Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

KK på Haukeland sykehus, var helt forferdelige forhold sist, men har ikke mye valg. Synes det blir litt langt å kjøre til Voss, men har hørt mye positivt fra dem som har dratt dit. Gruer meg litt alt, har ingen gode minner fra den camping opplevelsen. De viser deg de fine nye ene rommene på omvisningen, da er fall høyden stor når en ender opp med et lite kott, etter å ha ventet på gangen i syv timer etter fødselen.

Ally 80: det er langt fra så mange som 3 av 4 som blir sendt videre fra Ullevål pga kapasitet!!! Det hender selvsagt at dette skjer, men det hadde jo vært rimelig oppsiktsvekkende om det skjedde i 75% av tilfellene.

Husk på at det flere på disse nettforaene som sikkert lar seg skremme av denslags opplysninger, så det er lurt å sjekke hva som er de faktiske forhold før man fremlegger tvilsom statistikk her inne.

Annonse

Hei Tiny!

Jeg skal også føde på Ahus, tror jeg. Det er visstnok ikke lystgass der, men det må de vel ha når det nye står ferdig... har hørt mye rart om Ahus, så jeg har vurdert Ullevål. Vet du noe om Ahus?? Om det er enerom nå, for eksempel?

Lipz.

Hei

Jeg har akkurat sendt avgårde en søknad til Ahus. Det må da være bra siden det er helt nytt? Det rekker vel å kjøre seg inn før mars også. Satser på at de har plass til både meg og pappa'n etter fødselen også, enten i enerom eller på pasienthotell. Blir veldig spennende!

Annonse

jeg fødet på Bærum i 2002 og 2005, men denne gang blir det Riksen mars 2009! får all hjelp og oppfølgig der nå, så tror dette blir bra! var kjempefornøyd med Bærum begge gangene. håper Riksen er like flinke! virker sånn nå hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...