Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 hvordan går d med deg? her er vi på dag 11. Driver med temping for tiden, ser jo ikke når EL er før den har vært, hvis du skjønner, så her er d kos hver kveld for tiden klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2008 fin overskrift da.. hehe...
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Nei men så koselig da ire! ) Skikkelig tøff overskrift altså! hihi... Så spennende da, så det er full action i huset deres om dagen! Håper det blir full klaff for dere nå altså! ser man ikke EL før etterpå på tempen? hmmmm... tenkte kanskje begynne å tempe jeg og. Hvor har du kjøpt tempen? Jeg har hatt så sinnsykt mye smerter i rygg, bekken og magen denne syklusen jeg:o( Er 4 dager over IKM i dag... dag 35, og i dag har jeg fått litt rosa utflod, så da er vel tanta rett rundt hjørnet! Har faktisk hatt så vondt noen netter at jeghar våknet, og lurt på hvordan jeg skal legge meg for at det ikke skal gjøre vondt...men det ser ikke ut som om det har klaffet denne perioden heller:o( Til tross for at vi har hygget oss rundt EL denne gangen og...BLææææææææææ! MEN Jeg har kommet inn på sykepleien, og sagt opp jobben min:o))) Så om noen uker så blir jeg student. Gleder meg en hel masse! Så da gjør det ikke noe om ikke det klaffet akkurat denne ppen, så lenge det gjøre det neste pp:o) hihi.... Til helgen drar vi til dyreparken og... gleder meg til det altså! Du da? gjort noe spennende hittili sommer? Noen flere planer? Krysser fingre for deg denne perioden altså! )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 hei igjen. ja, leste på en tråd at du hadde så vondt, merkelig d der da, men hvis TR er på tur og siden den er så sein kan d være veldig smertefult, men håper den ikke kommer. Bare negative tester ennå eller? krysser alt jeg har, til d motsatte er bevisst jeg jeg har kjøpt tempen på nettet her, babyornot.com Sånn som jeg forstår,så kan temperaturen være lav, så når temperaturen går opp igjen, så har EL vært. Tenkte å prøve å tempe å få en ca syklus dag EL kan komme på evt neste gang...men d er jo ikke no problem å tempe hver dag heller..Setter kl på 06 hver morgen og stapper tempen i munnen og våkner igjen når den piper, hehe... Men tempen må tas før du står opp og etter minst 3timers søvn. du kan lese mer om temping på pernille.info du kan se på mi chart til nå også : http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4 åh, misunner deg ang sykepleien, den vil jeg gå også,søkte jeg, men kom ikke inn pga at jeg var for ung. Søkte på realkompetanse, siden jeg ikke har studiekompetanse. Dem sa på skolen at praksisen/bakgrunnen min var det ingenting feil med, men jeg var for ung, altså under 25år som er "aldersgrensa" på realkompetanse. får prøve til om 3 år da... Vi har ikke gjort noe spesielt ennå i ferien, samb jobber ennå. Var på IKEA i tr.heim sist onsdag,kjøpte ny tv-benk, cd/dvd hylle, glass og småting skulle hatt 3 stoler,men det var tomt. Skal en tur på shopping med ei venninne neste uke, tror jeg... Ellers driver jeg å planlegger litt bryllup, 1år fredag som kommer så må begynne, gleder meg til å begynne med invitasjonene:) må sende dem ut allerede i mars, går jammen fort dit. Samb sa igår at d snart var jul og d er jammen sant. Men jeg vil ha litt sommer snart!!!! kose dere på tur da :) skal krysse fingrene for deg fortsatt!! klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 God kveld:o) Får skrive litt til deg før jeg humper i seng. Har vært helt usannsynlig trøtt i dag!!! MEN tanta er så vidt begynt å vise seg, så noen graviditet tror jeg ikke det er... men jeg skjønner meg ikke på kroppen min allikevel, for nå som jeg da pleier å ha vondt så har jeg det plutselig ikke lenger. Spennende å se om hun kommer ordentlig i gang egentlig! Har ikke satt meg inn i temping og fertilityfriend... kanskje du kan hjelpe meg til hvis jeg setter i gang? ) hihi... hadde vært luksus å finne EL, for å si det sånn.... aner jo aldrinår jeg har et jo:o( Så kjedelig med sykepleien da:o( Ja, du får prøve om 3 år igjen... håper du får til det du ønsker etterhvert da! Visst lenge at du vil bli sykepleier? Jeg fikk for meg at jeg ville bli jordmor etter at lillegutt ble født. hadde en fantastisk jordmor under svangerskapet, og jeg ble så utrolig fascinert av den dama og det yrket:o) Gleder meg til å få kommet i gang. hvor langt unna Trondheim bor du da? deilig med litt nye møbler da! Misunnelig på det jeg da;o) Har så lyst på møbler, men nå må vi iallefall spinke og spare litt. Blir nok en overgang når jeg begynner på skolen! Så moro med bryllup:o) har du funnet ut hva slags kjole du vil ha? Ja, man må begynne tidelig å planlegge altså! Vi også gjorde det... Nei, nå får jeg gjøre noen småting og gå og legge meg:o) Krysser det jeg har for deg jeg:o) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 da er jeg inne i ny pp og:o) Håper dette er vår pp altså ire! Krysser det jeg har! Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 jaja, like greit at tanta kom, når d absolutt MÅTTE komme!! kjedelig lell! for en nydelig da har vært på stranda med ei venninne og svigerinna mi m/3 barn. skikkelig koselig. har ligget litt på verandaen nå og, når jeg kom tilbake, ligge bare å slappe av og ikke tenke på noen ting, men d ble varmt,så jeg gikk inn en tur på bim. Ja, jeg skal hjelpe deg med tempingen lurt å begynne på dag 1 av syklusen, men kanskje du ikke har termometer med 2 desimaltall..? Kan være lurt å lage en side på fertility friend og, hvis du ikke vil lage et diagram sjøl på et ark da, men jeg syns d er greit på FF har funnet en kjole ja, som jeg kunne tenkt meg: http://www.jkdress.com/products.asp?tid=81&offset=216 syns den var enkel og fin, er en ganske enkel person jeg.. hehe.. fargene skal være, limegrønnn/grønn, hvit og sølv middagen og festen skal være på gården vår, i partytelt og dansen i garasjen, som vi skal pusse opp nå i høst godt med ferie altså har ferie til 14.august, men gleder meg mest til samboeren har ferie og da, i uke 32 antakelig kos deg videre i dag i sommerværet og måtte august/september være vår mnd :) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Svarer deg i morgen jeg:o) Jobbet til 22 og skal på jobb igjen kl 6, så jeg må finne senga.... sove godt! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 oisann:o) Imorgen er visstnok lik om noen dager det. Beklager! Gleder meg til høsten hvor jeg kanskje får litt god tid jeg... har jo søren ikke tid til noe lenger.. alt er bra da iallefall! koser meg i godværet! Litt kjipt å måtte jobbe da,men det blir jo noen timer på stranda hver dag for det:o) Alt bra med deg da mor? Koser deg i godværet du og skjønner jeg... Blir ikke så mye BIMsitting i slikt vær men... ) Vet du, den kjolen var alldeles nydelig! Helt lik brudekjolesmak som meg du:o))) hihi... enkel, men allikelvel forsegjort og ellegant! Het super altså...s kjønner godt at du har falt for den, for å si det sånn:o) De fagrene du snakker om, er det de som skal gå igjen i bryllupet eller? Høres virkelig ut som om det blir en fin dag iallefall:o) Deilig med gård da! Moro å ha plass til sånne ting hjemme... blir liksom en egen sjarm synes jeg! Så det blir ikke 3 dager til ende? hihi... er det ikke det som er vanlig når en bor på gård da? hihi... Så deilig med ferie da:o) Kose deg masse! Skjønner du gleder deg til mannen har ferie og. Det er jo det som er koselig! Fikk abre siste uken sammen i år vi og...men det var jo koselig så lenge det varte. Skal dere noe koselig sammen den uken kanskje? Når er IKM da ire??? Får kjøpe meg et termometer snart altså. Får bare ikke rotet meg til det. Men når det er i hus, så hører du sikkert fra meg:o) Godt å ha noen som vet litt mer å forklare seg:o) Er på dag 6 i dag, så det er leeeeenge til neste syklus... så jeg får bestille meg et termometer en av dagene;o) Nå får jeg nesten legge meg... skal opp kl 5 jeg vettu:o) Håper det er vår pp denne gangen altså! ) klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2008 heia her har d vært lite bim i d siste pga knall vær idag skal jeg og ei venninne på en liten shopping tur og i helgen er d festival igjen, på åndalsnes, raumarock gleder meg, selv om d kanskje blir lite drikking på meg denne gangen også. Har ikke hatt EL til nå, trodde jeg hadde d om mandagen, men hadde visst ikke d likevel, ifl Giina inne her på bim (2.tri). Hun var redd at jeg fikk sånn laaang syklus igjen og kanskje jeg ikke har EL, men vi fant ut at d kan være noe med denne exu operasjonen jeg hadde i april, da jeg måtte fjerne hø eggleder. Ble jo fortalt at jeg bare hadde EL annenhver mnd da... ikke veit jeg. Tror jeg skal ta et sånn "hormonspeil" - blodprøve som finner ut litt av hvert.. Jordmora anbefalte d, hvis TR fortsatt var veldig sein. IKM er ihvertfall en gang i neste uke, nærmere mot helga, antakelig. Jepp, fargene hvit, limegrønn/grrønn og sølv, skal gå igjen på bryllupet:) svigerfar har kanskje fått tak i billig sprit da, 50 liter. Hehe, tror d skal holde, for å si d sånn. Han skulle sende inn prøve av spriten da, så d ikke var no tull med den. Men d er en del drikke som må handles inn for d ja, trur d blir bra å ha dagen vår på gården, skikkelig bondebryllup, men d blir jo heller ikke d, på en måte... Har TR reist nå hos deg eller? håper for godt i 9 mnd nå har mista trua på at d har klaffet denne mnd, siden jeg ser godt at jeg ikke har hatt EL den kan jo kommme seinere da, men... Igår fikk jeg sånn akutt kvalme igjen om morgenen, fristet ikke med mat eller noen ting, bare å sitte ute på verandaen i skyggen fra morgenen av og halvsove,merkelig, så var d over igjen. etter en halvtime/times tid. Bra med deg da? har igjen 12dager igjen av ferien jeg vil ikke på jobb igjen heller, er så mye styr der nå pga no ansettelser. D var utlyst den stillingen jeg har gått i. Den blir da fast. Den søkte jeg på, men fikk den ikke. Veldig skuffet og ble sint når jeg hørt hvordan og hvorfor dem har gjort denne ansettelsen slik. Har 100% fast på en annen amb.stasjon, nærmere hjemme, men vil være der jeg har vært,pga fagmiljø ilag med luftambulansen osv. + at jeg trivs ikke med folka der jeg jobbet før. Miljø har mye å si egentlig! Så nå har jeg forsket å sett på nettet om jeg finner noe studiet jeg kan ta og fant "assistent i spesialpedagogikk". nks.no, så kanskje jeg blir student for noen mnd også Liker veldig godt ambulanseyrket, men ikke når folk gjør ting på feil måte! men du, da må jeg stikke, må støvsuge bilen min før venninna mi kommer, hun mistet reversjen sin på bilen igår, så jeg må kjøre, + at hun har med seg guttene sine på 4 og 2 år så jeg må rydde i bilen og... Ha en fin dag kos&klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Heisann... Beklager at jeg ikke har svart enda altså, men jeg stresser fælt om dagen. Det roer seg over helgen, så da skal jeg få satt meg ned å få skrevet til deg! I mens får du ha en deilig dag, og god helg! Håper alt er bra med deg? klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2008 hei du alt er bra her, vært med ei venninne til trheim en dag, vi var på shopping og ikea igår Jeg er ferdig med EL, hadde den på dag 20, så får nok ikke mensen før neste uke en gang. Hadde ikke kos verken dagen før EL, på EL dagen eller dagen etter EL, så tror ikke d har blitt noe denne mnd.. Ingen symptomer ennå, litt murring,stikking i hø side, men d har jeg jo hele tida nesten, rart syns jeg... Skal begynne å studere litt på Assistent i spsialpedagogikk... brevkurs over nettet... gleder meg :) håper du har d bra, må ikke stresse så fælt, vennen!! ha en fin dag og god helg du også klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Hei igjen vennen:o) Så moro da! Når begynner det kurset? Hmmmm...stresser litt med sykt barn+jobb+2bryllup i helgen hvor jeg er forlover i det ene. Så da blir det vasking av klær osv som lillegutt skal ha med seg, praktiske ting som skal kjøpes inn, taler og dikt og sånt som skal lages og finpusses og litt sånt da vettu. Men til uka er det over;o) Så da kan jeg skrive litt mer til deg vettu. Nå skal jeg lage middag før gubben kommer hjem. Jeg er hjemme første del av jobbdagen pga at lillegutt ikke er i slag...Så da får vi jo muligheten til å spise rask middag sammen siden det er bryllupsdagen vår før jeg drar på jobb. Fikk du utslag EL-test, siden du vet når du hadde EL? Det kan jo hende det klaffer for det da! jeg har begynt på FF:o Fikk grønt lys i går og forrige dagen , i dag var det rødt. Hmmmm... vet ikke hvor mye jeg skal stole på det jeg... har jobare skrevet inn noen få dager. Men nå få jeg hive meg rundt. Snakkes over helgen da! ) klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2008 kan begynne med kurset når jeg vil, har fårr papirer, venter på bok og oppgave, 5 innleveringsoppgaver. Har jo tatt temperaturen hver dag siden dag 1 i syklusen, temperaturen sank på dag 20 og steig veldig på dag 21, så da var EL på dag 20. Du kan se på FF-charten min http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4 skjønner meg ikke helt på disse fargene jeg heller... tror den forandrer seg etter hva du setter inn på dagene, hvordan tappen er, evt tester du tar og hvordan sekretet ditt er...men om d er til å stole på, veit jeg ikke. Lykke til i helgen :) snakkes klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 Hei på du:o) Nå endelig er helgen over... hihi.... har koset oss masse, masse da, men det skal sannelig bli godt å ha noen hleger "fri" og.. det er jammen nokav ting vi har måttet legge på hylla pga denne utrolig aktive sommeren;o) Så da blir det godt å få malt feridg huset og kanskje begynne på leiligheten som vi skal lage nede å leie ut, for å få inn litt mer penger. *sukk* det kiiiiiiiler i magen! Hva er det jeg driver med? ;o) Det blir nok veldig lekkert med de fargene dere har valgt! ) Blir nok et supert bondebryllup ja! Hvordan blir det med prøvingen nå da mor? Skulle dere ta pause, eller skulle dere kjøre på å se hva som skjer.... tenkte i forhold til bryllupet... hvor er du i syklusen? Hvordan går det? Så på charten din... må innrømme at jeg ikke skjønner så mye av hva som er bra og ikke;o) Er det sånn at når en har EL så er det lav temperatur? Min chart er jo helt rar. Synes tempen svinger sånn! Blir litt engstelig for at jeg kanskje ikke har EL jeg... kanskje du vil titte litt på den? Jeg har ikke målt hele syklusen da... men følte jeg ksnakje hadde EL på fredag eller i går.... kan det stemme? Og så prøvde jeg å legge ut link til charten min, men det fikk jeg ikke til... noe triks? Håper alt er bra med deg? Jeg har skolenerver;o) Er det ikke det ene, så er det jammen meg det andre... *knis* klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. august 2008 ser du har fått litt hjelp av Giina, henne fikk jeg hjelp av og ang tempingen. Er på dag 30 med masse svaaake mensmurringer, strekk i magen, småkvalm, frysninger/varm, oppe på do hver natt den siste uke, litt ømme pupper, murring i både hø og ve side, trett og tung i hodet. Litt stikkinger i korsryggen. Og til tider svimmel. Og en del gasser, hehe en del symptomer, men tror ikke d er noen spire der!! Hvis tempen din stiger veldig mye, over den høyeste temperaturen du har hatt, så hadde du EL dagen før. se på charten min der ser du godt at jeg hadde EL på dag 20. http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4 Ellers bortsett fra en del symptomer er alt bra tror jeg har IKM i løpet av denne uka som kommer, blir spennende å se.... du har jo spådd meg gravid denne mnd, forrige mnd håper at d stemmer, men tør ikke håpe for mye heller.. Har vel egentlig sagt at etter august/sept mnd, skal vi ikke prøve mer. Men kommer til å tempe en syklus til, bare for å ha 2 charter å sammenligne, så jeg blir litt klokere på kroppen min... D ble vel et velykket bryllup i helgen ja ..? nå er d natta, snakkes klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 Ja, det er jammen godt man har disse som har litt peil, for jeg er heeeelt grønn på temping osv. Skjønner ikke så my jeg... har skikkelige murringer i dag. Blæææææææ... gleder meg til jeg har litt mer oversikt over syklusen altså! Kan det være EL jeg har i dag da? Har slim også skjønner du, men synes tappen er langt nede og lukket... hmmmmm... tok vekk målingene på charten min på lørdag og søndag... hadde jo drukket, og visste ikke at det hadde noe å si... Ok... så du koser deg med symptomer du da. Du må ikke legge så mye i det jeg har spådd altså! Huff... blir helt stressa jeg nå! ;o) Hvordan føler du deg i dag da? Sådette blir siste pp tror du? da hper jeg søren meg det sitter en liten luring denne måneden altså! Det hadde vært så utrolig moro! jada, bryllupene ble så vellykket atte:o) Superkoselig! Så ut som dronninger begge to! *sukk* så vakre vettu! Du burde glede deg:o))) hihi... Var jo i to bryllup, så var veldig sliten på lørdag, spesielt siden jeg var forlover på fredag.. men vi koset oss begge dagene:o) Åååååå... tenk, dette er siste uken på jobben:o))) hihi....så merkelig! Har jo vært der i 6 år nå. Og nå er det plutselig stuidetid... håper det går bra! ) Jaja, kose deg i kveld da! Idag blir det tidelig kvelden. TRØTT!!! ) Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2008 heia. her er TR på tur, ser d ut som så da gikk jeg på en symptom smell denne gangen også, men tror ikke sambo blir så skuffa... kan hende han blir d altså, men denne gangen har jeg ikke gitt han noen håp...bare til meg sjøl... hopp til køys :):) jeg merker at jeg er veldig oppblås og en del murring nederst i magen når jeg har EL. snakkes, må lage middag klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. august 2008 #20 Skrevet 11. august 2008 Ikke lett å hoppe til køys når gubben er på jobb, og i tillegg ikke har sovet mer enn 1 time i natt:o/ Tror dessverre ikke jeg klarer å "lure" han da:o( har ikke hjerte til det stakkars. Men kanskje i morgen da... ;o) Hvordan vet du at tanta er på tur??? Spurte pendelen igjen skjønner du;o) Kosa degmed middag dere da? hva spiste dere fornoe godt da? Her koset lillegutt og jeg oss med grønnsaksuppe i dag. Lagde den fra bunn selv, med tapaskjøttboller og picnicskinke i... *yummy*yummy* hihi... Det var rasende godt! )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2008 har begynt å spotte og temperaturen sank idag... hva sa pendelen??? tok en billigtest idag og den var negativ... men fortsetter jeg bare å spotte eller at d stopper opp så kan d jo være noe annet på gang.. får bare vente å se! vi hadde kjøttpudding i brunsaus,spagetti og gr.saker.... enkelt og greit! Nå driver vi ute å kapper ved, er bare inne å tar meg en pause, mens sambo har besøk av en kamerat som kom med 3 oksekalver til oss... dere får prøve til i morgen.. leste en plass idag at d var gunstig å ha sex om morgenen, var noe i sæden til mannen som var bra, hvis man forsøkte å bli gravid..... jeg er ikke helt fan av sex om morgenen, men kan jo være et forsøk.. hehe, da sa sambo idag når jeg nevnte d "få eggl ei helg da" hehe... han mente da at da var han opplagt til sex om morgenen.... Idag når klokka ringt, dytta jeg borti han, så han skulle våkne, da sa han " jada,driver å lager asfalt,skjønner du" hehe, litt trøtt da ja.... hihi.. Sto opp tidlig idag jeg og, for en gangs skyld, måtte se håndballkampen, norge-angola, men den var ikke så spennende da... ellers har d vært en daff dag, støvsugd bilen min, handlet mat, ryddet kjøkken og vasket klær... Begynner på jobb igjen onsdag... både gleder meg og gruer meg...må ut igjen jeg...snakkes klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. august 2008 #22 Skrevet 12. august 2008 Hmmm... jammen ikke godt å si... Litt usikker på hva pedelen sa... men fikk frem august... hvordan går det i dag da? Husk at jeg ikke er dreven på dette med spåing da;o) Jeg begynner å bli veldig stressa for EL. tempen min stiger jo bare litt og litt, er det normalt på slutten da? FF sier de ikke har registrert noen EL heller:o/ Kommer det av seg selv, eller må man finne ut av det selv?... Tenk om jeg har EL da? Hehe... sex om morgenen er ikke helt det store her i gården heller... mest fordi vi har en liten ramp på 15 mnd som våkner før vi har tenkt tanken engang... hehe... Hahaha... så du prøvde deg i går morgens, men han ville heller legge asfalt? hihihi... driver han med det påjobb eller noe eller... klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. august 2008 Han driver å graver hyttetomter, kjører grus å sånn.. Han begynner i skitrekket nå i september... Hvis du så på min chart, så var d charten selv som fant ut at jeg hadde EL på dag 20. Plutselig var de røde strekene kommet opp og DPO dagene. Så charten din "sier" ifra når du har hatt EL. Litt dumt at du ikke ser d når du har EL, men du kan jo kanskje tenke d også, hvis en dag du får lav temp, så kanskje den stiger mye dagen etter...da har EL vært. Syklus dag du er på nå da? Fortsatt så spotter jeg bare..har et ørlite håp om at d kan være festeblødning,men er forberedt på at TR kommer. Fomle spådde at jeg fikk en positiv test førstkommende lørdag. Drømte i natt at jeg fikk positiv test og, men d kan jo hende var fordi henne spådde d da.... Var "gravid" sist jeg drømte at jeg var gravid....
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 12. august 2008 sett litt på charten din nå og du har ikke hatt EL hittil...kanskje den kommer seinere... hunden min har spist opp termometeret mitt!!! så nå har jeg måtta bestilt nytt.... hehe.. rampehund!!!! skikkelig valpafakter ennå, blir 1 år 17.august...
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. august 2008 #25 Skrevet 12. august 2008 Jeg har tittet på charten din, og der ser man det tydelig ja. kanskje litt vanskelig å se på min når jeg ikke har ført så mange dager. Tenk om jeg ikke får EL da? ( Stressa jeg... Så det er charten selv som finner ut altså... ja, da får jeg smøre meg med tålmodighet da. Er nemlig på dag 20 i dag, så en EL hadde vært på sin plass;o) Har begynt å få ømme pupper og sånt, så det kan jo være El i gjerdet? hmmm.... spennende å se om det er en spire hos deg. Hvordan var tempen idag da? og hvilken dag er du dpo? Har blitt spådd så mye rart jeg, så den legger jeg ikke noe vekt på lenger. Selvom jeg skulle ønske de hadde rett altså;o) Kan jo hende du er sanndrømt og da... spennende altså! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå