Gå til innhold

69, 70, 71 i nicket sitt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan trøste deg, London-damen, med at den læreren er på ingen måte representativ for den generelle standen her i landet!

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA, der fikk de tilbake=) Er verken tjue år eller førti, men når "gamlingene" blander seg i at 20 åringer får barn så kan man bare gi tilbake!!! Dere "gamlinger", vet dere ikke det at når dere er i den alderen er dere mer utsatt for å få syke barn enn de i tjue årene??? Nårtid fikk deres foreldre dere? Bruk vett alle sammen, kommer ann på personen som får barne, er ikke snakk om alderen!!!! Vet om ei bestemor på 40 som fikk ett barn etter sin eldste datter på 18 år........ Begge delene er helt ok for meg, men synes det er for dumt å dømme det ene eller det andre... Men skjønner godt at de unge blir irriterte på de vanvitti "kloke" som snart nærmer seg førti og tror de vet så mye bedre!!!!

Skrevet

Herremin, for et fjernt innlegg. Like fjernt som hun som reagerer på alle som har 88 osv i nicket sitt.

 

Jeg er selv ung mor, og synes det er merkelig at unge mødre ALLTID forsvarer seg med nebb og klør? Hvorfor så hårsåre, om dere likevel mener dere er like egnet som foreldre?

Og hvorfor bruke teite argumenter som at de på 30 er grå mus, og at unge mødre har mer energi til å finne på ting med ungene sine?

 

Hvorfor ikke bare overse sånne innlegg/kommentarer, istedenfor å være så barnslig å "ta igjen"?

 

Enkelte kan virkelig det å skape dårlig rykte blant oss unge mødre.

*rister på hodet*

Skrevet

Når de over 35 har slitt med å få barn i såå lang tid, er det vel en grunn til det. Det er ikke ment at dere skal ha no barn!! Gud har en mening med alt vet dere, stakkars..

  • 3 uker senere...
Skrevet

Fikk du 6'er sier du? I hvilken klasse da? Jeg er nemlig norsklærer og finner både kommafeil, andre tegnfeil, skrivefeil og og/å-feil.

Skrevet

Fikk du 6'er sier du? I hvilken klasse da? Jeg er nemlig norsklærer og finner både kommafeil, andre tegnfeil, skrivefeil og og/å-feil.

Skrevet

Januarmirakel, du er skikkelig slem!!!

  • 2 uker senere...
Skrevet

min mamma fikk første barn som 19 åring å siste so 37 åring. hu fekk 6 unger. Å hu e verdens beste mamma:)

Skrevet

Altså syns begge trådene hadde sine poeng jeg, og de forskjellige aldersgruppene deretter! Det er jo posetive og negative sider ved det å få barn uansett hvilken alder man er i! Egentlig skriker begge trådene en og samme ting: Gi meg respekt! Jeg skal ha barn!- Sånn som det skal være når en gjør det kroppene våres faktisk er lagd for å gjøre- lage barn!

Hvorfor er dere sånn med hverandre, vi er nydelige og gravide alle sammen! Nyt det jenter!! Ikke diskriminer hverandre på denne måten, det gjør jo bare at hormonene (som i hvertfall for min del er ganske ustyrelige fra før av) blir mer hormonelle! =S hjelpe meg!!

Hilsen klar 88 jente!

 

Skrevet

Jeg tolker HI sitt innlegg ment sarkastisk og humoristisk, som en motpol mot mye annet rart som er skrevet inn tidligere.... Hvorfor ikke heller bare le sammen av slike usaklige antydninger, istedenfor å kaste stein i glasshus. Det var nok det som var meningen.....?

 

Det som er skrevet på profilen er nok heller ikke ment seriøst, det minner mer om et kåseri...våkn opp folkens!!!

Skrevet

Du la inn innlegget ditt på kranglesiden... Jeg syns det er er mer skummelt at du er så overrasket over at folk reagerer og svarer deg... Det var vel strengt tatt det du var ute etter.

Skrevet

sant så sant tingeling;)

 

.

 

Skrevet

Jeg er selv 17 år og alenemamma til ei på 8mnd.

 

Og ja, JEG mener at det er best å få barn når man forsatt er ung og sprek.

 

Noen som er rundt 40 er begynner å tappes for energi, og begynner å bli late og sure - ikke alle, men NOEN. Så lenge man forsatt føler seg ung og sprek, så ser jeg ikke noen grunn til at de ikke skal kunne få barn så lenge de vil.. Ja, man vet jo at det er større risikoer og sånn - men det er ett valg man bare må ta, ting kan gå galt uansett om man er 18 eller 40.

 

Jeg skjønner godt at hun som starta tråden gjorde det, fordi mange av dere eldre har rakket ned på oss unge mødre nå - og mange av dere er veldig trangsynte. Er f.eks jeg en dårligere mamma fordi jeg ikke har en jobb? Eller fordi jeg ikke er myndig? Er jeg en dårligere mamma fordi jeg ikke har reist verden rundt før jeg fikk barn? Nei, er nok ikke det. Jeg kan helt ærlig si at jeg er en god mamma. Jeg har ikke jobb, men jeg driver å utdanner meg nå. Jeg har ikke reist så mye før jeg fikk barn, men Celine kan da være med meg å oppleve verden hun også - det har hun bare godt av. Selv om jeg er 17 år, betyr ikke det at jeg har ett behov for å være ute å drikke meg drita full hver helg, jeg trives bedre hjemme med Celine og kjæresten min - og sønnen hannes.

 

Celine er ei super jente, som ikke mangler noe som helst. Hun har alt, og bader i kjærlighet og omsorg. Hun har en mamma som elsker henne over alt, unge spreke besteforeldre som forguder henne og 'unge' oldeforeldre som også forguder henne.

 

Om noen er dårlig mor eller god mor har INGENTING med alder å gjøre, mer hva man har i hodet og hjertet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...