Vrimle Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #51 Skrevet 19. juli 2008 Takk:) Hvordan blir det med deg da xena? Blir det barnevernsped. på Lillehammer?
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #53 Skrevet 19. juli 2008 neida,det ble sosionom:)Men på Lillehammer da,spennende:D
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #54 Skrevet 19. juli 2008 Hvis noen som skal til Lillehammer og vil bli litt kjent med noen så er det bare å sende meg pm:)Hadde vært greit å gått sammen med noen første dag hvertfall..syns hvertfall jeg;-)
Vrimle Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #55 Skrevet 19. juli 2008 Tenkte jeg skulle sende deg en pm xena, men det kommer bare opp sånn error øvert i venstre hjørne, så får ikke gjort det:/
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 19. juli 2008 #58 Skrevet 19. juli 2008 Skal ta allmenn påbygg på sonans nettgymnas... jada, sånn er det å "bare" ha yrkesskole, må ta de kjipe fagene i tillegg...=P men så begynner økonomiutdannelsen for fullt! blir rart å studere hjemme - sammen med sambo... MEn godt også=) jeg er nazi når det kommer til skole, så hvis sambo tror han kan slaure dagene unna tar han feil altså! =)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 19. juli 2008 #59 Skrevet 19. juli 2008 Ska fortsette på min bachelor i geopgrafi på UiB
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 19. juli 2008 #60 Skrevet 19. juli 2008 Jeg søkte på nettbasert førskolelærer på Hamar. Men...jeg kom ikke inn....det var skuffende. Hvor mange poeng er "bra" liksom? Det er noen år siden jeg gikk på skolen, og jeg vet egentlig ikke så mye om poeng og utregning. Noen som kan opplyse litt?
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #61 Skrevet 20. juli 2008 man tar alle avsluttende karakterer,legger de sammen,deler på antall karakterer og ganger på ti:)Så kan du plusse på tilleggspoeng hvis du har det..f.eks jeg som er 28-har 8 alderspoen somm tillegg.. Studenten;du må registrere en profil på din side for å kunne sende/motta pm;-)
Vilja<3 Skrevet 20. juli 2008 #63 Skrevet 20. juli 2008 jeg har komt inn på sosionom i bergen. Er tannpleier student, fullført et år der og har mammapermisjon. Klarer ikke bestemme meg om jeg skal fullføre eller begynne på sosionom, nå er der en uke til jeg må svare, huff vanskelig
Vrimle Skrevet 16. august 2008 Forfatter #64 Skrevet 16. august 2008 Hvordan har første uka på Lillehammer vært for deg xena? Har du vært med på noe på fadderuka? Jeg får fortsatt ikke sendt PM. Har sendt inn mail med klage, men de har ikke ordna det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå