MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 blir faktisk litt rystet over at det er noen her inne med 69, 70, 71 i nicket sitt.. Har dere virkelig tenkt dere om? Burde dere ikke ha fått barn tidligere?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 HAHA:P Snakk om å slenge tilbake til en lignende om 88 og 89 modellene da:P
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Skulle jeg bli rystet av en av disse trådene så må jeg nok si meg enig i denne:)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 ja, synns faktisk at det var på tide at diskusjonen om de "unge mødrene" snudde nå....
trillersnart Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 herregud for ett hjernedødt innlegg..Ja vi nærmer oss jo hundre år og er skikkelig egoistiske som velger å få barn i voksen alder..
Lacey*har fått erta Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Ja, gamlinger! *ler* dumt innlegg!
Bare™ Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Si det til han jeg er gift med- også kan du ta et par runder med svigers etterpå å klage på at de ikke fikk han tidligere. De slet med å få barn, og gudskjelov får jeg si- ellers hadde han vært ENDA "gamlere!!"
zethaline Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 MrsDior & baby-Dior gå å legg deg.... Har du tenkt på at 69,70,71 i nicket sitt kansje begynte tidligere og bare har fortsatt,kansje de ikke hadde truffet mannen de ville ha barn med tidligere eller kansje det ikke klaffet å bli gravid med den partneren de hadde....tidligere....kom tbake når du er like gml som 70 mod. er idag,så kansje noen gidder å ta deg LITT seriøst....Litt greit å vite hva man snakker om før man uttaler seg.... KLEM ;-)
Bare™ Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Bare nicket skriker fjortis verdier......så forvent ikke stort.... GOD NATT
Pysjen Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 Synes det er mye mer tragisk når "barn får barn"
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #14 Skrevet 15. juli 2008 Oioioi.. blir Dior familien rystet! Hihihi... Alle er ikke velsignet med månedlig eggeløsning og den rette mannen parat fra 18 års dagen! Dessuten har folk både skoler å jobb de skal utvikle seg i før de peiser på å lager barnehager!
Tonemor er blitt mamma :-) Skrevet 15. juli 2008 #15 Skrevet 15. juli 2008 Kødder du? Dette var lavt...
starfire Skrevet 15. juli 2008 #16 Skrevet 15. juli 2008 Ja, men, Tonemor, du må da skjønne at dersom en selv tar seg nær av at enkelte mener man burde bli tørr bak ørene før man får barn, er det lett å tro at kvinner blir like fornærmet over at noen mener man er gammel i det man runder 30. Godt vi kvinner vet bedre.
Fru Banderas Skrevet 15. juli 2008 #17 Skrevet 15. juli 2008 Djeeez det var på tide at du satte de eldre på plass lizzom, Mrs. Diorbimbo.
Bare™ Skrevet 15. juli 2008 #18 Skrevet 15. juli 2008 Får la være å oppholde deg i EU land, Dior, så blir ikke hele deg konfiskert:P
De tre gull Skrevet 15. juli 2008 #19 Skrevet 15. juli 2008 Litt enig med HI. Når man er 40 er det på tide å gi seg...enten man har en haug med unger eller ikke har unger..
Shining Skrevet 16. juli 2008 #20 Skrevet 16. juli 2008 Har du tenkt på at det er de med 69, 70 og 71 i nicket sitt som gjør at du kan drive rundt på trygda fra NAV istedet for å bidra i samfunnet. Dette fordi de har sørget for å skaffe seg utdanning og arbeid før de startet barneproduksjonen.
Mamma til lille M&L Skrevet 16. juli 2008 #21 Skrevet 16. juli 2008 hehe, og ingen tenkte tanken en gang om at dette kanskje bare er ett "motinnlegg" mot ett akkurat like hjernedødt innlegg om de med 89 osv i nicket sitt ? Vi er vel alle like forskjellige, uansett alder, og det finnes nok både gode og dårlige mødre i ALLE aldersklasser. Kanskje best å konsentrere seg om seg selv? det gjør vertfall jeg, og jeg er, SÅKLART, i mine egne øyne, i den perfekte alderen til å få barn. (noe jeg regner med de aller fleste her er )
zethaline Skrevet 16. juli 2008 #22 Skrevet 16. juli 2008 Litt enig med HI. Når man er 40 er det på tide å gi seg...enten man har en haug med unger eller ikke har unger??? Så visst du hat prøvd å få barn fra du var 30 til 39 uten hell og idet du runder de 40 så går ønsket ditt i oppfyllelse.Du er endelig gravid.... Går du bort å tar abort da eller??? Enkele uttalelser er bare så bort i hamp og staur,vitner om VELDIG liten forståelse for at det er forskjellige grunner for at vi får barn sent og at alle grunner ikke nødvendigvis er selvvalgt... Fysj,så provosert jeg blir..
Tonemor er blitt mamma :-) Skrevet 16. juli 2008 #23 Skrevet 16. juli 2008 Ah, Starfire, takk for oppklaringen. Vet ikke hva det er, det sviver litt tregt oppi der, begynner vel å bli senil på mine gamle dager :-)
zethaline Skrevet 16. juli 2008 #24 Skrevet 16. juli 2008 Skulle inn her dette.... Når man er 40 er det på tide å gi seg...enten man har en haug med unger eller ikke har unger??? Så visst du hat prøvd å få barn fra du var 30 til 39 uten hell og idet du runder de 40 så går ønsket ditt i oppfyllelse.Du er endelig gravid.... Går du bort å tar abort da eller??? Enkele uttalelser er bare så bort i hamp og staur,vitner om VELDIG liten forståelse for at det er forskjellige grunner for at vi får barn sent og at alle grunner ikke nødvendigvis er selvvalgt... Fysj,så provosert jeg blir..
MrsDior & baby-Dior Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #25 Skrevet 17. juli 2008 ja, dette skulle være et like usaklig og teit innlegg som det med 87,89, 88 osv...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå