Gå til innhold

sex med annet par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har luftet tanken for meg,og jeg er i grunnen lysten på det,men siden jeg er 19 uker på vei så er vel dette ikke så enkelt å få til? er jo ikke alle som liker gravide mager.

Noen flere som har tenkt samme tanker som oss?

Eller har tips eller for/imot tanker?

Blir takknemlig for seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?????? Æsj sier jeg bare,men folk for gjøre som de vil..

Skrevet

Kan anbefale en psykolog i Bergensområdet om dere er int?

Syke folk. Dere tenker sikkert på å ta med barnet dere har fra før også?

Skrevet

Fy flate!!!

Hadde mannen min foreslått noe sånt når jeg gikk gravid, hadde jeg sterkt vurdert å flytta!!

Skrevet

Alvorlig talt,pedofili?

Det er så langt fra det vi har lyst å gjøre som du kan få det.

Skrevet

Deg om det,dette er noe vi har hatt lyst til lenge før jeg ble gravid igjen.

Skrevet

Jeg hadde kanskje vurdert å vente til barnet er født.

Skrevet

Du vil bli knullet av en annen mann, med barnet ditt i magen?

Syke satan

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg det. Synes vi som et par har flott og deilig sex, bare oss.

Kunne du klart å sett på at mann din pula på ei annen dame? Og vil du virkelig ha en annen mann inni deg? At en annen mann tar på deg?

Kan virkelig ikke forstå hvordan orke tanken engang. Selv om jeg ofte fantaserer om å være med to menn, så er det bare fantasi og noe jeg aldri vill gjort in real life.

Men, om det er noe dere begge vil, så er det nå sånn at alle er forskjellige... Hvorfor vil du det? Spør bare av nysgjerrighet. Antar at dere er begge veldig sikre på hverandre og at dere har vært sammen leeenge.

Skrevet

Yea right, sikker på dere er truende til det også, hjernedøde menneske.

Skrevet

Nei,jeg vil elske med en annen kvinne først og fremst.

Skrevet

vil mannen din ha seg med han andre mannen da? Ellers så virker det som det blir en mann til overs om du egentlig bare vil ha jentesex?

Skrevet

Og hva vil mannen din da? knulle den andre dama, eller bli rævknulla av den andre mannen, hvis ikke er det en til overs her!!!!!

Skrevet

Ja,vi har kjent hverandre i nesten 15 år,og vært sammen i 8 av de,så vi kjenner hverandre ut og inn og er trygge på hverandre.

Vi har tidligere hatt en annen kvinne med oss,men nå er vi klare for å prøve et par.

Skrevet

Det skal nok ikke bli noen til overs..hehe..!

Skrevet

Nok et tulleinnlegg, like dumt som hu som ble flatbanker over en kopp te, hahahahahahahahha.

Skrevet

Har ikke lest det andre du skriver om,men dette er seriøst.

Kunne sikkert spart meg mye dritt med å la være å spørre hva andre tenker om det,men i kveld tok nyskjerrigheten overhånd.

Skrevet

Når du spør om det er enkelt å få til, sier jo bare litt om iq`en din. Spiller det noen rolle om du er gravid, når det er ei som bare skal sleike i seg utfloden din, mens typen din blir rævpult av en kåt gris av en homo-bergenser ?

Skrevet

OI,dette var saklig. Flott med anonym knapp...

Skrevet

Ja, dumt å bruke anonym knapp på anonymforum, dumma.

Skrevet

OIoioi,den svei ;)

Skrevet

Jeg hadde nok venta til ungen var ute.... Men det er jo noe du må bestemme selv:) Ellers sier jeg bare go fore it!!!:) Gjør det DU vil og ikke det alle de sajlu anonyme her inne som sikkert ikke får seg noe og er bare drit sur for at du får sjangsen til sex med 3!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...