Gå til innhold

69, 70, 71 i nicket sitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du ble provosert av 87, 88, 89-tråden og synes den var usaklig og teit, hvorfor lager du da en tråd om akkurat det samme, bare andre vei?

Blir litt for "ja, men, det var hun som tok dukken fra meg først"-opplegg, synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Er det ikke litt snodig da, at denne Dior-frøkenen innrømmer å ha startet dette innlegget med vilje som en usaklig og teit tråd, for så å applaudere damen som sier at 40-åringer er for gamle til å få barn?

Ro, ro til fiskeskjær :-).

Skrevet

Ja, du vet, vi gamle må jo passe på hverandre. :) *L*

Skrevet

Kan ikke noen fortelle meg aldergrensen for å få barn, for den har jeg tydeligvis gått glipp av....

Skrevet

Da bør denne grensen taes inn i ny ekteskapslov i en eller annen reform også. Sånn at man får skrevet ned at man pr definisjon KAN få barn fra FØRSTE MENS (alder fra 10 år) til overgangsalderen slutter (i 50- 60 årene hos enkelte) Og at man KAN FÅ BARN er jo dermed å KUNNE BLI MOR......... mellom 10 og 60 år...

Og at ikke BIM har en slags "fortetningsplan" som nekter folk innen noen alder i nevnte trinn å faktisk ha sex- og få barn.....

Fornøyd nå, DiorDamen??

Skrevet

synes helt ærlig at det er mye mer skremmende at folk har -91 i nicket sitt.

la kvinner få barn når det passer dem, ikke samfunnet.

Skrevet

Å være i slutten av 30-årene er ikke spesielt gammelt når man venter sitt 3. eller 4. barn (eller kanskje enda fler??).

Husk at ikke alle her inne er førstegangsfødende ;-)

Og for å være skikkelig dømmende ... jeg ser heller en 3.gangsmamma på 38 her inne enn en førstegangs på 16.

Skrevet

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst i det hele tatt etter at jeg leste profilen din! Innvandrere er kjempeskumle, ja!

Skrevet

Jeg driter en lang en i det! Bare vær ferdig på barneskolen og gjør det før du blir innlagt på gamlehjem, så er det helt greit for meg:p Skjønner ikke at dere hisser dere opp hverken den ene eller den andre veien...

Skrevet

Hei på deg morroklump, altså MrsDior & baby-Dior.

Betyr vel ikke at alle skal ha barn vel. Og om noen ønsker, noe som faktisk begynner å bli ganske vanlig igjen, hva skulle vel du ha med det og gjøre da.

Jeg er riktig nok en 71 mod. men jeg har 3 barn jeg, som jeg fikk når jeg var 20-22 og 24 år.

Må også spørre deg om det er på denne måten du ønsker å få oss til å svare på innlegget ditt. Er det slik at du har så lite annet å by på. Men vet at du får reaksjoner på slike dumme argumenter.

Nei, alderen innhenter deg også. Da kanskje du ønsker at du ikke fikk barna dine i ung alder. Å være 35-45 er da INGEN alder.

Det må da være mye annet å heller bry seg med.

Skrevet

ha, ha og du har Dior, det gjør saken utrolig latterlig!!

Kanskje de ikke har funnet mannen de vil ha barn med før eller kanskje ikke fått det til før? Man skal ikke få barn bare for å få barn heller vet du, man skal ha muligheten til å ta seg ordentlig av dem også.

Skrevet

Et enkelt og greit svar fra meg denne gangen: (har ikke årstall i nicket mitt, så jeg får røpe det på denne måten...71)

Jo, d burde jeg kanskje :) Har prøvd siden jeg var 25, men lykkes først i en alder av 36. Jublende glad for det! (Oj...Når burde jeg ha tenkt på å begynne med prevensjon? Evt. når burde jeg tenkt på å slutte med sex? Hmmmm...) Tror jeg skal greie å følge opp barnet også. Har ikke begynt med alderspensjon, eldretreff og stokk/rullator enda....;)

Lykke til videre MrsDior og baby-Dior :)

Skrevet

skikkelig skremmende at folk faktisk tok dette (og innlegget om de "yngre") seriøst.. og lager en diskusjon av det..

SKREMMENDE!

Skrevet

og bolla. Jeg gidder IKKE og diskutere profilen min IGJEN.

...som jeg faktisk fikk 6'er på som innlevering.....

Skrevet

Hei igjen.

Alle innlegg på de ulike sidene på BIM bør kunne sees på som såpass seriøse at man kan gå ut i fra at de som skriver glade, sinte, bekymra mld. her inne faktisk mener noe med det de skriver:)

Blir egentlig ikke forbausa over noe jeg...folk er jo så forskjellige, så hvorfor skulle man ikke ta deg seriøst? Slike holdninger som du legger frem finnes jo rundt om i samfunnet....

Noen ganger lar jeg meg provosere i mild grad også. Til lykke for deg denne gangen da...jeg bet på! Og så kan du jo "godte" deg litt med det da :)

Ha en fortsatt god dag ;)

Skrevet

Jeg må le.... men jeg synes at når man begynner å bli litt for gammel da... ekke noke kjekt å være grå i håret før man får barn;)

Skrevet

herregud folkens!!

har dåkke kje bedre ting å diskutera enn kor gammel elle ung ein må vere for å få barn??

alle vet at mellom 20 og 30 år er den mest ideelle tiden å få barn på! men det er ikkje mest ideellt for alle forde!!

eneste jeg har å si om saken er at så lenge man er over 16, og under 40, så spiller det vel ingen rolle!

Skrevet

Synes det er mye verre med alle disse 16 og 17 åringene jeg..!!

Skrevet

Rystet...må bare le. Så alle disse "gamle" kjærringene i hollywood bør skjerpe seg med andre ord! De får jo barn på løpende bånd nå .... synd at det er de som er manges forbilde for MAKAN til uansvarlighet skal man vel lete lenge etter. Bør vel kanskje sterilisere de over 35 da? Hvis du ikke har klart det før da eller har barn så er det bare å snøre igjen ellers grenser det til barnemishandling?

Skrevet

Jæss, av alle som har reagert er det 2 stk som har 71 i nicket sitt..

er alle dere andre anonyme gamlinger?

Skrevet

Leste profilen din. Ble ikke imponert for å si det sånn. Synes du virker som en overflatisk borskjemt tenåring. Tydelig at du er navlebeskuende og selvsentrert siden du synes de fleste mennesker er stygge. Sikker på at du tilbringer flere timer om dagen foran speilet i nesegrus beundring over deg selv og ditt utseende. Du sier du følger med på hva Mette Marit driver med, men du fulgte i alle fall ikke med i norsktimen. Ei heller i samfunnsfag. Vedder på at de to fagene var de du var svakest i på skolen. Lykke til i din rosa bomullsverden... ser fram til at du en dag lander og ser verden som den virkelig er!

Skrevet

Du burde tenke dæ om...du skjæmme ut alle som har 80 et eller anna i nicke sitt..eller vælle å få barn i tidlig alder...

Grunnen til at du alltid vinn en diskusjon, som du sir e nok fordi ingen gidd å diskutere med nån som har så teite meninge og synspunkta på ting..

Skrevet

Det her var en tragisk tråd... Jeg er 88-modell. Og utrolig klar for å bli mamma. Skal ikke ta alle over en kam. Det er selvfølgelig mange på min alder som ikke skulle hatt unger, og andre er perfekte mødre.

Tror egentlig at du er irritert og frustrert over noe helt annet enn innlegg til folk. Voks opp...

Skrevet

Det jeg reagerer mest på med hele denne debatten er at Ms Dior hevder å ha fått karakteren 6 da hun leverte inn profilen sin som skoleinnlevering. Dersom den læreren er representativ for den norske lærerstanden så er nesten det grunn nok til å revurdere om man vil bringe barn til verden, enten man er født i -69 eller -92 :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, det er jo deilig med mødre som fortsatt er i den alderen der de får tallkarakterer på innleveringen. Et sikkert tegn på modenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...