Gå til innhold

Dere som har tatt abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm?

Kan ikke du å lese?

Det står da virkelig svart på hvitt her at mennesket kan bli syk av å spise angrepiller!

Spiller ingen rolle om det er prevansjon eller nødløsning da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Mamma'n til William!

Ser at alle de gale abortmotstanderne her ikke tør å signere med nick, det sier egentlig alt om dem!

Du har all min støtte!

Skrevet

Tusen takk strilovaskermedmilo og spenthattic..:)(og alle dere andre som forsvarer meg)

Og til dere som sier at jeg skal bytte lege ,det er ikke legen min som har sagt det ,det er spesialister (gynokologer) som har sagt det ...... Og jeg hører mere på de enn på er par gale damer her inne som ikke kjenner meg og min historie.......

Skrevet

Pga. at jeg hadde mistet pengene mine i ett år"?? Så du tok abort fordi du er så ekstremt materialistisk! Uff, for et avskyelig menneske du må være.

Skrevet

Jammen når du allerede hadde brukt angre pillen ,i hvilken setting var det da.Var det nok en kondom som sprakk eller...???

Kansje eg bare er helt på blåbærtur,men forklaringen din er nok ganske selvmotsigende..

Skrevet

Jeg har tatt abort to ganger. En gang ble jeg gravid etter å ha tatt angrepillen, akkurat inne i et nytt forhold. 4 mnd senere ble jeg gravid med spiralen. Nå skal jeg aldri ha sex igjen.

Skrevet

Sååå gjør jeg et forsøk på å få debatten tilbake til det den egentlig begynte med, nemlig HI`s spørsmål.

Jeg har tatt en abort, og for meg syns jeg det holder med en abort, jeg har lært av "feilen" min. Men det er ingen lover som sier hvor mange aborter en kvinne har lov å ta, det er opp til hver enkelt, et valg rett og slett. Så der tar nok venninnen din feil.

Og som hun over her sa så ble hun gravid på prevensjon, tilogmed spiralen som man skulle tro var ganske sikker, og da er det vel ikke bra om myndighetene skulle bestemt om hun skulle bære et barn eller ikke.

Jeg syns det er bra at folk kan velge slikt selv. Det som er rett for meg er nok ikke like rett for alle andre.

Mvh

Skrevet

Beklager å bryte inn.. men dette blir for dumt.. Er man allergisk mot prevensjon, så er man mest sannsynlig allergisk mot angrepillen også, da dette bare er en forsterket hormonpille. Og dette er som sagt nødprevensjon, ikke vanlig prev. som man bør bruke til vanlig. Jeg har tatt angrepille en gang i mitt liv, og da ble jeg gravid. På sykehuset har angrepillen egen rubrikk på abortskjema så man kan ikke stole blindt på den uansett. Den virker kun om man ikke har eggløsning.

De fleste tar ikke abort fordi det er gøy!

Skrevet

har gjort det engang.. kommer aldri til å sette meg i den situasjonen at jeg må gjøre det igjen... Men om spiralen jeg har satt inn ikke funker og det skjer da må jeg nok gjøre det igjen.. :-( Men jeg føte meg skikkelig dum da jeg skulle gjøre det.. ikke mye lyst, men noen ganger så er det ikke mange alternativer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...