet horer hjemme sammen med mor. Med mindre han har noe alvorlig på dag som kan dokumentere at du er en uskikket mor, kan han ikke få full custody og ta barnet fra deg. Hvor er gutten fodt? Hvis denne gale mannen er faren og gutten er fodt i USA, skal du egentlig ha farens signatur for og kunne ta han ut av landet. Men.....dette blir aldri sjekket. Med mindre han vet om dette og stikker kjepper i hjulene for deg. Men ellers så er det ingen som vil stoppe dere hvis dere reiser hjem til Norge. Men som flere har sagt. Kontakt ambassaden/konsulat og se om de kan hjelpe deg. Eller en norsk sjomanns kirke. Jeg kjenenr den folelsen av og være så langt borte og komme i en slik situasjon. Har vært der flere ganger. Har også en Crazy amerikansk ex.....Var gift....forferdelig mareritt. Kan du ikke prove og snakke med han og spille på at dere må tenke på hva dere utsetter gutten for? Sender deg masse mot!!!!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 28. juli 2008 #50 Skrevet 28. juli 2008 Ingen skal trenge å gå gjennom noe sånt alene, og hvertfall ikke måtte ordne alt på egenhånd Her er i allefall en stor gjeng som blir veldig glade hvis vi får hjelpe deg! Dra til Ambassaden, de kan hjelpe deg. Hvorfor drar ikke du til courthouse og prøver å få full custody? Med tanke på hvor ustabil han er, vil jeg tro du har en fair sjanse Og da kan du ta han med deg hvor du ønsker uten hans samtykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå