Gå til innhold

Lillecam og mokikk's skravletråd :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo. blir tre år i paril. tok abort den gangen jeg. for håkon var 14 mnd, jeg kjente ikke børre og hadde akkurat flytta ut. takla ikke en unge til da..

du kan ringe helsestasjonen. sender nr på sms jeg ;) ring nå da! så får vi se hva de sier. de kommer nok til å gi deg time snart. si du ønsker time i uke 12-13. for da hører ho etter hjertelyden!!!! det er så koselig :) skal høre hjertet til torsdag!! gleder meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ja sånn ja.. skjønner... leit da - men var sikkert den rette avgjørelsen :)

Å så moro da:)

Skrevet

jeg angrer ikke et sekund på det, og har ikke ofra det en tanke i ettertid. Så var riktig for meg der og da! Men hadde jeg tatt abort nå, hadde jeg hatt et helvete. så derfor jeg beholder selvom han ikke ønsker egentlig.. Men han venner seg til det :) hihi

Skrevet

har du åftt tak i dem? hihi :) spennende og koselig med jordmor!

Skrevet

skal ringe de nå...

hehe.. jeg er så bekymret for allting jeg.. om svangerskapet og etterpå.. tenk om jeg ikke vet når ungen er sulten, trett, osv.. og syk..:S kanskje jeg ikke greier å være mor

Skrevet

hey.. fikk time 18 august:) hehe .. det passet best for meg:) Pga jobbinga:)

Håper det går greit;)

Skrevet

er ikke det en fin tid for kontroll da? :)

Tro meg, når du har babyen, så vet du automatisk når den er trøtt, sulten og syk osv.. det meste lærer du kjenpefort når du lærer den å kjenne, men instinktene dine vil fortelle deg hva den trenger når ;) det trenger du ikke bekymre deg så mye for! Det kommer til å gå kjempefint skal du se :) Men ta det opp med jordmora, ho vil hjelpe deg :)

Kan du ringe meg? igjen og igjen til je gtar tlf!! den er VEKK :(

Skrevet

joda en veldig fin tid det:)

Å okei.. rart det der:)

å er på jobb ehm.. har du funnet den? hvis ikke kan jeg lure meg unna for å ringe:P

Skrevet

mamma ringte! så da fant jeg den hehe.. håkon gjemte den nedi skoene mine haha

Skrevet

hehe liten røvergutt;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...