Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 22 år, to barn på 2 og 3 år med to forskjellige fedre og alenemor?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 at hun kommer til å møte mye fordommer på veien, vanskelig for å finnes seg en mann, iallefall en "normal" en på hennes alder.desverre
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Og at dette kommer til å ende med hvertfall mine og dine barn, og kanskje mine, dine og våre barn. Komplisert.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Det sier meg at hun er tøff som takler det. Og håper hun finner en snill mann snart.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 vanskelig for å finne seg en mann som tar henne på alvor!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 stakkars jente, synes jeg hører de "voksne" baksnakke henne fra langvei...:/
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 HALLO trenger da ikke være umoden og uklok da??? Det kan jo være utallige grunner til at hun ble alene med ungene. Ikke alle er like heldige med menn vet du... Syns hun er tøff som beholdt de:) Selv er jeg alene med en sønn på 3, og venter en til snart. Og det er med forskjellige fedre.Jeg er snart 23. Er ikke umoden og uklok for det, bare uheldig med menn..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 Godt en ikke har alle disse idiotiske bim kvinnene rundt seg til vanlig. Verden er jammen med fullt av fordommer... Hvorfor er det horete???? anonym 11.36????
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #11 Skrevet 12. juli 2008 For meg sier dett at det er ei jente som ikke har vært heldig med valgene sine, jeg tror nokk også at hun vil få problemer med å finne seg en på hennes alder uten barn.
malingus Skrevet 12. juli 2008 #12 Skrevet 12. juli 2008 Herregu for noen uttalelser! Umoden, uklok, HORETE? Makan! Synes også HI er tøff! Fått en tøff start på voksenlivet, men dette klarer hun helt fint! Og det er nettopp oss som har en tøff start og møter motgang, som vokser oss sterke, modige og kloke!
prekæs Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 Selve situasjonen bryr meg ikke, men mener det er en myte at man ved hjelp av en tøff start og motgang vokser seg sterk og klok. Det kan likegjerne og muligens oftere være omvendt, dessverre.
malingus Skrevet 12. juli 2008 #15 Skrevet 12. juli 2008 Det kan det dessverre! Men mennesker som knapt har møtt motgang i sitt liv, stiller særdeles dårlig når katastrofen først inntreffer! Jeg tror de fleste lærer og vokser på negative erfaringer og motgang! Men klart, alle har en tålegrense. Når man den, er det ikke sikkert det går så bra. men igjen, for noen uttalelser! Vitner om ekstrem umodenhet!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #16 Skrevet 12. juli 2008 I og med at jeg ikke kjenner henne så er min første tanke: Et dumt mehe som ikke tenker lenger enn med musa for å få noen minutter med det hun TROR er kjærlighet fra en mann. SKulle vært sterilisert og fratatt barna.. Men kanskje ligger det "gokjente" grunner bak det at hun er havnet i denne situasjonen, så derfor kan jeg ikke dømme henne ut fra hva du forteller. Og selv om jeg ønsker å være en tolerant person, når jeg ser/høret ting som kan gå utover barns oppvekstvilkår, da skal det lite til før jeg tror det verste om folk... I dagens samfunn så er det ikke nødvendig å bli gravid ved "uhell",- iallefall ikke to gang.... ( og igjen, mulig denne jenta både bruker hormonspiral, p-piller, kondom og pessar, men likevel blitt gravid,- men tviler på det.....) Og, nei, mine barn vil det ikke skje med. De skal ikke ha sex før de er gift........ ;o)
prekæs Skrevet 12. juli 2008 #17 Skrevet 12. juli 2008 Selvsagt vokser man litt på motgang. Men blir motgangen for stor og for mye på en gang kan den bli uoverkommelig. Uten sammeligning, men mennesker som har kommet dårlig ut fra barneårene stiller ofte dårligere til å takle voksenlivet, selv om de har hatt motgang og "trening" i vansklige situasjoner så det holder. Understreker. Å få to barn med forskjellige fedre i løpet av kort tid er ikke det samme som å komme dårlig ut.
malingus Skrevet 12. juli 2008 #18 Skrevet 12. juli 2008 Siste innlegg her er ikke verdt en kommentar engang! OMG!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #19 Skrevet 12. juli 2008 Det sier meg at hun ble uheldig gravid, men at hun sikkert er en bra mor fordi om hun er alene. Men hun har det sikkert tøft!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #20 Skrevet 12. juli 2008 Hvis du tror folk venter med å ha sex til de er gift så er det ikke mye som surrer oppi hodet.. Man har heller ikke nødvendigvis et bedre familieliv fordi om man lever etter denne regelen med mann, kone og barn. det handler om å ta vare på barna sine og det å være en god mor, alene eller ei.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #21 Skrevet 12. juli 2008 Skjerp dere! Er sikkert ingen ønskesituasjon fra hennes side dette her.. Kan ligge mye bak som ikke vi vet .. Men egentlig synes jeg ikke det har så my betydning om hva som ligger bak heller..Kan ta mitt eksempel: ble først gravid, var ikke sammen med barnefar men valgte å beholde barnet.Så møtte jeg en ny mann, fikk barn med han også.Var sammen i fire år til jeg fant ut at dette ikke var en mann jeg ville tilbringe resten av livet mitt med.( det kan hende med en hver av oss!!) Her sitter jeg alene, med to barn med to forskjellige fedre. Og vet dere, livet smiler til meg!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #22 Skrevet 12. juli 2008 Jeg var ærlig, når jeg hører dette om en person jeg ikke kjenner så er det desverre slik jeg tenker... Men så kjenner jeg da også en tre fire stykker som desverre er slik...kanskje derifra jeg har denne fordommen...Samtidig så nevner jeg at jeg ikke kjenner personen det er snakk om så jeg er ikke den rette til å dømme. Som sagt, det kan være en god grunn til å ha havnet i en sånn situasjon..... Dette med uønsket graviditet og bruk av prevansjon kom liksom litt i tilegg.. Jeg mener at INGEN trenger å bli foreldre som følge av UHELL her til lands.... Ingen trenger å bli gravid ved UHELL,- iallefall ikke mer enn en gang. At man ikke tåler hormonpreparat, ikke tåler kondomer, ikke tåler ditten og datten er IKKE unnskyldning nok.. Da VET man at man kan bli gravid om man har sex... Men nok om det, uønsket graviditet er liksom den "Beste" bivirkning man kan få med sex med "tilfeldige" bekjentskaper.... Jeg er mer bekymret for den RISIKO man utsetter seg for når man har ubeskyttet sex med en person man ikke kjenner spes godt...Dette med at hun IKKE skulle fått barn osv var mer med tanke på at hun kunne få en dødelig sykdom om hun ligger med mange (og tydelig ikke er særlig opptatt av prevansjon, for gravid har hun blitt,....), enn om at hun får mange barn..... Og i og med at hun har 2 barn med to menn på så kort tid, så kan det VIRKE som om hun har sex med mange, men igjen vil jeg repetere meg selv og si, AT SIDEN JEG IKKE KJENNER HENNE SÅ KOMMER JEG IKKE TIL Å GÅ RUNDT OG SPRE RYKTER OM HENNE OG AT HUN ER LETT PÅ TRÅDEN/HORE:::JEG TENKER DET FOR MEG SELV; ANDRE FÅR DØMME SOM DE VIL; MEN JEG HADDE ALDRI UTTALT MEG OM HENNE TIL ANDRE OM JEG IKKE VISSTE HVORFOR HUN HAR HAVNET I DENNE SITUASJONEN. JEG TIER STILLE NÅR FOLK I DET VIRKELIGE LIV SPØR HVA JEG MENER OM PERSONER JEG IKKE KJENNER:.......puuuuh...
malingus Skrevet 12. juli 2008 #23 Skrevet 12. juli 2008 Du driter deg ut bare mer og mer! Ta i mot et godt råd, slutt nå, før vi virkelig begynner å le av deg!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #24 Skrevet 12. juli 2008 Dette sier meg at det er en tøff jente som ikke er sammen med en mann bare for at "alle" andre er det. Hun er ung og tørr å vise at hun klarer seg fint alene;)
fumlis og skrikerungene Skrevet 12. juli 2008 #25 Skrevet 12. juli 2008 Hun har kanskje tatt noen dårlige valg, men moden nok til å stå for de! Det er tøft! Jeg er selv alenemor for to barn med forskjellige fedre. Det er absolutt ingen drømmesituasjon. Og det er ingen tvil om at mye av grunnen til det har vært dårlig dømmekraft... MEN allikevel gjør jeg det beste ut av vår situasjon. Jeg kan ikke sette meg ned å sture over at situasjonen er som den er. Det er skremmende hvor mange fordommer det er der ute!! Jeg synes det er horribelt hvordan folk dømmer før de engang kjenner personen det er snakk om. Ingen situasjon er lik!!! Jeg har ingen problem med å stå for at jeg er i denne situasjonen,men man merker lett at folk tenker sitt, og til og med trekker seg unna. Jeg er den jeg er, gjør så godt jeg kan, og om folk har lyst å dømme meg nord og ned, så er det faktisk de som har problemer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå