Gå til innhold

Hadde dere betalt 3800 for solbriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke bestemme hva andre folk bruker pengene sine på,men dette syns jeg rett og slett blir for dumt..Hadde ikke hatt samvittighet til det om jeg så hadde hatt "fodla rauå av pengar"! He,he ;-)

Og folk har ikke råd til å være hjemme med barna sine til de er 2 år..Vet ikke hva du er,men det er en heeelt annen diskusjon som jeg ikke orker å ta nå ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tipset Stinelille:) Har du kjøpt briller der før? Vet du hva de kommer på med frakt og moms?

Skrevet

Hvis jeg skulle gjort det, måtte det ha vært noen HELT FANTASTISKE solbriller. Tviler på at så fantastiske solbriller finnes.

Så nei.

Skrevet

Aldri i verden!

Skrevet

ALDRI!! Synes det høres sykt ut og bruke nesten 4000 på solbriller..Så jeg skjønner samboeren din ja!

Skrevet

Ja, det kunne jeg, og det har jeg faktisk gjort :P Har brukt de utrolig mye, og kvaliteten er topp (mini har hatt kloa i de flere ganger, men de lever fortsatt).

Men akkurat de du tenker på får du jo billigere på nett osv ;)

Skrevet

Ja jeg vet, men syntes det er så mye stress å bestille over nett. Jeg har funnet de på Brilleland til 3800, og da er det lettere med tanke på garanti også.

Skrevet

Enig i det :o) Kjøp de, du :) Du blir garantert fornøyd!

Skrevet

Hadde jeg hatt penger til det, og det ikke gikk utover noe som helst annet, å "ja".

Jeg synest man ikke skal tenke "hva annet kunne jeg brukt pengene på?" snu det på hodet, om du tar deg en weekend på spa kan du jo like så tenke søndagen når du skal hjem igjen "de pengene jeg har brukt på en helg, kunne jeg brukt på lekre solbriller som jeg vil ha i kanskje flere år".

Du får ta vare på kvitteringen når du kjøper brillene, tilfelle du trenger å dokumentere at de var så kostbare, tilfelle tyveri e.l. =)

hvilket solbriller er det? (nyskjerrig)

Skrevet

Nei, fikk tilbakemeldinger på at jeg var gal som var på nippet til å kjøpet ett par til 1200 kr. Tok til vettet og kjøpte ett par til 350 kr. Er ikke mye mer holdbar de til 1200 enn de til 350. Har en lei historie bak meg når det gjelder solbriller. De blir sjelden gamle i min varetekt...

Skrevet

Jeg har 2 par rayban, 1 par med miumiu og 1 par dior briller,elsker briller! men 3800 er helt i øvre kant av hva jeg ville ha betalt...

Så for all del, hvorfor ikke!!

Skrevet

Godt at noen er som meg:) Jeg forsvarer det litt med at jeg ikke røyker, drikker eller har noen andre dyre vaner, så jeg kan unne meg noe som koster litt ekstra en sjelden gang:)

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv! :-)

Skrevet

3800 for ti par, kanskje, for ett par - nei.

Skrevet

nei hadde nok ikke det. Men har du råd og penger, og har virkelig lyst på de, så er det vel bare å kjøpe de. Du er nok ikke den eneste som bruker så mye penger på solbrillier :)

Skrevet

Aldri på solbriller, men på sportsklær så:)

For meg høres det helt vilt ut å kjøpe så dyre briller, fordi solbriller ikke er noe "big deal" for meg. Og litt enig med mannen din, det er litt annerledes med en sykkel synes jeg.. Sorry:-(

Skrevet

Nei, men det er mest pag at jeg ikkje har så god råd og ikke kan ha så dyre ting, for jeg vet jeg kommer til å enten kaste de vekk, få mange striper i glaset eller ødelegge dem!:P

men vist du har råd til det og kan bruke ting uten å ødelegge eller kaste vekk, så go for it;)

Skrevet

Nei, har mye annent jeg heller vil bruke penger på.

Skrevet

Har du lyst og har du råd, så ser jeg ikke problemet:=)

Skrevet

Problemet er mannen min, som ikke syntes dette var noen god ide i det hele tatt:)

Skrevet

Har har vel brukt penger på ting som du ikke synes var en god ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...