Gå til innhold

Hva sier dette deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere i denne situasjonen skriver "dette er ikke noe jeg er stolt av"..

Hvorfor ikke? Man er vel ikke flau over sine egne barn, selv om det er mange, med forskjellig fedre..

 

Jeg dømmer absolutt ingen pga slike ting, har faktisk ikke tenkt tanken engang.. Fordi jeg vet hvorfor det ble slik for de jeg kjenner i samme situasjon.. og har ingenting med det å være horete og gjøre..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger da ikke være mindre stolt av sine barn,bare fordi man ikke liker å spre (skryte)at man faktisk har flere enn 1 far til alle barna sine.

 

Jeg fikk høre av et nært familiemedlem "skjemmes du ikke av at du har barn med 3 fedre??" like etter at jeg fikk sistemann...

Nei, ikke på den måten hun ville jeg skulle gjøre det!!

Skammen er vel mer at det ikke er så artig å se folks reaksjoner...vanskelig å forklare.

Jeg angrer ingen av mine barn. Det er ikke der det ligger.

 

Nå har jeg vært gift med alle 3 fedrene, og er fremdeles gift med den 3.pappaen, men uansett så synes jeg det er vanskelig, og jeg skulle virkelig ønske at alle sammen hadde samme far.

Men det har de ikke. Og den realiteten har jeg innfunnet meg med.

 

Når vi leser hva "folk" mener om saken, at man er billig,horete,umoden, osv osv, så er det jo ikke akkurat noe morsom lesning om meg selv.

 

 

Skrevet

Oi, hun var tidlig ute. Men så fott at hu beholdt og tar vare på dem. Håper hun ikke må stressefor mye med disse barnefedrene...og håper hun har bedre lykke med neste mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...