Bare jeg er meg :o) Skrevet 25. juni 2008 #51 Skrevet 25. juni 2008 Åh....derfor jeg er så rar da? *ringe mamma å fortelle* Hehe....fikk hull i ørene da jeg var 1 år jeg!!!!!!!!! Det er 30 år siden og har aldri hatt verken nerveskader ?? i ørene eller andre steder,haha...ingen allergier heller. MEN ikke dermed sagt at jeg hadde gjort det så tidlig om jeg hadde fått jente:O)))
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juni 2008 #52 Skrevet 25. juni 2008 De ble sikkert kjempefine! Min datter fikk hull i ørenenår hun var 5,5måned, og lillesøsteren skal få sine om et par uker også. hun er 4,5måneder. Men det er vanlig her hvor jeg bor altså (spania), så det er mer oppstyr om hun ikke skulle hatt det men jeg skal ta dette med nerveskader i øreflippen med meg videre morsomt vås
happy mama Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #53 Skrevet 25. juni 2008 He,he Har vært borte i 2 timer også er det kommet over 50 svar på denne tråden. Trodde ikke det skulle bli sånn hysteri over dette. Men må si etter jeg leste flere av innleggene her at det er mange hysteriske foreldre rundt om..Men,dere om det må jo være lov å ha egne meninger,, Men jeg vil jo si at dette var våres valg; barna og mitt sitt valg. Skulle jeg tatt hensyn til det alle andre mener og syns hadde jeg nok blitt små rar. jo takk, de ble kjempe skjønne )
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #54 Skrevet 25. juni 2008 Dere som ble sjokka over dette, skulle sett babyen jeg så på en kafe her om dagen. Hun hadde hull i ørene og var bare en 5-6 mnd max. DA ble jeg sjokka. Stirret faktisk litt med en gang(var foran meg i køen). Trodde det ikke jeg, men da jeg så at "pynten" var festet bak ørert med en "bakdel", forstod jeg at det ikke var juggel . Ja, ja. Ikke mitt problem, bare en liten opplysning til dere som syns 4 og 6 år er utrolig...
solstråle69 Skrevet 25. juni 2008 #55 Skrevet 25. juni 2008 Dere er bare ikke sanne! Hvor ble det av Dib-damene som "ikke bryr seg om hva andre gjør" og "ikke er dømmende"? :-O LOL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå