♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Heei Camilla!!! såå morro vi kommer heeelt sikkert til å møte hverandre på barsel thihi.. det blir så gøy!! her må vi holde hverandre oppdatert
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hey .. Ja dette er moro hihi kjempe tilfeldig gitt.. Ja kanskje vi sees på barsel.. hehe.. Gruer meg syykt til fødselen jeg da. tror jeg dør.. og selv om magen ikke har vokst føler jeg meg sååå feit..
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 jeg har meldt meg inn i libero å greier jeg.. hihi... og jeg skal snart flytte:) til særp:D
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Det er normalt og grue seg jeg har forresten termin 20.februar. glemte og svare på det!! hehe skal vi gå på svangerskapskurs sammen? jeg gjorde det sist, og det var skikkelig lærerikt og koselig du hører lissom til fredrikstad sykehus.. gjør du ikke? jeg føler meg og feit. som jeg sa, på kvelden så er jeg oppblåst, og magen velter ut overalt. jeg har gått NED en kilo, men skulle finne fram shortsen som jeg brukte i forrige hete periode (var det en mnd siden eller noe tro) når jeg dro den over hofta, hadde jeg knappen på ene hoftekammen og hullet til knappen på andre hoftekammen!! så har lagt på meg rundt livet.. men hvor den kiloen tok veien aner jeg ikke? jeg gikk forresten opp 20! kg forrige gang thihi stoorkosa meg, for er undervektig vettu hehe
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 er og medlem i libero. får gratis pakke jo! haha NÅR flytter du te særp? og hvor skal du bo??
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 jeg har 21:P hehe Ja kan gjerne det - når begynner man på sånn kurs? vil gå på det selv:P jeg hører til fredrikstad ja:P Må nok det:P Jeg har gått opp 2 kilo jeg:( og føler meg såå feit .- veier nå 59 kg:( huff det kan jeg tenke meg:) Hehe.. Jeg tenkte å heller trene litt etter fødselen eller no.. kanskje... magen vokser vel ikke før rundt uke 18 - 24??
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 ja må ta det en får:P hihi:D Så fort oppsigelsen ryker her og det er ikke før november arghh...men vet ikke enda hvor .- må se etter leilighet men må vente med å se for alle er ledige fra nå og september bare,,...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2008 jeg husker ikke når magen kom jeg. er vel individuelt tenker jeg? jeg er 2.gangs så kommer kanskje tidligere.. jordmora meldte meg på kurs forrige gang. jeg kan høre med henne når jeg skal til henne om to uker! er på kurs sånn rundt uke 20 og ut tror jeg? sånn ca.. trene etter fødsel ekke dumt stramme opp kvapsemagen haha... kunne ikke det pga keisersnitt jeg da.. men det forsvant av seg selv likevel på meg. sikkert fordi jeg er så tynn. du ekke akkurat gedigen du heller!!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2008 hvor i særp skulle du flytte? og når?
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 ok.. ja er nok det:) Ja tenk - du går gjennom dette en gang til Ja tror det er no sånt.. Tror det lønner seg med kurs:) Huff.. ja magen etterpå... hehee... blir ikke den samme igjen hihi.... nei er nok ikke det.. Lav og vettu:P:P hehe februar er en fin tid med termin da:) blir snart vår igjen og sånn da vettu:P
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 vil rundt sentrum eller litt utenfor.. egentlig ikke sånn veldig bestemt. har hele familien min der så vil tilbake dit.. blir nok rundt oktober november før jeg flytter
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2008 du vil like februar! håkon er født 3. februar 2005 han. du slipper å gå høygravid i den her varmen, og du har som sagt våren rett rundt hjørnet. og ungen har en fordel på skolen med å være tidlig født på året jeg er førstegangsfødende da, selvom jeg har håkon. for tok keisersnitt 5uker før termin.. så er like spent som deg på fødsel! hehe
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 åå så han er februar barn han og:D Så kost da... Ja kan tenke meg det er en fin tid ja.. Huff tenk å føde i denne heten:P Ja det er jo sant.. Kan være spente sammen vi da:P hehe... Men går nok bra se, mange som har gjort det før:P og etterpå er nok det meste greit
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. juli 2008 det går knirkefritt skal du se og det fine er at idet den er ute, aå er absolutt all smerte vekk!! og da har du bebbis hihi
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. juli 2008 prøver igjen jeg! hehe.. hvor i særp skal du flytte, og NÅR flytter du hit?
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #16 Skrevet 26. juli 2008 jepp det blir spennendes:D Blir rart det der å bli mor gitt.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. juli 2008 har du fortalt det til "alle" enda eller?
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #18 Skrevet 26. juli 2008 jeg har svart hver gang:SS Flytter i oktober november - ikke no bestemt dato... Må bo ferdig oppsigelsen i denne leiligheten:P Og det blir rundt sentrum, tindlund rundt der kanskje. eller borgenhaugen. må se om finner et fint rimelig sted. men må vente med å se: fordi de som er ute nå er til leie fra aug, september bare:P
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #19 Skrevet 26. juli 2008 jeg har fortalt det til de fleste hehe... så alle vet det nok. syns det er greit jeg... jeg vil lissom dele det med meg og jeg se. rar vettu:P Store ting vettu:P Så valgte å fortelle det sånn ganske tidlig.. Gikk fint å fortelle det:) har du fortalt det til mange?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 26. juli 2008 http://www.pregnansee.info/pregnansee4.htm?source=newsletter209 last ned denne kalenderen den er søt!! er gratis, og ikke farlig
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #22 Skrevet 26. juli 2008 hehe Fikk du svar på ang flyttinga nå ? hvis ikke står det lenger opp på siden:P
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #23 Skrevet 26. juli 2008 ser du utviklinga?? hehe Du har utstyr å sånt du da vel?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 26. juli 2008 der var flyttinga ja jeg bor på borgenhaugen nå. men ønsker å flytte til greåker/tinlund før håkon begynner på skolen. om tre år! (hjelp han er snart skolegutt allerede!) for han går i barnehage der, og jeg vil han skal beholde vennene sine der når han skal på skolen. Og Børre er fra greåker og ønsker seg dit igjen engang, så da sa jeg at jeg vil dit innen tre år tinlund er knallfint skal dere kjøpe eller leie?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #25 Skrevet 26. juli 2008 har det meste ja mangler vogn, for lånte sist. også babybilsete. ellers har jeg alt. det er deilig! men er sikker på at jeg får jente nå, så må ha noe rosa og da, om det stemmer hehe.. du ser 3D bilder og sånn. artig og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå