Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #51 Skrevet 20. juli 2008 Til den som klagde på at anestesilegen var opptatt med noe "viktig", som om ingenting var viktigere enn dine fødselsmerter. Anestesilegene er faktisk de som tar hånd om folk som får hjertestans, alvorlige trafikkulykker, folk som ligger på respirator, folk som trenger hastekeisersnitt etc etc. Slike ting må SELVSAGT prioriteres før epidural, derfor kan man aldri bli garantert å få epidural straks når man ber om det. Kjenner jeg blir skikkelig irritert når folk ikke forstår dette
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #52 Skrevet 20. juli 2008 Til den som klaget over at anestesilegen var opptatt med noe "viktig" da hun trengte epidural-anestesilegene er faktisk de som må trå til å all hast ved hjertestans, hastekeisersnitt, de tar seg av folk som ligger på respirator etc. Når ting som dette skjer samtidig med at en dame trenger epidural, må SELVSAGT epiduralen vente. Derfor går det ikke an å love en fødende epidural straks hun ønsker det, det blir umulig. Hvis man ikke skjønner dette, får man prøve å tenke at det er en selv om kanskje trenger hastekeisersnitt. Vil du ha narkose eller ikke? Vil du vente til noen andre får epidural? Nei, tenkte meg det. Og ikke kom her og si det må være fjorten anestesileger på vakt. Ndg JM-diskusjonen, vil jeg gjerne ha alle jordmødrene som er i den NRK-serien når jeg skal føde. Kanskje spesielt hun med svart farget hår-Liv Unni? Men den dama på TV-3-serien Sykehuset derimot, kan jeg ikke fordra. HUn er grusom!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #53 Skrevet 20. juli 2008 Visste ikke at det gikk nå! Er det på nett-TV?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå