Gå til innhold

69, 70, 71 i nicket sitt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

blir faktisk litt rystet over at det er noen her inne med 69, 70, 71 i nicket sitt..

Har dere virkelig tenkt dere om? Burde dere ikke ha fått barn tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA:P Snakk om å slenge tilbake til en lignende om 88 og 89 modellene da:P

Skrevet

hahahahahahaha;-))))

Skrevet

Skulle jeg bli rystet av en av disse trådene så må jeg nok si meg enig i denne:)

Skrevet

Ja, snakk om, lizzom!

Skrevet

ja, synns faktisk at det var på tide at diskusjonen om de "unge mødrene" snudde nå....

Skrevet

herregud for ett hjernedødt innlegg..Ja vi nærmer oss jo hundre år og er skikkelig egoistiske som velger å få barn i voksen alder..

Skrevet

Ja, gamlinger! :)

*ler* dumt innlegg!

Skrevet

Si det til han jeg er gift med- også kan du ta et par runder med svigers etterpå å klage på at de ikke fikk han tidligere. De slet med å få barn, og gudskjelov får jeg si- ellers hadde han vært ENDA "gamlere!!"

 

 

 

 

Skrevet

MrsDior & baby-Dior gå å legg deg....

 

Har du tenkt på at 69,70,71 i nicket sitt kansje begynte tidligere og bare har fortsatt,kansje de ikke hadde truffet mannen de ville ha barn med tidligere eller kansje det ikke klaffet å bli gravid med den partneren de hadde....tidligere....kom tbake når du er like gml som 70 mod. er idag,så kansje noen gidder å ta deg LITT seriøst....Litt greit å vite hva man snakker om før man uttaler seg....

 

 

KLEM ;-)

Skrevet

Bare nicket skriker fjortis verdier......så forvent ikke stort....

 

 

GOD NATT

 

Skrevet

 

 

GOOOD NATT TIL DEG OGSÅ,JAPP;-)

Skrevet

Synes det er mye mer tragisk når "barn får barn"

Skrevet

Oioioi.. blir Dior familien rystet!

Hihihi... Alle er ikke velsignet med månedlig eggeløsning og den rette mannen parat fra 18 års dagen!

Dessuten har folk både skoler å jobb de skal utvikle seg i før de peiser på å lager barnehager!

Skrevet

Kødder du? Dette var lavt...

Skrevet

Ja, men, Tonemor, du må da skjønne at dersom en selv tar seg nær av at enkelte mener man burde bli tørr bak ørene før man får barn, er det lett å tro at kvinner blir like fornærmet over at noen mener man er gammel i det man runder 30.

 

Godt vi kvinner vet bedre. :)

Skrevet

Djeeez det var på tide at du satte de eldre på plass lizzom, Mrs. Diorbimbo.

Skrevet

Får la være å oppholde deg i EU land, Dior, så blir ikke hele deg konfiskert:P

Skrevet

Litt enig med HI.

Når man er 40 er det på tide å gi seg...enten man har en haug med unger eller ikke har unger..

 

 

 

Skrevet

Har du tenkt på at det er de med 69, 70 og 71 i nicket sitt som gjør at du kan drive rundt på trygda fra NAV istedet for å bidra i samfunnet. Dette fordi de har sørget for å skaffe seg utdanning og arbeid før de startet barneproduksjonen.

Skrevet

hehe, og ingen tenkte tanken en gang om at dette kanskje bare er ett "motinnlegg" mot ett akkurat like hjernedødt innlegg om de med 89 osv i nicket sitt ? Vi er vel alle like forskjellige, uansett alder, og det finnes nok både gode og dårlige mødre i ALLE aldersklasser. Kanskje best å konsentrere seg om seg selv? det gjør vertfall jeg, og jeg er, SÅKLART, i mine egne øyne, i den perfekte alderen til å få barn. (noe jeg regner med de aller fleste her er ;) )

Skrevet

Litt enig med HI.

Når man er 40 er det på tide å gi seg...enten man har en haug med unger eller ikke har unger???

 

Så visst du hat prøvd å få barn fra du var 30 til 39 uten hell og idet

du runder de 40 så går ønsket ditt i oppfyllelse.Du er endelig gravid....

Går du bort å tar abort da eller???

 

Enkele uttalelser er bare så bort i hamp og staur,vitner om VELDIG liten forståelse for at det er forskjellige grunner for at vi får barn sent og at alle grunner ikke nødvendigvis er selvvalgt...

Fysj,så provosert jeg blir..

Skrevet

Ah, Starfire, takk for oppklaringen. Vet ikke hva det er, det sviver litt tregt oppi der, begynner vel å bli senil på mine gamle dager :-)

Skrevet

Skulle inn her dette....

 

Når man er 40 er det på tide å gi seg...enten man har en haug med unger eller ikke har unger???

 

Så visst du hat prøvd å få barn fra du var 30 til 39 uten hell og idet

du runder de 40 så går ønsket ditt i oppfyllelse.Du er endelig gravid....

Går du bort å tar abort da eller???

 

Enkele uttalelser er bare så bort i hamp og staur,vitner om VELDIG liten forståelse for at det er forskjellige grunner for at vi får barn sent og at alle grunner ikke nødvendigvis er selvvalgt...

Fysj,så provosert jeg blir..

 

 

Skrevet

ja, dette skulle være et like usaklig og teit innlegg som det med 87,89, 88 osv...=)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...