Gå til innhold

sex med annet par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo helt vanvittig, jeg rister på hodet og smiler IKKE.

Hva ER det med folk, går det ikke an å si "at dette hadde jeg ikke klart/hatt lyst til e.l. uten å måtte legge ut om sin kvalme og harme? Det er flaut å lese om hvor fastlåste disse anonyme her er...dere aner jo ikke hva de snakker om, for jeg regner ikke med dere snakker av erfaring.

Sex skal være deilig og hemmningsløs- ikke begrenses. Hvis alle parter har lyst ser jeg ikke problemet? Virkelig ikke.

Jeg kunne ikke tenkt meg å ha med et par, fordi jeg er sjalu. Vil ikke se mannen min med en annen dame. Men det er min sak, kan da ikke bli kvalm av at noen andre har lyst til det?!?

Det finnes en reflektert person her, og det er hi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Det er helt utrolig hvor mange ganger jeg her inne på DIB, og også når jeg var på BIM, har sett hvor utrolig fastlåste folk er i samfunnets normer og regler. Ikke engang sexlivet kan man gjøre som man vil med. Trives man med noe annet enn misjonærstillingen etter klokka 23, blir man kalt for ekkel, pedofil, unormal og gal. Det må være forferdelig trist å bry seg så mye med andres liv at man til og med må bekymre seg over hva andre gjør i senga.

Det holder med et enkelt "Det ville ikke jeg gjort". Man trenger ikke kalle folk for pedofile av den grunn. Kommentaren om at "dere vil vel ta med ungen dere har fra før også" syns jeg var direkte trakasserende.

ja til seksuell frigjøring, og munnbind på håpløse drittkastere.

Skrevet

Skriver under på innlegget til sauen.

Skrevet

Jeg har alltid ment at sex skal være deilig og frigjort,ikke misjonærstillingen under dynen i mørke rom etter klokken 23 som sauen så treffende skrev..hehe..!

Skrevet

Like syke i hodet hele gjengen her. Dere får danne dere et eget samfunn langt ute i skogen, i pervers-skogen.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Så kan du løpe ut i fordomsskogen, og så lever vi lykkelig i alle våre dager=) Rart det er krig i verden eller?

Skrevet

Det er dere som er avvikene i samfunnet, tror det er under 10% som driver og knuller hverandre i ræva og sleiker i seg utflod bare for moro skyld.

Skrevet

Blir sjokkert over hvor dømmende dere er. Skulle tro dere var 80 år gamle kristne kjerringer hele gjengen. Om noen ymter frempå bare et lite spørsmål om f.eks analsex så skriker dere: ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ! Akkurat som ungene i barnehagen som sier æsj til fisk, så de som liker det føler seg nesten unormal.. Og å vinkle dette mot pedofili vil jeg si er en god del hakk "sykere" enn det dere reagerer på her.. Dumme nybaka brød!!!

Skrevet

Signerer sauen jeg også.:)

Skrevet

Vil du ha større sjanse for å bli drept i sjalusidrama, må du bare fortsette å følge alle lystene dine.

Vær så snill å ikke la ungen du allerede har se hva dere gjør. Gikk meg på mamma ha sex med en fremmed mann på stua da jeg var lita, og det var det mest vemmelige jeg noen gang har opplevd.

Barn våkner av alle slags lyder.

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hvilke kretser du er fra,men sjalusidrama er et ikke eksisterende problem her i gården.

Dette er noe vi har vært med på før (nesten det samme da) og sjalusi finnes ikke hos noen av oss,derimot er tillit og kjærlighet noe vi har mye av.

Og det kunne ikke falt meg inn å invitere andre mennesker inn i mitt hus for å ha sex med dem mens mine barn sover i en annen etasje!!

Det får da være grenser for uansvarlighet!!

Skrevet

Tror nok at det er en del høyere prosent av befolkningen som har oralsex,kanskje litt lavere prosent som har analsex (eller tør å innrømme det).

Synd at alt skal være så fy-fy!!

Skrevet

samboeren min og jeg har hatt partnerbytte to ganger, med to forskjellige par. vennepar begge to assa.. vi var fulle, og vi hadde fleipa med det hele kvelden. vi hadde det gøy, og ingen av oss ble sjalue eller sure på noen.

dette er noen år siden, og jeg ville ikke ha gjort det igjen, men ville heller ikke vært foruten!

Skrevet

ÆSJ,FYTTIG GRISEN OG GRUSOMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...