Gå til innhold

Dere er slemme...!! Tenk dere om

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke lest så mye av det du har skrevet, men jeg har lest at du hevet deg over enhver fordi du fødte uten smertestillende. Du rakket også ned på de som valgte og føde med smertestillende. HVORFOR skal andre da være hyggelig mot deg?

Du har allerede slengt dritt til en lenger oppe i tråden din, og sporet av hva poenget var.

Når det er sagt, så syns jeg det er lavmål og henge ut navnene på barna dine. Jeg har heller aldri trodd at du var hverken 16, eller at du fant opp dette. Jeg er faktisk inneforstått med at noen bare er sånn, samme hvor utrolig det høres ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva solstråle, det er faktisk ikke alle som har økonomi til å kjøpe dyre gaver.

Skrevet

Jeg "skryter" også av at jeg har født uten smertestillende! :-) Og hvorfor skal jeg ikke det? MEN - det er ikke lov! For da kommer alle de som IKKE har gjort det og sier at det ikke betyr noe! Selvfølgelig gjør det det! :-)

Hvorfor er det ikke lov å skryte litt?

Skrevet

Det går da virkelig an å kjøpe gaver som ikke er dyre, men likevel ikke på salg? Jeg har ikke sagt at jeg kjøper dyre gaver?

Skrevet

Med alle de hjerneløse innleggene du har kommet med så er du i mine øyne et forumstroll!!! For å se på den lyse siden...hehe....så kommer du med mange morsomme innlegg som gjør dagen morsommere ;o) haha!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sunshine, my only sunshine... Nå må du ikke begynne og krangle med meg da! ;o)

SELVFØLGELIG skal man få være stolt av og føde uten smertesillende, har gjort det selv, men jeg rakker ikke NED på de som IKKE gjør det... Du skjønte hva jeg mente ;)

Skrevet

"Hjerneløse innlegg"! Det er da jeg blir helt satt ut... Hva får egentlig folk til å skrive sånt? Muligens en som mangler hjerne?

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg det hardaballet her.. Men, jeg vil bare si, det finnes faktisk små barn som ikke eier klær på kroppen sin engang. Og klage over gaver, gitt av andre for å være hyggelige, om det er en krusedull tegning eller lilla bukse fra salg, er meg revnende likegyldig. Det uhøflig og uskikkelig å klage på gaver.

Og faller ikke klærne i smak, er det bare å holde kjeft og sende de til noen av de mange hundre tusen som ikke har genser på kroppen engang.

Skrevet

Her sier jeg meg enig med solståle. Dette innlegget er jo like lavmål som det Vix blir beskyldt for å komme med.

Skrevet

Kååååååm åååååååån!

*klaske panne*

Skrevet

Har du virkelig gått glipp av alle de hjerneløse (og ja, jeg bruker det ordet for det er det jeg mener) innleggene hun har skrevet?

Mvh hun som mangler hjerne ;o)

Skrevet

Jadda, jadda! :-) Nei, trenger ikke rakke ned på de som ikke gjør det, men som oftest er det de som har født MED som begynner å være ekle! :-)

Dessuten - ærlig talt - "salgsinnlegget" var da virkelig ikke så ille hvis man ikke velger å lese det i værste mening.

Har da ofte sett innlegg her hvor det snakkes om de "grusomme" gavene enkelte får. For ikke å snakke om alle som utleverer mennene sine på høyt plan, svigerforeldre som får gjennomgå, etc. Kan da umulig være mye bedre. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

:o) Jeg har født både med og uten... Jeg trodde det var et smertehelvette av en annen dimensjon og føde MED epidural (snuppa lå i sete), men fy f***, det var verre og føde uten!!! Så ja, jeg er såklart stolt over og føde uten, men guuuud jeg sku ønske den jordmora ga meg noe så jeg slapp og gå ut av senga på nest siste rie (ja, jeg gjorde faktisk det)

Salgsinlegget var ikke ille, nei. Men, hun kalte jo de som "lot barna gå i slike klær", for slumbarn! Det var ikke spes pent.

Om jeg kjøper en bukse til snuppa på salg, så er det antageligvis noen der ute som har den samme buksa, til fullpris! Ville hun da kalt den ungen for slumbarn?

Du liker en god diskusjon, men du må være litt enig i at noen av utsagnene kunne blitt i hodet, fremfor på trykk ;o)

Skrevet

Ok, så ikke det med "slumbarn". :-) Og er enig i at noe godt kan forbli i hodet. :-)

Men allikevel - jeg er drit lei av "gjengangerne" her som skal være så mye bedre enn alle andre. Og jeg er drit lei av alle som mener de har retten til å "lese mellom linjene" i værste mening.

Jeg hadde feks vært rasist uansett om jeg var gift med en pakistaner! :-) Og jeg hadde stemt FRP selv om jeg beviselig satt i kommunestyret for AP! :-)

Og hvis man synes et innlegg er helt smakløst, så går det jo an å svare på en ok måte - ellers er man vel ikke særlig mye bedre selv? :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, men da er vi jo enige! :) Hehe :o)

jeg heller er ikke for disse som skal heve seg over andre, (som også hi gjør...). Og ja, man kan holde seg for god til og svare i enkelte saker! :o)

Skrevet

Sorry solstråle, klarer ikke å la være, siden det er deg...

Det heter "verste" ikke "værste"

:-)

Skrevet

Sorry, kjøper det ikke.

Er flere før deg som har diktet opp tåredryppende historier.

Syns synd på deg...

Skrevet

Har ikke lest noe du har skrevet, så kan bare svare generelt. For meg er det sånn at de som har vært frekke og usaklige mot meg, koster det meg ikke en kalori å være frekk og usaklig tilbake til, hvis de har irritert meg tilstrekkelig. Om det så er i en annen tråd.

Skrevet

Vel, jeg oppfordrer de som tror på dette å søke opp flere tidligere innlegg fra denne brukeren, og ikke bare slenge med leppa til de som eier et snev av kritisk sans.

Skrevet

Det går vel an å oppføre seg uansett, Spetakkel?

Skrevet

Hvor har jeg ikke oppført meg da?

Det slår jo ikke feil at alle de "snille" backer opp disse brukerene, og i kjefter på de som avslører bløffen.

Nevner i fleng Mortilnicholas, Chanzei, Diamond Rattlesnake etc etc

Skrevet

Jeg synes du stadig vekk "ikke oppfører deg", og det håper jeg du ser selv.

Skrevet

Men hvorfor skal vi fortsette å bry oss...???

Hvorfor oppfordre til å fortsette..??? Å lete på gamle innlegg, for å lage andre innlegg om hvordan brukeren/brukerne er/var.

Hvilken hensikt har det??

Nei, la nå denne saken ligge!

Skrevet

Hvis det var til meg, så mente jeg at det virker som at HI har vært frekk og usaklig mot endel her tidligere og at hun derfor får det tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...