Gå til innhold

*klubb for oss med termin 9.juli og de på overtid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer!! Åh nå er jeg lei alltså! Må ju snart vara min tur, 7 dager på overtid idag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Filippa m julibaby! Heldig som er ferdig!

Jeg sitter jo her fortsatt jeg da. Har hatt masse murringer - eller tak som de kalte det på føden da jeg var til kontroll der i går. Noen ganger kommer de jevnlig, men så dabber de bare helt av. Ikke varer de spesielt lenge av gangen heller, men de begynner å bli kraftigere enn de var i går. Har våknet flere ganger i natt av at murringene har blitt sterkere, men de slutter igjen og varer fortsatt ikke noe spesielt lenge. I dag morges kom slimproppen (sorry detaljene) så da fikk jeg jo et tegn til på at noe tross alt er på gang. Og jeg har hatt massevis av tak i dag, men de kommer og går som de lyster så det er bare å være tålmodig... Skal jo til kontroll igjen i morgen så får se hva de sier da.

Moren min virket nesten irritert i går da hun leverte datteren min utpå kvelden. "Jasså så de sendte deg hjem igjen. Hadde håpet at det hele var i gang nå...!" Hun mener sikkert godt, men jeg merker jeg blir litt irritert også. Det er jo jeg som skal være irritert ikke de rundt meg. Prøver å bare ta det som det kommer. Er jo ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett. Legen på føden sa at på Riksen (hvor jeg skal føde) så starter de ikke fødselen før man er 14 dager på overtid. Så da har jeg altså maks en uke igjen vil jeg tro ettersom jeg i dag er 7 dager på overtid. En uke til kan jeg klare, hehe!

Igjen - gratulerer så mye med lille Frida Victoria "Filippa m julibaby"! Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer Filippa! Jippi!:)

Og nå er det min tur, 7 dager overtid er jeg nå igang. Riene begynte så smått i natt kl 01.00 og kom med jevne mellomrom hvert 20 minutt frem til kl 07.00. Etter det har de kommet jevnt og trutt med 10 min mellomrom. Var akkurat hos jordmor som kunne konstantere 3 cm åpning og vel så det! Hun trodde jeg ble mamma innen et døgn. Hun ordnet og fikset litt inni der, og etter det har riene virkelig fått "tak" så nå er det bare å få dagen til å gå.

Er så spent! Men får innstille meg på at dette kan bli en laaaang fase og at jeg ikke er mamma før tidligst imorgen utpå dagen, kanskje imorgen kveld.

Lykke til alle dere andre, det skjer nå innen kort tid!

Skrevet

Lykke til!!! Du er heldig! Kom fort tilbake med oppdatering!

Skrevet

Jeg har fått ei lita jente:)

har skrevet fødselshistorie :)

lykke til alle sammen :D

Skrevet

Gratulerer til dere heldige som har født, og lykke til, julistråle! Jeg er her enda, snart 8 dager over termin... Måtte det snart bli vår tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...