Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde på nye Ahus!

 

Gleder meg til å føde på nytt sykehus. Helt greit på det gamle, men synes det var litt masete på barsel siden vi lå 3 på samme rom med barn (1 prematur med pumping hver 3 time og en som skreik hele tiden) Ikke lett å få sove ordentlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke søkt enda ... men håper jeg får Ullevål sykehus! Der var jeg sist også og synes det var veldig greit! Kort vei fra oss også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har født mine 2 på bærum og avr super fornøyd, verdens beste havresuppe om morningen... men denne gangen må jge på riksen, fordi jeg ahr en sønn med kronisk lungefeil og da trenger den nye babyen full utredning etter fødsel, så jeg fikk ikke velge nå!

 

sikkert fint på riksen også, har jo bodd der med misten fra han ble født i 2005 og til og fra frem til idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på A-hus for 11 år siden, og var så misfornøyd med alt at jeg bestemte meg for at jeg aldri skulle dit igjen, men har begynt å revurdere det nå etter at det ble nytt sykehus.. Alternativet er å føde på Kongsvinger, og det er ett stykke lenger å kjøre + at det er ett mindre sykehus med tanke på komplikasjoner o.l.

Ender sikkert opp på A-hus igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buskrud sentral sykehus denne ganegn, samma som deg kanINA *og spira*. Kanskje vi møtes, en vet jo aldri!

 

Født på Ullevåls sist, og var kjempe fornøyd me dhele opplegget også hotellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlandssykehuset, Bodø. Har ikke mye valg:) Bor bare et oppkast unna:) He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er du fra Kjersti & Knøttet?

Ser du skal føde på SUS eller Flekkefjord. Tenker du er fra midt mellom et sted?

Jeg er fra Flekkefjord skjønner du, derfor ble jeg nysjerrig ... men jeg har bodd mange år i Oslo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Jeg tror jeg skal føde på Hospital de Torrevieja.. Stort, flott og rimelig nytt sykehus her i Spania:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nok å føde på ABC denne gangen også. Fødte der for 5 år siden, og det var utrolig flott. Tulla ble født i vann, og vi hadde eget rom etter fødselen, og mannen min var sammen med meg hele tiden.

Nå har de flyttet til Ullevål. Er det noen som har hørt fra noen med erfaring derfra i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på S:t Gørans hospital i stockholm....

 

Om jeg skulle føde hjemme i norge hadde det blitt arendal eller kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper riksen,jeg har søkt selv og legen min har søkt for meg så jeg håper jeg kommer dit.

 

En plass jeg ikke skal tilbake til er ullevål ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok Nordlandssykehuset i Bodø her også, ikke så mye å velge mellom. Bra vi er flere iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...