TusseMor07&09&14 Skrevet 12. august 2008 #26 Skrevet 12. august 2008 og forresten... kan jeg plutselig få EL nå da?? Pearlyen sier jeg er i "grønn periode" igjen... dvs ufruktbar... ( Har vist rødt siden jeg begynte målingen for en uke siden. dvs fruktbar. Første grønne dag var i dag... hmmmmm....
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #27 Skrevet 13. august 2008 heia. Er ikke så godt kjent med sånn Pearly jeg. Kan jo hende du har sein eggl,så d er bare å tempe og teste Er på 13 DPO idag, fikk ikke tatt tempen siden, Rico har "spist" den opp(hunden). hehe, men har bestilt ny, så jeg håper jeg får den før helgen...Har annen tempmåler, men der er d ikke to desimaltall, da blir den nok unøyaktig. Her driver jeg å spotter fortsatt, rødt/rosa vannlig utflod på en måte, bruker bare truseinnlegg og d er sjelden jeg skifter, for d er ikke mye. Har en del svake mensmurringer da... Lurer på hva dette er... Sist pp, så kom TR etter to spottedager, så jeg regnet med at TR kom idag,siden det begynte mandag, men den holder seg borte ennå...Rart!! Er på jobb jeg, rolig. Sitter litt på dataen, studerer litt og ser på håndballkamp, hehe... klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. august 2008 #28 Skrevet 13. august 2008 Heisann:o) Herregud, så innmari kjedelig med den spottingen da. Hvis ikke det er en positiv grunn til det da. Kjedelig at bikkja har spist opp termometeret da! Hva slags bikkje er det? Mulig jeg har spurt før, men husker ikke for øyeblikket. Vi har også en liten rakkerbikkje... hihi... Nemi heter hun da. Så snill og god vettu, men med skikkelig valpetendenser! Er veldig gira og glad... Jeg skulle kjøpe en sånn sele til henne, og hadde med henne inn i dyrebutikken her for noen måneder siden. Da det ble snakk om størrelser på den selen, så sa hun at hun ville tatt en størrelse større, da hun sikkert kom til å vokse masse. Hun ble litt paff da jeg fortalte at hun var 3 år. Hun ser nemlig litt valpete ut, i tillegg til at hun hadde litt valpelynne. hihi... dama var sikker på at hun ikke var et år en gang... Jasså du sitter på jobb du... akkurat ferdig jeg. I dag skal jeg på kino med jobben, og det blir så koselig! Ut å spise litt først også... deilig å komme seg litt ut atså! hvor lenge skal du jobbe nå? Du, i dag har søren meg tempen steget 0,13 igjen... skjønner ikke noe jeg. Og det murrer som bare søren her! Æsj... blir smårar! Men nå får jeg ordne litt middag og ta meg av lillesmurf, som driver å plager bikkja her... hehe... Ha en fin dag! krysser fingre for deg:o) klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #29 Skrevet 13. august 2008 vi har golden retriver enn dere? ja, d er fort gjort å ta feil på alder på dyra... hehe Skal jobbe til i morgen tidlig, nå skal jeg finne sofaen, tror jeg, sliten og tung i hodet... Har kjent litt på tappen, når jeg tok en kjapp dusj i stad, kjennes ut som at d er en SMAL strek der, veit ikke om den da er lukket eller åpen jeg.... veit du? prøver å lese på pernille.info, men finner liksom ikke helt utifra teori og praksis, hvis du skjønner. Bare å kose i vei, ihvertfall annenhver dag d nå kan jo hende tempen din stiger enda mer i morgen Ha en flott kveld sammen på kino klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. august 2008 #30 Skrevet 15. august 2008 Hei på deg:o) hvordan står det til? er tanta kommet, eller det det noe nytt? Her har fortsatt ikke EL vært tror jeg. Du skal se at grunnen til at ikke jeg blir gravid er manglende EL. Du kan jo titte å se hva du tror... Har hoppet over noen dager pga alkohol og i går natt måtte jeg hoppe over fordi jeg var oppe med lillegutt 1 time før jeg skulle stå opp. Rakk ikke å tempe før jeg måtte inn til han. tempen etter 1 times søvn var da 36,36. http://www.fertilityfriend.com/home/222800 men har jo ikke hatt sex på en uke eller noe heller, har vært helt slått ut! Golden er fine hunder! Vi har en blandingshund. Har bilde av henne på profilen. Hun er 3/4 labrador og 1/4 boxer.Så søt vettu;o) Kinoekvelden var bare så hyggelig altså! Du burde se den filmen... skikkelig fengende! ) Tenk i dag tok jeg første skritt utt i studielivet... hadde siste dag på jobb. Skikkelig vemodig, men samtidig deilig! Begynner å få skikkelig panikk for at vi ikke skal klare det økonomisk, men vi får det nok til! *krysser fingre*. Skal i helgen da? Her skal vi kose oss og slappe av! Endelig en helg det ikke skjer noen verdens ting. Har jo vært noe omtrent hver eneste helg siden i midten av mai! Vi får vel kanskje gjort noe på huset til en forandring... ;o) Ha en deilig helg da ire! Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #32 Skrevet 16. august 2008 hei du alt er bra her, tanta kom torsdags morgen men var ganske sikker på at d ikke var no denne gangen heller, siden vi ikke hadde no kos rundt EL har fått nye tempmåleren min, så idag tidlig begynte jeg å tempe igjen, spent på om jeg har EL denne mnd... Siden jeg bare har en eggleder... Har egentlig tatt en pause fra BIM, tenker ikke på noe annet, blir stresset av at d snart ikke klaffer,men er innom for å svare deg å titte litt likevel, klarer ikke holde meg langt unna, hehe.... Litt usikker på om du kan ha hatt EL på dag 22. Tempen skal egentlig gå ganske så opp etter EL, egentlig over den høyeste temperaturen du har hatt tidl i syklusen. På dag 13 hadde du en høy temp, synd du ikke tempet noen dager før, kanskje EL var på dag 12..? Moro å studere litt da, spesielt hvis d er noe en kunne tenkt seg lenge har begynt jeg og "assistent i spesialpedagogikk", veit ikke om jeg får bruk for d, men greit å ha I helgen skal vi ikke så mye, skal kose oss med god mat ikveld og en film nå er sambo ute å hjelper til på en dugnad på gocart bane/bilcross bane. Tenkte jeg skal støvsuge å litt nå... Og i morgen tidlig skal vi sende okser til slakt, som vi har foret opp i ett år ca. Håpe på mye penger for dem, ikke helt stabil økonomi her i gården for øyeblikket.... kjedelig, men sånn er d nå bare. Vi har bestemt oss for å bare prøve fortsatt, sambo sier han kan utsette bryllupet litt hvis d kommer en liten en snart, men jeg har lyst på begge deler, så jeg tror vi får ta d som det kommer hehe... Jeg skal holde øyet med FF charten din og si ifra så kan jo du titte på min litt og http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4 Vi snakkes håper du/dere får en fin helg stor klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. august 2008 #33 Skrevet 17. august 2008 God morgen:o) Æsj, så kjedelig da ire! Men da får vi håpe på bedre lykke denne ppen da:o) Jeg har endelig fått regnet utt EL på FF. Og jeg er overlykkelig! Jeg var faktisk nesten sikker på at det var en monofase denne gangen, og at jeg kanskje ikke hadde EL i det hele tatt. Så jeg ble ganske så glad da jeg plottet inn resultatet til morgenen i dag, og DPO-strekene kom frem:o))) Men det er en bakside av medaljen og... vi har heller ikke hatt noe særlig sex rundt disse dagene... var jo rett etter bryllupsrushet, og jeg har vært helt knekt. Så det er ikke store troen jeg har på denne ppen. MEN jeg har i det minste EL, og det er jo en gledens nyhet for slike bekymrede sjeler som meg:o))) Ja, det er nok like greit å ha en pause herfra. Man kan fort bli litt koko;o) hehe... er ikke så mye her selv jeg. Dvs jeg er mindre aktiv. Jeg er vel stort sett innom og tittet hver dag,men bruker ikke så mye tid her inne. Bare titter litt... koselig at du kommer innom og tittet på det jeg skriver til deg da! ) Det du studerer hørtes jo også veldig interessant ut da:o) Så dere har slaktedyr dere... får håpe dere får masse penger for dem ja:o) Jeg hadde jo siste dagen på slakteriet på fredag jeg... men jeg slaktet ikke altså¨;o) det hadde jeg aldri klart.... er egentlig superpyse... hehe. Så kjedelig med ustabil økonomi altså! Er ikke akkurat på en bølgetopp vi heller, men det ordner seg nok både for dere og for oss:o) *krysser fingre* Koset dere i helgen da? vi har bare vært hjemme, og det har vært så skjønt! Hatt besøk da, men det er jo bare koselig! Satt og koset oss med film og sånt til sent ut på natta i natt... ganske trøtt nå kan du si! ;o) Så koselig at dere har bestemt dere for videre prøving da! Da kan vi fortsatt følge hverandre da iremor:o) Hvor lenge har dere prøvd nå egentlig? Vi har jo hengt sammen lenge nå! ) Så koselig å ha deg å slå følge med altså! Jeg er enig at dere gjør lurt i å bare ta det som det kommer. Det liksom ikke bare å "bestille" et barn til den og den datoen for alle dessverre, og et bryllup kan flyttes:o) Se det ann litt dere... Håper du/dere har ahtt en fin helg! klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #34 Skrevet 17. august 2008 heia ser du har hatt EL ja, jammen bra:) hadde på dag 20 sist syklus jeg og, samme hadde du nå, spennende Da har vi sendt 9 okser..dem var digre, var litt skeptisk på å stå bak ei lita, halvklar grind, men d gikk greit, hehe... Sambo ble sparket av en okse og, i kneet. Sikkert ikke no behagelig!! Var oppe tidl å såg på håndballkampen da, fy,så spennende d var på slutten! Kommer til å bli nervevrak nå framover, når d virkelig gjelder i kampene!! Vi har koset oss i helga ja, dumt TR er her ennå! hehe.. Vi så på film igår vi og, Ringenes Herre 1 spennende, har nok drømt litt om orker og djevler i natt, hehe.... Vi har sett den filmen før, men d er lenge siden, moro å se den igjen på nytt... I morgen er d jobb igjen...kunne tenkt meg å hatt fri lenger, men,men, må jo ha litt penger og, har tatt på meg en del ekstravakter og, kommer til å angre når dagen er der, hehe.... Ja,vi får prøve litt til vi er kommet i pp 5, etter operasjonen. Vi hadde kommet til pp 5, når jeg ble operert for exu og. Så kanskje d er noe "hellig" med tallet 5 , håpe,håpe Godt å ha noen å slå følge med og prate litt med, eneste deg jeg har kontakt med inne her Vi var en stor gjeng tidl, men de fleste har beveget seg videre inne på BIM. Flott vær idag, må prøve å være ute mye, nyte de få dagene igjen av sommeren Ha en flott dag og håper du har hatt en god helg og.. klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. august 2008 #35 Skrevet 17. august 2008 Hei igjen:o) I dag er jeg virkelig treg altså... ikke kommet meg i dusjen en gang! Får vel komme meg i gang snart, men får bare skrive litt til deg igjen først;o) Ja, det ser ut som dag 20,men Giina mente at jeg like gjerne kunne ha hatt det på dag 17-18 eller 19, siden jeg ikke har målt de dagene før ff mener jeg har hatt EL. Kysser fingre for dag 17 jeg. For siste hyrdestund var sent på dag 15! Så de andre dagene blir litt sene... hihi... merkelig at det murrer sån "før-mensen-murr" allerede nå hvis det var på dag 20 da men... vi får se:o) Du liker håndball du? spiller du selv? spennende da... for å være ærlig så har jeg ikke fulgt med jeg... men det er kanskje på tide... Ringenes herre erdetlenge siden jeg har sett også... kanskje på tide å taden frem igjen! Vi så en film som heter "trade" vi da... *grøss* satte følelser i sving. Bra,men tøff! Sett den? Kjedelig med tantebesøk ja, men da er det ikke såååå lenge til EL da:o) Du får ikke slite deg ut med jobbing da! Heldig du,som har fint vær hos deg! Her har det vært grått i dag,men jeg ser solen titter igjennom skylaget nå... Da har dere prøvd litt lenger enn oss da... vi får satse på at 5 er deres tall ja:o)) Ja, alle har jo forsvunnet videre inn på trimestrene, så det er godt vi har hverandre! ) Så derfor skal vi også inn på 1. trimester sammen i august/september og... hihi... ikke sant? ;o) Du får ha en videre fin dag... så får jeg hoppe i dusjen her:o) klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #36 Skrevet 21. august 2008 heisann! alt bra? alt bra her... TR er ferdig og prøvinga er igang er på jobb idag, til i morgen ettermiddag... hvor langt er du kommet i syklusen nå? nærmer seg ikm snart, kanskje... håper d sitter en spire denne gangen stoor klem:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. august 2008 #37 Skrevet 24. august 2008 Hei på deg:o) Joda, alt er bra! begynt på skolen og greier:o))) Veldig moro,men tror ikke jeg får fritidsproblemer med det første... hihi.... det er jammen nok å lese på! Hvordan er det med deg da? gjort noe koselig i helgen? Jeg har IKM et sted mellom fredagen som var og i morgen... målte ikke alle dagene rundt EL vettu. Sjansen for graviditet er minimal tror jeg... i allefall om EL var på dag 20.som FF sier. Siste dag med sengehygge var nemlig på dag 15. Har bare hygget oss to ganger denne måneden. 13. og 15.. hahahaha... har blitt litt vel mye de siste månedene... *knis* Du skal se at det er denne måneden det klaffer du... Du må gjerne se på charten min igjen, linken ligger over her:o) Håper du har det bra!? det har jeg:o) Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #38 Skrevet 24. august 2008 heia. har lagt til charten din på favoritter jeg så er innpå den mange ganger i uka, så jeg følger med litt Hatt fri i helgen, men har gått på vakt nå, jobber litt ekstra. Skal jobbe i ett til onsdag morgen, så håper d ikke blir for mye å gjøre. Har ikke gjort noe spesielt i helgen,såg håndballfinala i OL igår, jeg og svigerinna mi. Spennende Bra dem vant:) så gikk vi oss en lang tur, godt å røre litt på seg. Sambo var med en kamerat på landsfestival i bilcross på dokka. bare så på da... Alt er bare bra her,er mindre på BIM hver dag som går. Godt å komme seg vekk litt, har tilbrakt mye tid inne her de siste mnd. Driver å temper ennå, men ingen EL har vært enda, er på dag 11 nå. Sist pp var EL på dag 20. Men her er d kos når vi har lyst bare nå, ble litt mye sist pp for sambo. så vi bomma jo på EL. Håper d er vår tur snart!!!! klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. august 2008 #39 Skrevet 25. august 2008 Så koselig at du følger med da! ) Deilig å slappe av ihelgen da!... til og med jeg så på den kampen.Moro det da! Så det blir lite Bimsitting altså;o) Skjønner det godt. Prøver begrense det selv jeg. Blir litt overfokusert, om jeg kan kalle det det. Jeg fårnok mensen inatt eller i morgen jeg da... ( Og neste pp tror jeg kanskje vitar en pause... kjedelig med termin midt i eksamenstid.Men jeg er jammen ikke sikker. Kjedelig om det hadde vært en måned det hadde klaffet;o) vi får se hvordan det blir... Vi har jo hatt El på samme dag vi... litt kjipt å ha så sen EL egentlig. Kunne jo fått flere sjanser hvis vihadde hatt kortere syklus, men sånn er det nå bare... Får være glad vi har EL i allefall:o) Håper alt er bra? Jeg koser meg med skole og nyter dagene! deilig å komme hjem på ettermiddagen å ikke være utslitt etter jobb! ))) Håper det er vår tur snart ja! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. august 2008 #40 Skrevet 26. august 2008 iremor... gjett hva.. jeg er gravid! Åååååååå himmel... fant det akkurat ut.. er helt sjokka! trodde virkelig ikke det var noe denne ppen altså! Skriver litt senere.. er helt uttafor her;o) Nå må du bare snike deg etter meg altså vennen!!! )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #41 Skrevet 28. august 2008 heia!!! kom plutselig på å sjekke charten din, å der sto d plutselig et + på test :):) kjempe glad på dine vegne :) GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!! Når man minst venter d så blir d, vettu :):)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. august 2008 #42 Skrevet 28. august 2008 WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (inne og sniker på tråden deress;-) ) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GØY TUSSEMOR:-) JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII NÅ BLE JEG VIRKELIG GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitter her og smiler fra øre til øre:-) Lykke til videre med lille spiren da:-) Ire: Masse lykke til til deg også!!!! Håper det klaffer fort nå!!!!!!! Stoooooor klemmmmmm til begge:-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. august 2008 #43 Skrevet 28. august 2008 Takk for det ire... nå gjelder det bare at du sniker deg etter altså! Jeg skal rope høyt på deg jeg:o) Og det er sant som du sier... det skjer når man minst venter det! Jegvar helt sikker på tantebesøk nå jeg altså! Hvordan er det ellers med deg da frøken snupp? Jeg leser, og kjører hit og dit med barn... har lange dager på skolen, og må hente lillegutt i barnehagen for å levere han hos familie, så jeg får med meg alle forelesninger... Så jeg gleder meg til i denne helgen. INGEN planer... og det ska lbli så godt! Har du noen planer da? klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. august 2008 #44 Skrevet 28. august 2008 M-79:o) Så koselig at du følger litt med da:o) Tusen takk for det! Så koselig at du blir så glad på mine vegne da.. sitter jammen og smiler selv jeg nå;o) Hvordan går det med deg da? Hvor langt er du på vei nå? klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. august 2008 #45 Skrevet 28. august 2008 Her går det bare bra:-) Er 24+5 i dag, og var første gang hos jm på tirsdag. Utrolig å få høre fosterlyd:-) Ellers sparker gullet ofte og merkbart nå, og det er helt fantastisk! Måtte vente lenge på å få kjenne dette, pga morkake foran.. Kjekt du har termin i mai da! Det er en god mnd å ha bursdag i;-) Masse lykke til videre, og kos deg i mai klubben og på 1.tri!!!!!! Klem:-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. august 2008 #46 Skrevet 28. august 2008 Så godt å høre:o) Kan tenke meg at du koset deg med hjertelyden ja! Fikk dere vite kjønn på UL da? Jada... da blir det muligens vårt 2 maibarn:o) mai er en fin måned det.... slevom jeg gjerne skulle vært ferdig med eksamner og sånt først... men men:o) Har du bursdag imai du da eller? takk for lykkeønskninger! Og masse lykke til til deg og! klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #47 Skrevet 28. august 2008 kommer etter så fort d lar seg gjøre:) når begynte du med grysom's oppskrift, altså hvilken syklusdag? er veldig sliten og har vondt i hodet for tiden. Hadde visst EL på dag 12 denne gangen. bare se på charten. Er på dag 15 idag. klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. august 2008 #48 Skrevet 28. august 2008 Har bursdag i mai ja;-) Vi fikk vite på ul at det er 75% sjanse for gutt.. Var litt tynt da, men jeg er rimelig sikker.. Har følt det var gutt siden positiv test. Men mannen min er hellig overbevist om at det er jente:-D Tusen takk for lykkeønskning fra deg også:-) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. august 2008 #49 Skrevet 28. august 2008 ire:o) Jeg husker ikke helt når jeg begynte jeg... men det var før EL iallefall... Ser du har hatt EL ja... men hadde dere noe sex rundt der da? Eller.. det trenger jo ikke hanoe å si... se på oss... sex siste gang sent på dag 15... påstått EL på FF på dag 20;o) Tror nok El var på en av dagene før, hvor jeg ikke målte altså! Håper det er deres tur denne perioden altså! klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #50 Skrevet 28. august 2008 m-79 : hva betyr 4 og 5 på stats på charten min? på dag 26 og 27. http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå