Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #26 Skrevet 26. juli 2008 ja jeg er oppvokst på tindlund så vil helst rundt der.. må nok leie i førsten hvertfall.. Også kjøpe etterhvert tenker jeg. dere har tenkt å kjøpe``?? Du jobber du eller går du hjemme nå =? forresten den kalenderen var nydlig:P
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #27 Skrevet 26. juli 2008 ¨hvordan er du å sikker på at det er jente?? Hmm har ikke følelse på noen ting jeg.. hihi... ja.. skal du innrede barnerom? eller ha det felles med håkon etterhvert?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #28 Skrevet 26. juli 2008 og stellebord har jeg ikke lengere når jeg tenker etter. det har faren hans. ja ble LITT og kjøpe da
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #29 Skrevet 26. juli 2008 okei.. hehe har ikkeno jeg . så jeg må kjøpe det meste:P men mamma og foreldra til øivind skal være med å spleise på vogn da:P Koslig:D
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #30 Skrevet 26. juli 2008 har ikke tenkt så langt på rom enda. tar det etterhvert tenker jeg. jo jeg hadde ingen plager i det heletatt med håkon, merket ikke jeg var gravid før magen kom og sparkene kom hehe.. visste det jo, men følte det ikke på kroppen... nå er jeg døøødsliten, kvalm, ømme pupper og sånn. jeg FØLER meg VELDIG graviiiid... og det tyder på motsatt kjønn.. kan jo ikke garantee, men er 99% sikker hihi
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #31 Skrevet 26. juli 2008 vi skal kjøpe. Børre eier hus nå, så han har jo en million i det. men blir ikke enda. tar nok de tre årene vil jeg tro hehe men ekke hast enda da. koselig at de skal kjøpe vogn da det er morro!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #32 Skrevet 26. juli 2008 jeg jobber. med psykisk utviklingshememde ungdom
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #33 Skrevet 26. juli 2008 ok. ja puppene mine er ømme dem å ubehagelig hihi men det er vel det som skal til:P hehe ja greit å kjøpe- vil det selv men jeg hari kke fast jobb. og øivind har nettopp fått seg fast jobb så.. blir leie først ... men er sliten jeg gitt.. så nå legger meg tenker jeg.. men vi snakkes siden :D kan jo eventuelt møtes en gang.. Kanskje når magene kommer å sånt :S eller no:P
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #34 Skrevet 26. juli 2008 morro å møtes det får vi til vettu! skal køye jeg og. er sliiiten... vi prekas! er her nesten daglig jeg. blitt avhengig hihi
Camillagladiguttensin Skrevet 26. juli 2008 #35 Skrevet 26. juli 2008 ok ja jeg jobber på postkontoret jeg gitt:P hihi ... bra at man kan jobbe. noen kan jo bli veldig syke.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #36 Skrevet 27. juli 2008 jeg VAR veldig sliten thihi nå er klokka nesten ett og jeg har AKKURAT stått opp! Håkon er hos far sin se hehe.. det er grunnen Så nå skal vi spise, og ut og BAAADE!!!
Camillagladiguttensin Skrevet 30. juli 2008 #37 Skrevet 30. juli 2008 Har dere bestemt noe navn enda eller???
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #38 Skrevet 30. juli 2008 Nei.. har egentlig ikke tenkt så langt enda. Jeg har vært mer opptatt av å overtale Børre til å ville ha ungen så han har endelig akseptert at jeg IKKE vil ta abort!! så troor ikke jeg nevner navnevalg før han har fordøyd hele ungen har du noen navn da? jeg har grubla såvidt litt på kanskje Iselin eller Markus? men veit ikke.. Håkon ekke lett å finne matchende navn til føler jeg..
Camillagladiguttensin Skrevet 31. juli 2008 #39 Skrevet 31. juli 2008 oj så synd da.. stakkars deg da.. Føler du deg greit med hans følelser da?? Tror nok det går over når ungen kommer da... Jeg har tenkt påLinnea eller Sander.. Men de er så populære for tiden. Men fine navn syns jeg:) Å fikk sånn vugge sak av en på jobben, den er sååå søt og fin. Gleder meg til å vugge ungen oppi der Hehe
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #40 Skrevet 31. juli 2008 Det er tøft å være gravid helt aleine nå lissom.. for han spør aldri om noe eler spør åssen det går eller noenting! men, han kommer seg vel. han trenger tid til å fordøye det. så jeg vil ikke presse han! Nå har livmora kommet opp, så kjenner den tydelig, synes det er så morsomt, men har ikke følt at det er rett og vise han det enda engang. så føler meg aleine. (ikke vær nervøs om ikke du kjenner livmora enda, den kommer raskere siden jeg har vært gravid før) Morro med vugge da : ingen dårlig gave det det blir ikke såå mye utstyr å kjøpe tilslutt skal du se, for du får sinnsykt mye og. ikke gjør samme feilen som meg, og kjøp MASSE klær du får såå mye.. kjøp heller det du føler du burde ha mer av, etter han er født
Camillagladiguttensin Skrevet 31. juli 2008 #41 Skrevet 31. juli 2008 ja det var synd å høre da.. Huff.. Får håpe han kommer seg.. Vet du hvorfor han ikke vil det? Å hvordan kjenner du det da? Har magen din vokst? Jeg kan tenke meg det blir mye etterhvert ja;) hihi.. Men vil nå kjøpe bittelitt;)
Camillagladiguttensin Skrevet 31. juli 2008 #42 Skrevet 31. juli 2008 forresten vil du vite kjønnet ??
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #43 Skrevet 31. juli 2008 Han er vel egentlig rett tror jeg.. uten og si noe sikkert. Er et stort skritt, og gå fra "ungdom" til familiefar. selvom man er 28 år! haha... men han skylder lissom på at det er så mye nå, men det er alltid NOE for alle hele tiden. så han har ingen GOD grunn. og en annen grunn var økonomien hans, HVIS det skulle bli slutt mellom oss da. også ha en unge da. men sånn går det ikke ann og tenke!!! så han er nok bare skremt av tanken. for han sa før vi bestemte sikkert om å beholde (jeg var sikker men ikke han) at han ikke visste hva han ville. så ekke HELT imot heller da... Jeg kjenner en "hard" kul nederst på magen, når jeg ligger på ryggen. som kommer rett over skambeinet. den er vel rundt 8cm høy, og ti cm brei?? du får legge deg ned og se om du kjenner noe men, førstegangs kjenner ofte ikke den før en jordmor har vist åssen man kjenner det. jeg kjente det igjen fordi jeg har vært der før, OG livmora er mer tøyelig fordi den har vært strekt ut en gang før. så det går lettere nå. Er jo bare morro å kjøpe littegranne ting og klær da men jeg handla inn babytøy for flere tusen! gikk totalt berserk. så hadde så mye med alt jeg fikk, at har tilogmed noen ting jeg ikke har fått brukt... hehe Jeg vil vite kjønnet ja. for er SIKKER på at det er ei jente denna gangen, og kanke vente med å finne ut om jeg har rett i mistankene mine haha vil du vite kjønnet da?
Camillagladiguttensin Skrevet 1. august 2008 #44 Skrevet 1. august 2008 okei skjønner... Han får bruke tiden til hjelp Okei moro... Jeg har ikke kontaktet noe jordmor enda, de sa jeg ikke trengte det før etter UL... Ja moro:) Hehe.. ja kan tenke meg det blir fullt opp med klær og sånn Jeg vil også vite kjønnet av mest praktiske grunner:) Og Spennendes å vite:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #45 Skrevet 1. august 2008 ikke før etter UL??? snålt. de gjør alt for å spare penger ja jeg ringte rett til gamle jordmora mi og hadde første time hos henne i uke 5 jeg men var fordi jeg var dødsnervøs og hadde så mye og spørre om. Har risikosvangerskap jeg nå, for Håkon døde nesten forrige gang. Skal til henne om en uke, også kommer jeg til å be om å få komme hver 4. uke fram til det nærmer seg den tida det gikk så galt sist. Da krever jeg annenhver uke eller hver uke + ekstra UL. Er det legen som sier du ikke skal ringe før etter UL? jeg hadde kontakta ei likevel jeg, og høre hva DE sier, også bestilt time uansett. for hos noen kan det være kø! Har du fått time til ordinær UL enda da? Hvor tar du ordinær UL hen? Fredrikstad???? Jeg vil vite kjønnet også fordi da får jeg et bedre forhold til den. Da er det ikke DEN, men HAN eller HENNE og kan bruke navn om det er i boks Og jeg tror det er lettere for far å vite at den bittelille jenta hans er der lissom. ikke bare en bebbis om du skjønner??
Camillagladiguttensin Skrevet 1. august 2008 #46 Skrevet 1. august 2008 ja legen sa det, var ikke no vits i .. Nei har ikke hatt no Ul enna.. ikke før 22 september :( lenge til. det er da jeg er i uke 18 så.. kanskje jeg kan kontakte en jordmor..hehe.. skal ta ul i fredrikstad. Ja sant det, da kan du jo bruke han eller henne Får håpe du har rett i dine mistanker da;) Hehe... da får du hvertfall en av hver:) skjønner at det blir lettere for far å skjønne det da , og ikke bare si det eller den...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #47 Skrevet 1. august 2008 har ul 16.september jeg da er jeg 17+6! hadde ringt jordmor jeg uansett. og latt henne avgjøre når du skal ha time. du er førstegangs og skal ha oftere kontroller enn 2.gangs. ble spådd at det er ei jente og! hehe begynner og tro på det spågreiene jeg. for de så at jeg hadde to svangerskap bak meg fra før, og at børre var negativ til å få ungen pga økonomien. og det ER han jo. spådde meg inne på forumet spå/horoskop. er bare for morro! hehe
Camillagladiguttensin Skrevet 1. august 2008 #48 Skrevet 1. august 2008 ahh okei.. ikke så langt unna hverandre da;) ok kanskje jeg skal gjøre det. Går det an å snakke med ho ang bekymringer å sånn?? å hva spør du om da da?? Hihi kanskje det er no sannhet i det.. hihi.. liten monica;)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #49 Skrevet 1. august 2008 jordmora kan du snakke med ALT om. ho har virkelig greie på det, legen har lest seg til det, er skjelden med på fødseler. men jordmora har tatt imot hundrevis av barn. jeg går KUN til jordmor jeg tatt blodprøvene hos legen bare. jeg spurte om kjønn og om børre kom til å bry seg om ungen hehe.. og om babyen er frisk o.l jeg tror på spåing, fordi ble spådd engang. Jeg var hos ei dame som ville spå meg, og jeg tenkte ja jøss haha lissom. var sammen med faren te håkon da, og hadde aldri sett børre før. Ho spådde graviditet i nærmeste framtid, og at jeg kom til å bli knyttet til en som var eldre enn meg. ikke aldersmessig nødvendigvis. jeg hadde et dårlig forhold til faren te thomas, uten sex for nærmest hata han hehe.. så tenkte at kjerringa er gal, som spår graviditet på MEG! haha.. Detta var i februar mnd. I April ramla børre inn i livet mitt, og jeg flytta straks fra faren te håkon. Mai var jeg gravid hoho.. så kjerringa hadde RETT!!! skummelt....
Camillagladiguttensin Skrevet 1. august 2008 #50 Skrevet 1. august 2008 okei hehe... da skal jeg ta kontakt. greide å slette nr til ho du anbefalte da. men hvor henvender jeg meg. på helsestasjonen? ok.. så dere har ikke vært sammen så lenge da eller? kan være litt freaky de spå greiene hiihii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå