Gå til innhold

Hadde dere betalt 3800 for solbriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noen solbriller jeg har så lyst på, men samboeren syntes jeg er gal som en gang tenker tanken! Jeg vurdere å bare kjøpe de likevel! Hadde dere gjort det? Har penger til dem så det er ikke det, han bare syntes det er en utrolig dum ting å bruke så mye penger på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei er du gal! det ville jeg aldri ha gjort. en helg på spa med alt inkludert eller solbriller...

Skrevet

Personlig ville jeg aldri brukt så mye penger på solbriller. Men om du gjør det eller ikek kommer jo ann på økonomien deres synes jeg da. Dumt å bruke så mye penger på solbriller om det går på bekostning av andre ting dere trenger mer :o)

Skrevet

Aldri;0)

Ville heller kjøpt billige briller. Da er det ikke så farlig når jeg setter meg på dem i bilen, legger dem på biltaket, eller en av ungene prøver dem;0)

Skrevet

Dior Indinight, heter de! Har sett dem på Shadestation.uk De sender til norge, men de ender vel opp med å koste omtrent det samme tror jeg...

Skrevet

Jeg ville gort det... Sambo hadde ikke likt det her heller men hadde jeg virkelig hatt penger til det så hadde jeg gjort det likevell. Dersom jeg virkelig likte de og visste jeg kom til å bruke de masse..

Skrevet

Ikke pokker!!! Må nok si meg enig med samboeren din her jeg.

Greit du har så mye penger, men syns ikke det var så fornuftig å bruke dem på solbriller... Tenk om du setter deg på dem, eller mister dem?

Ville nok brukt de pengene på noe annet heller jeg da.

Skrevet

Hvis du er forsiktig med brillene, og vet at du kan ha de i mange år så... Jeg kjøpte et par briller til 2200, synes egentlig det også var altfor mye men jeg angrer ikke..

Skrevet

Hadde jeg hatt råd til det så selvfølgelig ja. De siste brillene jeg kjøpte var fra Versace og kostet en del.... uansett de beste brillene jeg noen gang har hatt:)

Skrevet

det ville eg gjort om eg hadde hatt penger til det;)

Skrevet

Kjære vene, jeg hadde ALDRI kjøpt solbriller til den prisen. De dyreste solbrillene jeg noen gang har kjøpt kjøpte jeg for 4 år siden og de kosta 250 kroner...

De lever faktisk enda ;)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Men jeg er meg da.. Bruker sikkert mye penger på noe du ikke vil gjort:-)

Kos deg i sola.

Skrevet

Ohhhh, aldri! Jeg kjøper på h&m til 59,50 jeg :-) Men det er fordi jeg altid mister dem eller ødelegger dem på en eller annen måte. Kunne godt tenkt meg noen skikkelige som var gode å ha på. Men 3800? Nope...

Skrevet

hehe...nei...ikke fordi jeg ikke har råd, men jeg liker å bruke penger litt mer fornuftig. Solbriller synes jeg er litt bortkastet for min del siden jeg har en tendens til å legge dem igjen, hvis ikke de små ødelegger dem da.

Jeg kan godt svi av feks 5000kr på mat og god drikke når jeg inviterer til fest....noen ser på det som sløsing også ;-)

Så jeg synes at hvis man har intresse av det og lyst til det og råd så kan man bruke penger på det man selv lyster, enkelt og greit!

Skrevet

Ja!!

Kjøpte noen til rundt den prisen for 2 år siden, og bruker de enda. De er like fine og jeg er SÅ fornøyd.

Skrevet

Ja, kunne godt betalt 8000 for den del, om jeg hadde likt solbrillene.

Skrevet

Hadde jeg vært millionær,så ja. Det er jeg ikke så her kjøper jeg solbriller på H&M.

Skrevet

da kjæresten min og jeg var i spania fant kjæresten min noen kule briller til 360, da han kom til kassa viste d seg at det var 3600... lol :-) kjøpte de han så gal som han er... han er av den typen at han snur ikke i kassa selv om det ble veldig dyrt... aner ikke om jeg hadde bet så mye.... da må de virkelig være kule og fine også iasåfall.. men jeg er av den typen som mister ting hele tiden så tror jeg holder meg til billig varianten :-) lol :-)

Skrevet

Ugla, jeg er helt enig. Og det er nettopp det vi krangler om. Mannen min kan kjøpe seg ny sykkel til 4000, og forsvarer det med at det er hobbyen hans! Men hvis jeg vil bruke 3800 på solbriller, så er det helt uakseptabelt! Jeg har ikke en slik hobby som han, ikke det interessen! Så hvorfor skal ikke jeg da kunne bruke penger på noe jeg liker og får mye glede av! Summen er den samme, om det er sykkel eller solbriller..

Skrevet

Ja hadde gjort d. Samboer har ingenting med hva jeg bruker pengene mine til så lenge vi har penger nok til regninger +++

Skrevet

Det hadde jeg lett gjort!

Eller, jeg gjorde det ifjor... Hehe... Men jeg sparer alt jeg får i gaver til jul og bursdag slik at jeg kan unne meg sånne ting en sjelden gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...