Gå til innhold

Tussemor & Ire's skarvletråd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

M-79

Hehe... det måtte være noe med mai.. hehe...hvilken dato da?

Spennende da.. har dere funnet noe navn da?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svar til deg litt oppi her ire:o)

Skrevet

hadde sex på dag 11, altså dagen før EL. Så har jeg jo vært på jobb, så d ble ikke no kos før i går,altså dag 14.

hadde igår merkelig stikk i venstre side, trodde kanskje EL var da, men neida.... men vil ikke leite etter symptomer denne gangen. VIL IKKE!!!!!! bllir bare skuffet!!

spå meg når du har mulighet og orker da:)

Skrevet

:o)

det høres jo strålendes ut da! Har troa på deg jeg iremor! Send meg en PM med fødselsdato...;o)

klem

Skrevet

PM er sendt :)

Skrevet

du og, hehe :) søtt nick :):)

Skrevet

Takk, synes det er vanskelig å velge nick jeg, vet ikke helt om jeg er "fornøyd" hihi...

... og du har svar igjen;o)

Skrevet

litt vanskelig å velge nick ja :) åh, er så gla d endelig har klaffet for dere :):):)

du har svar igjen :)

Skrevet

Så koselig at du synes det! Håper virkelig du traver etter altså! jeg står på den andre siden og roper av full hals! tenk om vi kunnehavne i maiklubben begge to du.. det hadde vært rå moro!!! :o)

Svarte deg kjapt på PM og...

nå får jeg nesten snakke litt med mannen min. han er akkurat kommet hjem. Og jeg må gå å legge meg snart. Har studiedag med jentene i morgen tidelig:o)

natta:o)

Klem...

Skrevet

ja, vi snakkes :) tempen sank idag, kanskje jeg har sånn festedipp som "dreamer" mente at du hadde :) uff, nei, nå må jeg ikke få for store forhåpninger her!!!

ha en fin dag i morgen :)

sov godt :)

klem

Skrevet

Hei hei... hvordan går det med deg mor?

Jeg er helt ødelagt jeg! er så trøtt som jeg aldri har vært... og er helt ubrukelig sliten!(det er ikke for å klage, jeg er veldig glad altså, men det er grunnen for at jeg har vært aktiv her) Og det er sååååå mye skolearbeid! Så jeg sitter minimalt her inne om dagen. Men jeg tenker stadig på deg! hvordan er det med deg?

åååååhhhh... jeg vil ha deg inn i 1 trimester... krysser det jeg har!

Nå skal jeg gå inn å se på charten din, og så må jeg lese videre om nervesystemet her;o)

håper alt er bra med deg!?

klemmer fra meg...

Skrevet

Så på charten din... EL har jo blitt flyttet jo... har dere hygget dere rundt disse dagene da? krysser det jeg har for deg nå altså!

klem

Skrevet

heia. alt bra her.... begynner å leite etter symptomer, men vil IKKE!! hehe, blir bare skuffet.

Ja, EL ble flytta på,skjønte ingenting med d samme, men d var bra da :) så fikk vi kosa oss skikkelig, 3 dager på rad rundt EL :) fikk positiv el test på dag 16, første positive testen i alle pp.. men d var med CB digital el test. Den var negativ dagen etter, er d normalt? d var jo da jeg hadde el ifl FF-charten...

Ble litt redd her en kveld, faktisk EL kvelden, fikk en del stikkinger i ve side, ble redd for kanskje en ny exu, men d var nok EL smerter, har kjent d litt i ettertid og, men håper bare at egglederen jobber med en spire :):) hehe...

ja, du er sliten ja, men d er verdt d da :) men kan være nok å stri med nå, har dere eksamen snart eller? en kollega av meg begynte på desentralisert sykepleie og hun skulle alt ha eksamen om to-tre uker i hygiene.

sambo og to kamerater driver med siste delen av verandaen nå, mens jeg sitter å ser på grey's anatomy, kanskje du gjør d og? :)

Håper virkelig jeg kommer etter deg på to uker :)

kos deg videre med voksende magen din :) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...