Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

det blir nok drammen på meg denna gangen også...kanskje jeg får en litt bedre opplevelse nå enn sist. slipper unna juni mnd i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KK på Haukeland sykehus, var helt forferdelige forhold sist, men har ikke mye valg. Synes det blir litt langt å kjøre til Voss, men har hørt mye positivt fra dem som har dratt dit. Gruer meg litt alt, har ingen gode minner fra den camping opplevelsen. De viser deg de fine nye ene rommene på omvisningen, da er fall høyden stor når en ender opp med et lite kott, etter å ha ventet på gangen i syv timer etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ally 80: det er langt fra så mange som 3 av 4 som blir sendt videre fra Ullevål pga kapasitet!!! Det hender selvsagt at dette skjer, men det hadde jo vært rimelig oppsiktsvekkende om det skjedde i 75% av tilfellene.

 

Husk på at det flere på disse nettforaene som sikkert lar seg skremme av denslags opplysninger, så det er lurt å sjekke hva som er de faktiske forhold før man fremlegger tvilsom statistikk her inne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde på st. Olavs hospital i Trondheim. Fødte den første der for drøyt 1,5 år siden og var kjempefornøyd! Det nye kvinne-barn senteret der er SUPERT:-) Enerom, god oppfølging og moderne lokaler med alt av utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansand. Var veldig fornøyd på føden sist, men barseloppholdet var helt forferdelig, så jeg skal hjem raskest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tiny!

 

Jeg skal også føde på Ahus, tror jeg. Det er visstnok ikke lystgass der, men det må de vel ha når det nye står ferdig... har hørt mye rart om Ahus, så jeg har vurdert Ullevål. Vet du noe om Ahus?? Om det er enerom nå, for eksempel?

 

Lipz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har akkurat sendt avgårde en søknad til Ahus. Det må da være bra siden det er helt nytt? Det rekker vel å kjøre seg inn før mars også. Satser på at de har plass til både meg og pappa'n etter fødselen også, enten i enerom eller på pasienthotell. Blir veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekner med jeg skal føde på Stord sykehus. Bor i Stavanger frem til fødsel så det er mulig det skjer her. Det vil tiden vise, tror ikke jeg er i stand til å fokusere så mye på det når jeg er midt oppe i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis Ullevål, som sist. Vi var storfornøyde, særlig med barselhotellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at det blir ringeriket.... er førstegangs så jeg har ikke noen menig om noe .... noen som skal det samme eller noen anbefalinger????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt går som det skal, er jeg førstegangsfødende i Drammen beg/midten av mars(termin 6.mars), når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødet på Bærum i 2002 og 2005, men denne gang blir det Riksen mars 2009! får all hjelp og oppfølgig der nå, så tror dette blir bra! var kjempefornøyd med Bærum begge gangene. håper Riksen er like flinke! virker sånn nå hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny - vet du om de har bygd flermannsrom eller ikke på nye Ahus? Jeg vurderer det nye sykehuset siden jeg bor så nærme, men hvis de fortsettter med 4-manns rom, så søker jeg meg til Ullevål i stedet. Orker ikke så mange på samme rom..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...