Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ღgulle med lillegull i magenღ

Det blir vel Fredrikstad på meg også, så at det var to til som også skulle dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde på Namsos sykehus denne gangen, bor to timer unna så gruer litt for den kjøreturen. Har født mine tre jenter på Innherred sykehus, men det er 14 år siden siste gang. Flere som skal føde på Namsos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahus!!

husker at jeg ikke var fornøyd forrige gang, men når jeg tenker tilbake tror jeg det egentlig bare var pga babyblues.. var så vanvittig nærtagen og lei meg, helt overvelmet av ulike følelser. så da prøver jeg en gang til, og andre gangen er det nok ikke like mye bekymring som ved første!

 

hadde enerom pga keisersnitt, og var skikkelig missfornøyd over standaren på sykehuset, det var liksom så stykt og slitt. men nå er det jo spitter nytt! da kan ma ikke klage:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Buskerud Sykehus forrige gang og vil dit igjen :) Ble godt mottatt og jordmødrene der er kjempeflinke. Kanskje vi kunne startet en egen "klubb" vi som sogner til Buskerud.

 

Ble liggende på enerom forrige gang, litt hard fødsel. Mistet noe av felleskapet som "alle" andre hadde. Ønsker en barselvenninne denne gangen!

 

Blir dere med jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskeligheter med å bestemme meg, det må bli enten Rikshospitalet eller Ullevål. Er det noen som har noen tips til meg enten i den ene eller endre retningen? Er førstegangs, så det er ikke så lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel A-hus på meg. Har hørt mye blandet om det, men satser selvfølgelig hardt på at det er strålende bra nå på det nye sykehuset. Dessverre så er det nok rimelig travelt på de fleste fødeavdelinger i mars, så det spørs vel om det blir en rolig og privat fødsel og barsel *hehe*. Er det noen grunn til at førstegangsfødende ikke kan reise hjem veldig tidlig, om de ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråle75: Jeg er også førstegangs, så har ikke egne anbefalinger. Men jeg TROR Ullevål har bedre fasciliteter etter fødsel med sitt sykehushotell, eller hva de kaller det. Dvs jeg tror det er bedre og enklere for den lille familien å bo sammen på Ullevål enn på Riksen, som visstnok har dårligere overnattingsmuligheter for far. Problemet er naturligvis at noe sånt som 3 av 4 av Ullevål-fødende blir sendt til Asker og Bærum når de kommer for å føde fordi det så ofte er fullt. Er ikke 100% sikker på opplysningene, så andre må gjerne korrigere..

 

Selv skal jeg på Risken pga risikosvangerskap/-fødsel, og synes det er litt kjipt hvis mannen må reise hjem på kveldene. Men får bare akseptere det - viktigere at hjertelegene mine er rett borti gangen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde i Drammen. Har født de to første der. Var ikke spesielt fornøyd med første fødsel, midt i ferien og stappfult av mødre, fedre babyer og søsken + feriepersonell -lå som nr 5 på 4 manns rom. Veldig fornøyd andre gang, god service og deilig med enerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det fødestuen på Finnsnes eller i Tromsø. Litt vanskelig for å bestemme meg.. På Finnsnes har de alt bortsett fra et stort legeapparat og epidural. Her kan man være det eneste fødende den dagen, og får masse tid, eget rom etc..

Men har jo god tid igjen til å ta valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA...desverre. Hadde veldig lyst til å komme til Norge, men så har jeg mest sansynlig lærerjobb herborte, og lidt vanskelig å være borte i mer en en uke. Fødte tidligere i Skien og Drammen, og var veldig fornøyd.

 

Dette svangerskapet var ikke helt planlagt heller. Står midt opp i doktorgrads studierne, som jeg nettop har begynt på.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahus på meg også:)

 

Fikk svar på søknaden i dag.... Så da får jeg føde på samme sykehuset som jeg selv ble født på:) Bare i en litt mer moderne form... Dessuten er det nærmere enn sykehuset jeg oprinnelig hørte til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...