Gå til innhold

Dere som skal studere til høsten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det jeg tenker på nå. De har et kurs på 12 uker, for å bli pharmacy technician. Det er hver tirsdagskveld fra 18:00-21:00, om jeg husker rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg at jeg ville gjort om jeg var deg! :D Du klarer det helt sikkert:)

Skrevet

Jeg har også søkt i Lillehammer!! *studenten* og xena, hvor i landet kommer dere egentlig fra/bor nå??

Skrevet

åja. Jeg har fått plass på Lundebekken. Du får si ifra om du har lyst til å bli litt kjent med meg da. Om vi begge kommer inn. Kunne godt tenkt meg å bli kjent med noen som har barn, da jeg ofte er barnevakt her hjemme, og kommer til å savne det noe veldig!

Skrevet

Jeg bor på Oppdal nå. Enn du Muffo<3jentenesine?

Skrevet

jeg skal ikke bo på studenthjem da......

Skrevet

vet ikke hvor det er jeg da:pJeg skal nok hyle ut om jeg kommer inn ja:)Hadde vært gøy å kjent noen litt på forhånd hvertfall:D

Har forresten hørt det er bra studentmiljø der:)

Skrevet

Hvor er egentlig Oppdal???

Bor i Oslo....

Skrevet

Jeg bor i Rogaland da..så er et stykke å flytte om jeg kommer inn:)Hva har du søkt på da?

Skrevet

Oppdal er ei lita fjellbygd ca.1,5 time sør før Tr.Heim:)

Skrevet

Det kan hende=) Gamle er barna deres da??

Skrevet

Mi er 2-snart hvertfall:pStudenten hadde ikke barn:)

Skrevet

Åja, hvorfor er hun her inne da?

Har fire stykker jeg og ikke alene... Godt gift=)=) Eldste på 13 og minste som er baby=)

Skrevet

Står lenger oppe i tråden:)4 ja,blir tøfft å sette seg på skolebenken da:)Men-alt går:D

Må visst gå her nå,men hyler ut når jeg har fått svar jeg:)

Skrevet

Jeg låner brukeren til ei venninne med ei lita ei. Gikk inn fordi hun sa jeg kunne skjekke her om det var noen her som hadde søk på samme plass. Har vært koselig å bli kjent med noen som har barn, da jeg har barn rundt meg hele tida nesten. Er veldig glad i barn og kunne gjerne tenkt meg å vært litt barnevakt om jeg blir kjent med noen når jeg flytter:)

Skrevet

Jeg fortsetter med medisinstudiene i Bergen, går på 4.året nå. Pappan har permisjon frem til nyttår, da begynner tuppa i barnehage:)

Skrevet

Ja, jeg kom inn på barnevern i Lillehammer:D

Skrevet

Psykologi 1 årig studie i Bergen.

Skrevet

Huff gleder og gruer meg. 10 år siden sist jeg åpnet noen skulebøker...

Skrevet

det var nesten det her og når jeg begynte i fjor høst...Men det gikk bra det,blir jo annerledes med høyskole men..

Går nok bra skal du se:DLykke til hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...