Gå til innhold

*klubb for oss med termin 9.juli og de på overtid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle forteller litt om seg selv å så prøver vi å holde denne oppe å følger med hverandre :)

Jeg kan begynne jeg

Jeg er 27 år har en sønn på 2 og 4 mnd.

bor i tr.lag,skal føde på levanger.

har termin idag 9.juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger på! :)

Jeg er 25 år, bor på Jessheim og skal føde på A-hus.

Dette er vår første så vi er veldig spente.

Har termin idag 9. juli men intet i "gjære" her...

Vil gjerne ha oppdatering når ting er på gang Solstrålen80 :)

Gikk du over tiden forrige gang? Jeg har både menstermin og ultralyd termin idag men den lille har det for godt inni magen til å komme ut tror jeg

Skrevet

ja er gøy å prøve å følge med hverandre.

min menstermin var 3.juli

å det skulle stå år etter 2 på min sønn,hehe...

gikk en dag over,så håper det ikke blir mere denne gang heller :)

vi må prøve å oppdatere hverandre så godt vi klarer de neste 14.dagene :)

er jo å noe som for tiden til å gå :)

Skrevet

Jeg har termin 9 juli, men inget sker här idag heller :(

Jeg er 26 år og svensk men har bott i Oslo i 7 år og fött 2 barn där men flyttet tillbake til sverige i september -07. Så nu venter jeg nr 3 og det er like spennende som förste gangen!!

Förste jenta min er född april -05 andre jenta okt -06 og venter nå jente nr 3!

Födde första 5 dager för termin 3064g og nr två 12 dager efter termin 5116 g. Har haft snabba förlossningar med båda så nu er jeg lite nervös för o åka 10 mil til nermeste sjukhus, tänk om vi inte hinner fram!!

Ja det var lite om mig!!

Snart har vi dom små hos oss, men väntans dagar är lååånga!

Skrevet

Hei hei :)

Er 21 år i august venter vårts første barn!

Hadde termin 9 juli, men se ikke ut som jenta våres vil ut enda :(

Bor i stavanger, men er født i Haugesund og har nesten hele slekta der, så er litt redd for å havne i DEN fødekøen på SUS og på kottet når jeg skal føde hehe

Men søstera mi (som alltid har rett og alltid flaks) sier hu kommer i morgen så vi får stole på henne hehe

Men ingen tegn til hun vil ut ennå...

Skrevet

Hei! Kanskje jeg kan bli med her litt? :)

Har UL-termin i dag, men mensterminen min var på mandag 7.juli, så jeg føler meg 3 dager på overtid :(

Har ei jente fra før på 14 mnd og venter jente nr.2 nå :)

Skal føde på Riksen!

Skrevet

31 år, terminen var 9.juli skal føde på Ullevål

har en på 4 fra før.

Har ingen tegn på at noe skjer, bortsett fra masse utflod med slim, og kynnere som kommer fra nede i magen via underlivet og ned i ene låret, blir uansett satt i gang førstkommende tirsdag/onsdag, for legen ville ikke at bebisen skulle bli for stor! Ganske fornøyd med det!

Lykke til!

Skrevet

Hei, hei.

Jeg er 30 år, bor i Oslo og går og venter på at vår førstefødte skal komme ut. Hadde termin 4. juli, men ser ikke ut til at den lille bryr seg nevneverdig om det... (siden dette er et prøverørsbarn er det en veldig sikker temin.) Slimproppen forsvant på søndag, og jeg har hatt ny tegningsblødning og masse murring i hele dag, så jeg kan jo håpe at noe er på gang.

Skrevet

Får slenge meg på jeg også da :-)

Er 36 år, og har en nydelig jente på 4 år fra før.

Denne gangen har to ultralyder bekreftet gutt. I følge 3D-ultralyd synes jeg gutten har veldig lik profil med søsteren. Blir spennende å se.

Jeg bor i Oslo og skal føde på Riksen slik som sist gang.

"Alle" jeg kjenner maser og spør, skjer det noe, merker du noe. Litt slitsomt, men hyggelig at de bryr seg også. Selv merker jeg ingenting, bare kynnere. Han beveger mye på seg og har en tendens til å skifte sideleie fortsatt, noe legen ikke liker. Får vel opplyse om dette når jeg ankommer føden jeg da..

I dag er jeg litt usikker på om jeg har begynt å lekke fostervann... Tisset voldsomt på meg og måtte bytte truseinnlegget som var søkk vått. Men syntes ikke det luktet urin av det. Når jeg tenker meg om så syntes jeg heller at lekasjen kom fra skjeden og ikke urinrøret så kanskje? Men det er jo mulig at det bare er ønsketenkning også.

Min mens termin er den 13 (regnet ut i fra en bok), mens legen satte menstermin til den 15. Da jeg vet med sikkerhet når babyen ble unnfanget, etter en hyggelig hjemmefest med venner :-) så har jeg vel egentlig mer tro på mensterminen enn ul-terminen.

Vi får se!

Skrevet

Här sker det ingenting :( Har klippet plenen idag men ikke gav det resultat heller. Hvordan går det for dere andre?

Skrevet

æ e 5 daga på overtid :( snufs snufs

har ei datter på 3 år å ska føde i tromsø

føles ut som han aldri kommer, dette e ikke bra for humøret!

Skrevet

Noe nytt her i "klubben"?:)

Dag 2 overtid uten antydning til så mye som en falsk ri her...

Tålmodighetstuben skrumper farlig fort inn, snart ikke mer å smøre med...

Dere andre?

Skrevet

Hei jeg er 26 år skal føde på Tønsberg. Hadde temin 9 juli, men ikke noe som skjer enda. Skulle gjerne hatt med meg ett bryllup som er i morgen å det tror jeg rekker. Noen andre som skal til Tønsberg?

Er førstegangs.

Skrevet

Ikkeno som skjer her heller, tålmodighetstuben min er også ganske tom. Tenkte jeg kunne bøye og bende litt på livmortappen selv, men den fant jeg jo ikke!! Lurer på om jeg skal begynne å vaske i hyller og skap på kjøkkenet etterpå..

Må gå en tur ut først..

Skrevet

offff ingenting her heller... har hatt 2 kraftige rier i dag, men de avtok :( :( :(

Skrevet

...ingenting sker... dere?

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også termin 9.juli, men den lille lar vente på seg... Kanskje i helga? Håpe, håpe....

Skrevet

der e klokken slaget over tolv...da vil det si at æ e 7 daga på overtid.

e det mulig...hoff.. trudde ikke at æ blei å gå så lenge over, mer å mer deprimert her :( min datter kom like etter termin...så regnet vel me at man ikke blei å gå så lenge som 7 daga..blææ

Skrevet

Skjønner deg godt, er nå 5 dager over befruktningstermin som jeg vet helt sikkert da det var eneste sex vi hadde i oktober i fjor.. (da har jeg i tillegg lagt på et og et halvt døgn slik at disse rakkarene skulle kunne svømme og finne seg et egg å befrukte...he he ) men UL termin sa 9. juli så med den terminen er jeg bare nå tre dager over... men like drittlei som deg for det tror jeg...

Vi får krysse fingrene for at noe skjer....

Skrevet

Noe som har skjedd her iløpet av natta da?

Hos meg er tilstanden uendret, noterer dag 3 overtid etter ultralydtermin. Er det ultralyd-datoen de går etter når de setter opp igangsetting? 9. juli (termindato) var jeg jo 40 uker+2. Vurderer å kreve å bli satt igang neste mandag, da er jeg i prinsippet 42+0 uker og ikke vente til neste onsdag hvor jeg er 42+2. Noen som vet?

Hva skal dere andre "overtidige" gjøre idag for å slå ihjel tid? Har vel forsøkt alle mulige kjerringråd men ingenting fungerer. Eneste jeg ikka har prøvd er bad i badekar, så det blir vel siste forsøk i kveld. Tviler sterkt!

Skrevet

Ikke noe her heller, men har haft ont i ryggen av og til sen igår kveld, sån murring långt ner... Håper på att det utvecklar sig videre så jeg kan få lite ondare ;)

Skrevet

Hei hei

Jeg har også termin 9 juli så nå er jeg 3 dager over den terminen. Begynr å bli litt lei men det går greit. Er i så fin form så skal ikke klage.

Dette er vårt første barn så vi gleder oss veldig. Jeg bor på vestlandet.

Jenter hold ut... vi føder nok snart... :)

Skrevet

Ingenting skjer...*sukk*... skulle så gjerne fått han ut nå før storebror kommer å besøker oss og han og pappan skal reise neste uke.. de reiser selvfølgelig ikke før jeg har født, men det hadde vært best om han hadde kommet ut NÅ! Vet han er ferdig inni der, så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke vil ut....

Uff, grusomt å vente uten tålmodighet og når humøret svikter...

Skrevet

Ja, her har det heller ikke skjedd noe.. Tok en lur i går ettermiddag og da jeg våknet merket jeg sterke mensmurringer nederst i magen. En halv time senere gjentok det seg, men så kom det ikke noe mer. *sukk* Får bare være tålmodig. Når man går slik å venter så har man jo en tendens til å blåse opp hver minste lille ting som skjer til å tro at nå starter det kanskje! Da blir jo ventetiden enda lengre.

Datteren min kom tidlig på morgenkvisten etter ul-termin. Men det ble visst ikke tilfelle denne gangen. Men jeg har denne gangen mer tro på menstreminen min som er i morgen, så kanskje? Hadde passet veldig bra for da er mannen min hjemme også. Men slike ting skal vel helst skje når det passer som dårligst. Er litt betenkt når jeg må ut et æren. Ser for meg at vannet går på postkontoret eller midt i en handlerunde eller noe. Det hadde vært festlig - not!

Det som stresser meg at mannen min har kun skaffet vikar for seg som kan steppe inn tom neste torsdag. Etter det er det ingen som kan ta hans plass på jobb, hva da! Merker at jeg blir litt svett ved tanken. Det MÅ skje noe innen torsdagen altså! Panikk, panikk. som selvsagt bare kommer til å gjøre at babyen blir der enda lengre.

Uff, vil ikke bli satt kunstig i gang. Vil at det skal starte av seg selv. sutre, sutre.

Skrevet

Skal ta en laaaaaaaang varm dusj, og varme opp underlivet dere som har badekar kan jo ta et varmt bad, kanskje høre på avslappende musikk og drive tanke terapi på seg selv, at du føler koppen åpner seg som en blomst...

får se om det kan hjelpe litt... og sex til kvelden når de minste sover!... og god mat som du har veldig lyst på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...