Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #51 Skrevet 26. juli 2008 Det er helt rett at du skal betale! Hvem skal ellers betale? Forloveren som har jobbet mye og lenge med opplegget? Det er altfor lett å si at en er syk, og bare droppe å møte opp! Veldig ofte så er det jæ mye arbeid med slikt opplegg, og i tillegg kan det være at det er et poeng at det er "rett" antall ifht aktivitet(det vet jeg ikke her), men uansett så har jo visst at du har vært gravid en stund, i alle fall litt over noen dagen før. Og når du i tillegg klarer å ødelegge overraskelsesmomentet med et utdrikningslag, så bør du i alle fall betale for samvittighetens skyld!!!!! herregud- det at et utdrikningslag er HEMMELIG er GRUNNLEGGENDE informasjon!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #52 Skrevet 26. juli 2008 Har ALDRI hørt noe om at utdrikkningslag er hemmelig. Ganske engelt fordi ikke mange rundt meg har tatt det skrittet mot giftemål enda.. Grunnleggende infomasjon.. Hmm, spørs hva man prioriterer som viktig det da.. Når jeg gifter meg (om ikke så alt for lenge til nå driter jeg fullstendig i om jeg på forhånd vet når utdrikkningslaget mitt er, faktisk så bryr jeg meg lite om jeg har et utdrikkningslag i det heletatt. Folk kan gjerne dukke opp i både sorte, røde og til og med (nesten;)hvite kjoler uten at jeg kommer til å tenke over det ect ect. Det eneste som er viktig er at jeg gifter meg meg mannen i mitt liv og at jeg har mine venner og familie rundt meg på akkurat den dagen.. Om alt det i rundt hadde vært så jævla viktig hadde jeg revurdert hvorfor jeg egentlig gifter meg i det heletatt...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #53 Skrevet 26. juli 2008 Hm, ser det ble et par skriveleif der.. Får bare beklage:)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #54 Skrevet 26. juli 2008 Kunne ikke sagt det bedre selv 11:23.!! Og so what om hun, eller andre har skrivefeil, skriver forkortninger el.l. Dere skjønner jo hva som menes da.. Jeg drev også å hakket på en med skrivefeil, helt til jeg fikk vite at han hadde alvorlig dysleksi..! Etter dette har jeg aldri hakket på noen som skriver feil..! Og dib er ikke akkurat eksamen i norsk! Og må ikke være dum fordi man ikke skriver så bra da! Og må ikke kunne skrive bra, rett eller korrekt for å bli en flink mamma! Kjære HI; jeg er sikker på at det blir flott for deg å få barn og du blir nok en fantastisk mamma! Beste mamman barnet ditt kan få!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #55 Skrevet 26. juli 2008 Nei, men det var bare så ekstremt mange og grusomme skrivefeil at jeg ble helt ør i hodet og samtidig litt lattermild! Ja, det var tidlig på morgenen.Men altså, SAKKT? Og UNNSJULDNING?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå