Gå til innhold

Dere som skal studere til høsten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere søkt på? og hvor?

Jeg har barnevernspedagog på Lillehammer på 1.Ønske, Sosionom på Lillehammer på 2.Ønske, og Førskolelærer på Hamar på 3.Ønske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interiørskolen på Imente fagskole :) I Kr.Sand, men er en LITEN sjanse for at den også kan gjennomføres her jeg bor :) Time-halvannen unna.

Skrevet

Er midt i et studie. Skriver Masteroppgave i Spesialpedagogikk.

Skrevet

Har bare ett fag som ønske, men både deltid og heltid da. Økonomi og ledelse, årsstudium.

Skrevet

oi, det hørtes spennende ut! Sikkert en kreativ sjel du da;) Ser for meg at det kan være et artig yrke for en som er god på å se løsninger og liker litt utfordringer ja. Kommer nok til å bli morsomt.

Skrevet

Den var til FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07}

Skrevet

Hvor skal du ta Psykologi? Er litt spent på om det er noen her som skal til Lillehammer..

Skrevet

1. Relgion og interkulturel kommunikasjon (mhs)

2. Sosionom (uis)

3. Barnevern (uis)

Har mer nok høyt snitt til å komme inn, men er nå spent alikavel jeg :)

Skrevet

Bergen. Gleder meg som et lite barn...

Skrevet

Jeg snuste på kurs i går..igjen.

Men jeg har vondt i magen, og tør ikke søke.

=o(

Det er så mange ting som stopper meg.

Skrevet

Hva stopper deg da?

Skrevet

Jeg skal til Lillehammer:) Har gått 1. året av barnevernspedagog før jeg fikk vesle jenta mi. Har vært borte fra skolen i 2år nå så blir spennende å begynne igjen.

Måtte søke på nytt pga jeg var borte så lenge som 2år, men kom inn(søkte tidlig opptak) og får begynne på 2. året.

=)

1. året av bvp er utrolig spennende og morsomt forresten ;)

Skrevet

Det som stopper meg er at jeg er alene om alt allerede, og at jeg er ikke sikker på at jeg takler presset. Jeg vil jo klare det jeg setter meg fore..

Skrevet

Paa forste har jeg ernaering, paa andre har jeg medisin og paa tredje har jeg psykologi. Ernaering er egentlig det eneste aktuelle for min del, men satte bare opp de to andre onskene for aa ha noe der. Vet ikke helt om jeg vil studere ernaering heller, men faar jo prove aa se da - om jeg ikke ombestemmer meg. Misunner dere som vet hva dere vil!!

Alt i Oslo.

Skrevet

har søkt det samme som deg jeg studenten;-)Er du derifra og du?

Skrevet

Ok. Jobber du fullt også?

Og hva med mannen din? (om det er sykdom her som jeg ikke har fått med meg, så beklager jeg at jeg graver altså).

Skrevet

Så morsomt xena. Håper vi kommer inn! Jeg er ikke derfra nei, bor 3-4 timer unna. Men synes det ser så koselig ut på Lillehammer, derfor jeg søkte meg dit. Hvor gammel er du? Hadde vært greit å blitt litt kjent med noen som skal det samme..

Skrevet

Skal fortsette på jussen, siste innspurt. Er ferdig til våren:)

Skrevet

det hadde det:)Kjenner ingen der fra før jeg-skummelt(om jeg kommer inn der da)!!Jeg er 28..du?Har du fått deg plass å bo?Barnehage?

Skrevet

Nei, jeg har ikke jobbet på snart 1 år.

Men mannen er ufør og står ikke opp før borti 12 på dagen, og jeg er oppe fra før klokka 7 med minsten.

Jeg tror ikke jeg klarer å organisere meg selv såpass med sjonglering av diverse ting, alene.

Så planen er egentlig å vente til minsten begynner på preschool, neste høst. Men jeg føler jeg mister et år på den måten. Jeg blir ikke akkurat yngre.

;o)

Skrevet

Ikke mulig å begynne å ta et lite kurs eller to, slik at du studerer på deltid? Da kanskje du ikke føler du mister så mye tid heller?

Skrevet

Kjenner ingen jeg heller, så er veldig spent på om det er enkelt å komme inn i miljøet der å sånn da. Jeg er snart 20. Har ikke barn, låner brukeren til ei venninne som har ei lita ei.

Jeg har søkt på et studenthjem, men håper mest på å bli kjent med noen som vil dele leilighet eller noe etter ei stund der.

Har du mange barn, gamle? Er du aleine med dem?

Skrevet

Har et barn,2 år og er alene ja:)Har fått studentbolig på Holteskogen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...