Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #26 Skrevet 14. juli 2008 Svir vel mer i ræva til homo-mannen din.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #27 Skrevet 14. juli 2008 æsj, nå ble jeg sikkelig kvalm!!!!!! Tror du virkelig du får seriøse svar på dette??? Ja,ja deg om det!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #28 Skrevet 14. juli 2008 Så merkelig at du TILFELDIGVIS har blitt medlem på BIM i dag ??? Dette er jo bare eit tulleinnlegg, men du har klart å lure mange allerede... Litt morsomt syns eg og : ) Du skal ha ros for god fantasi : )
2SønnerSmå Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #29 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har tenkt tanken på å vente,men lurte på om noen her inne hadde erfaringer (positive/negative) Takk for flott svar foresten
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #31 Skrevet 14. juli 2008 Hahahaha, mannen din har luftet tanken, ja det tror jeg på, er nok meget luftig i toppetasjen der ja.
2SønnerSmå Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #32 Skrevet 14. juli 2008 Jeg laget meg et nytt nick for å kunne motta pm,jeg mener alvor ellers også =)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #33 Skrevet 14. juli 2008 Hei:) Jeg forstår spørsmålet ditt og syns absolutt ikke det er sykt og ekkelt som mange her tydeligvis mener. Jeg og mannen min har vært med på noe lignende et par ganger, med forskjellige erfaringer, noen gode og noen dårlige.Og vi har et veldig godt sexliv bare oss to, og slike utløp har skjedd kun en sjelden gang, max 1 gang i året. De innpå her som er så stygge i kjeften er sikkert bare veldige usikre på sin egen seksualitet og redd for å prøve nye ting. Personlig ville jeg ventet til babyen var ute, men det er uannsett deres valg:) Men før dere tar steget og evt fullfører fantasien bør dere snakke nøye igjennom det og finne ut hvor grensene går og lage 'regler'. Hva tolererer du at mannen din gjør med en annen dame? Hva vil du ikke han skal gjøre og omvendt osv.Er ofte det blir sjalusi i etterkant, likte han å ha sex med ho andre bedre enn meg feks o.l. Et tips er å velge et par dere ikke kjenner så godt( mener ikke å bare velge ut noen på gata som dere ikke aner hvem er som kan ha sykdommer e.l.) Syns personlig at det ville blitt veldig rart og pinlig om man hadde gjort dette med gode venner, de treffer man jo ofte og kan jo blipinlig og rart i etterkant. Uannsett hva dere gjør,så lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #34 Skrevet 14. juli 2008 jeg vil,jeg vill...men får det bare ikke til:/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #35 Skrevet 14. juli 2008 Enig med deg der:o)og har samme erfaring. Lykke til fra meg oxo!
2SønnerSmå Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #36 Skrevet 14. juli 2008 Takk for kjempeflott svar =) Tar meg ikke nær av det mange over skriver,bare rister på litt på hodet og smiler. Tror nå at jeg venter til babyen er ute og alt er vel. Har heldigvis ikke opplevd sjalusi tidligere,men dette er noe som kommer til å bli diskutert skikkelig før det settes ut i livet. Et vennepar er ikke aktuelt,for som du sier,så er det kanskje litt pinlig i etterkant
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #37 Skrevet 14. juli 2008 Ja, for det har mye og gjøre med at en er usikker på sin egen seksualitet og gjøre at en ikke vil bli ha sex med et annet par når en er gravid!!!! Ta med deg den pedagogiske tonen din og få mannen din rævpult.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #38 Skrevet 14. juli 2008 Bare et spm, hvorfor legger du det ut her på anonymforum, når du bryr deg om at noen svarer anonymt?? Er veldig mange som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #39 Skrevet 14. juli 2008 stå på-D mange Se & Hør kjerringer her inne som ikke har så mye å snakke om ! Spennende har dere det uansett:o)klem gravid
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #40 Skrevet 14. juli 2008 Hei:) Har bare et spørsmål jeg.. Hvis dere skal ha sex med et annent par, og du vil elske med kvinnen, skal mannen din da ha sex med den andre mannen? Slik at dere begge er bifile da, på en måte, og kunne tenkt dere sex med et annent bifilt par? Eller er det opprinnelig tenkt slik at du skal ha sex med mannen i det andre forholdet, og mannen din skal ha sex med damen? Syns likevel dere må gjøre akkuratt som dere vil, dette er noe for dere, og da skal ikke dere bry dere om hva andre mener.. Jeg tenker slik at det kanskje hadde vært bedre å vente til barnet er ute? Men meg om det, og mener at du skal få gjøre det du vil;o)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #41 Skrevet 15. juli 2008 Syns dette høres kjempegodt ut! Vi har også lyst å prøve med et anna par. Vi har kun hatt med en annen mann før -noe vi likte begge to. De hadde begge o sex med meg og så utførte de oralsex på hverandre (for å si det på en pen måte ) Utrolig utrolig opphissende! Hvor bor dere?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #42 Skrevet 15. juli 2008 Vi er også ute etter et annet par, eller først og fremst en annen jente da. Slik som dere. Vi har lagt ut en annonse på cupido (nettsiden). Får en god del treff der, men har til gode å møte på noen som vi har lyst til å treffe live. Det kan jo være det er noen som tenner på gravide, så ville vært åpen om det i en annonse. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #44 Skrevet 15. juli 2008 hadde min foreslått noe sånt trur jeg hadde blitt litt forbanna ja..spesielt når jeg er gravid i tilegg..hadde jeg ikke vært bra nok å ha sex med så han ville knulle ei anna ei da eller?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #45 Skrevet 15. juli 2008 Jeg blir så overrasket over hvor stygge tilbakemeldinger du får, jeg er sjokkert. Muligheten for at dette er et tulleinnlegg er jo der, men jeg synes da ikke spørsmålet er ekkelt. Uansett kan det fult mulig være tilfelle, mange der ute har ikke ett a4 sexliv.....og slenge så mye dritt av den grunn, fy søren skjerp dere. Du fortjener ikke all denne driten. Jeg blir rett og slett flau over alle disse damene.. Lykke til videre...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #46 Skrevet 15. juli 2008 helt enig med deg!! ble nesten flau over alle de stygge inlegga her.. uff.. hadde jeg vært jegvill-jegvill hadde jeg ventet til barnet er født. og dere trenger jo ikke å ha sex med et annent par hvis du har lyst til å ha sex med en annen dame? trekant kan jo være løsningen først og fremst. jeg og min partner har snakket mye om å få en annen kvinne in i våres sex liv. men det er jeg som vill det mest. tanken på at han skal kunne meske seg med andre damer uten at jeg er med er ekkel og trist men det er noe vi vill sammen. og da er det greit for meg for det er VÅRES sex liv. fra før jeg er bifil og har hatt sexuelle erfaringer med begge skjønn. men aldrig med kjæresten og en til. det har jeg aldrig fått muligheten til. jeg trur du skal vente til baby er født og så opfylle dine ønsker etter det! lykke til jegvill jegvill
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #47 Skrevet 15. juli 2008 IKKE nore for meg, men vent til babyen er ute ellers kan hormonene gjøre slik at du takler dette på en annen måte enn du ville ha gjort ellers. Voksne folk som skriver slik over her da, ja,ja, skummelt å tenke at de er foreldre.
2SønnerSmå Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #48 Skrevet 15. juli 2008 Hei hei =) Vi hadde tenkt at jeg og denne kvinnen kunne begynne for oss selv,om mannen min og mannen hennes vil prøve hverandre får vi se,min mann har aldri hatt en annen mann før.Jeg vet ikke om han er direkte bifil slik som jeg er,Men han er åpen for å prøve det meste. Tanken var at dette skulle være en 4-kant,der alle gir og tar like mye Jeg venter til barnet er født og jeg er i form igjen.
2SønnerSmå Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #49 Skrevet 15. juli 2008 Vi Bor i Bergens området =) Dere da? Både jeg og mannen min gleder oss til dette,men det blir jo ikke før til neste år da siden jeg har termin i Desember.
2SønnerSmå Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #50 Skrevet 15. juli 2008 Takk for støtten,er imponert over "ordforrådet" til enkelte av bim's fruer. Det er ikke snakk om at noen av oss skal meske oss med andre damer eller menn,men at vi kan glede oss sammen med et annet par =) Jeg har også erfaringer fra tidligere med andre damer,alene og sammen med min mann,og det føltes helt naturlig for meg. Lykke til til deg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå