Gå til innhold

Dere er slemme...!! Tenk dere om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg er innom her.. når jeg har et ledig øyeblikk fra tilværelsen som trebarnsmamma og student.. får jeg høre at jeg er en tullebruker..

Give it up.. Jeg har vært her siden 05.. Flere av dere snakka med meg på barnimagen.. Sa jeg var heldig..

Da det ble klart at jentene skulle hentes ut med keisersnitt "gråt" noen av dere med meg..

Og ja, jeg er heldig.. Jeg elsker livet mitt.. Jeg gjør så godt jeg kan, utifra våre forutsetninger..

En tøff fødsel med minstegutten gjorde underlivet mitt til.. jeg vet ikke.. noe forferdelig noe - jeg ble deprimert.. Fødselen gjorde også noe annet.. Den gjorde at min nydelige gutt fikk en hjerneskade.. Dette sliter vi med..

På toppen av alt dette er jeg veldig deprimert.. Grunnet fødselen, operasjonen, sønnen min, at jeg ikke har tid til jentene..

Lei meg fordi jeg får hatbrev her.. Lei meg fordi dere beskylder meg for å være en 16åring..? Unnskyld meg.. En 16åring drømmer neppe om tvillinger samt en multihandikappa gutt? Drømmer neppe om en tilværelse hvor UD så og si er mer inne i bildet enn NAV..

En tilværelse hvor dagene består i å sende jentene skyldbetynget i barnehage fordi jeg må på sykehuset med Aaron..

En annen ting jeg blir lei meg for er hvordan dere henger ut navnene på mine barn.. jeg syns de har nyydelige navn =o).. Og jeg har aldri hørt noe annet.. folk kommer bort til meg og stråler og sier NYydelig navn etc.. Og jeg har jo dum som jeg tydeligvis er.. Trodd de..

For navnene er jo latterlige, pretensiøse osv.. Jeg er kjedelig og jeg er en 16åring.. Jeg drømmer om et redesignet underliv og en hjerneskadd sønn med handikap.. Jaja.. Go figure..

Heldigvis har jeg møtt en del snille jenter her inne som jeg har kontakt med her inne.. Som jeg møter ofte.. takk og lov..

Synd at jeg tydeligvis ikke er godtatt her inne, på skravlesiden hvor alt skal være lov.. Synd jeg ikke er like opptatt av å være politisk korrekt hele tiden.. Menmen, livet mitt består kanskje av andre ting enn debatter over skrivefeil og å henge ut brukere..

Tenk dere litt om .. Det sårer faktisk veldig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor folk har vanskelig for å tro deg.. Men, jeg synes Sophie er et pent navn..

Skrevet

Jeg syns navnene på barna dine er vakre jeg.:)

Klem:)

Skrevet

uten å vite for mye...så kommer det vel en del reaksjoner på utsagnene dine.

Jeg tviler ikke på at du har det tøft, men er vel nettopp da man kanskje burde være mer ydmyk?

uansett, jeg har ingenting vondt å si jeg...men jeg er må inrømme at jeg kanskje reagerte litt. Men følte da ingen trang til å skrive det tilbake iallefall.

Skrevet

Skjønner at du blir lei deg når noen gjør narr av navnet på ungene dine... det synes jeg er helt uakseptabelt. MEN du ber oss om å tenke oss om... jeg synes du også skal tenke deg om når du poster et innlegg. Kanskje lese det 10 ganger å tenke hvordan du hadde reagert hvis du hadde lest det. Jeg skrev i går at du virker usympatisk. Hvorfor det? Jeg har kun lest innlegg fra deg her og kjenner ikke din historie, men det er et slikt inntrykk du gir dessverre. Jeg synes det er trist å lese at du sliter, men det gjør mange uten at de "oppfører seg negativt" av den grunn.

Skrevet

Kanskje, bare kanskje, det kan ha med innleggene du har hatt tidligere å gjøre?

For du fremstår jo akkurat slik som de såkalte forumtrollene gjør, med innlegg fullstendig blottet for sosial intelligens, empati og sunn fornuft. For ja, enkelte av innleggene dine mangler faktisk akkurat det.

Og fremdeles så er du veldig på denne forumtroll greien, med å skrive et "huff, så slemme dere er med meg innlegg"

Det var opptil flere brukere i min tid på BiM og DiB som har fulgt akurat samme oppskriften, bare vissvass alt sammen.

Og med innlegget ditt i går så ble det vel ikke akurat bedre.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Synd at ikke alle her inne får mene noe kontroversielt. Det er jo sånn at ukjente folk har ikke lov å leve et ikke-a4 liv uten å bli mistrdd.

Tragisk av damer.

Skrevet

Har ikke fått med meg denne uthengingen, men synes det er trist at du blir lei deg. Trikset er vel å ikke ta det til deg. Flotte navn har du på barna dine :-)

Skrevet

Prøv å hev deg over det. Jeg synes du har fine navn på barna dine, de som begynner å kritisere sånt er forhåpentligvis de rundt 16 - for jeg velger å tro ay ikke voksne mennesker skriver sånt.

Skrevet

Du bør kanskje revurdere ordlyden på innleggene dine hvis du ikke vil ha så krasse svar. Jeg har ikke lest mye her inne som du har skrevet som fremstiller deg som en sympatisk person.

Skrevet

Du er jo langt fra hyggelig selv?

Skrevet

Synes du har nydelige navn på barna dine jeg! Er ikke så mye her inne, så jeg har ikke fått med meg helt hva det går i. Men uansett, prøv å ikke bry deg om kritikken du får her inne. De kjenner deg ikke, og det er ikke alltid like enkelt å formulere ting skriftlig.

Skrevet

Har heller ikke fått med meg denne uthengingen, men synes det er trist at du blir "hengt ut" og lei deg!

Du er en tøff jente med en tøff hverdag!

Se deg selv i speilet og si det til deg selv!!

Jeg er sikker på du greier hverdah\gen bra selvom det er vanseklig!

Stå på!

Skrevet

Har ikke fått med meg så mange av innleggene dine, bare ett (i går?) vedr. at dere fikk salgsvarer av svigermor i gave.

Ble faktisk helt matt av alle de ufine svarene du fikk, av "bedreviterne" som synes at det er helt greit å være frekke, og tom henge ut navnene på barna dine.

Hev deg over det! :-) De er ikke verdt fem flate øre! :-) La dem leve i sin "boble" - "De slemme får igjen", er det et ordtak som heter... Og man kan absolutt være slem selv om man er politisk korrekt....

Skrevet

Det er som med alle andre innlegg. Blir man oppfattet som frekk eller ufordragelig, får man svar deretter. Er helt enig med deg i at de som henger ut navnene på barna dine ikke er riktig navla. Veldig frekt og utrolig dårlig gjort. DET blir personlig. Men når man svarer kun utfra et hovedinnlegg o.l går det ikke på person. Jeg vet så og si ingenting om folkene her inne, så jeg svarer kun utfra det som står i hovedinnlegget/innlegget, og ikke går til personlig angrep. Det er lavmål.

Skrevet

Uff, tillab, med to søte gulljenter burde du kanskje ha bedre ting å ta deg til enn å lete etter "forumtrll" (nå lærte jeg et nytt ord i dag ochså =o))

Jada, jeg har kanskje meninger som virker lite sympatisk, syns egentlig mange her inne virker mindre sympatisk enn meg, jeg sier i alle fall ikke ting som "du burde aldri vært mamma " osv.. Truer ikke med barnevernet for den minste ting heller..

Om jeg ikke liker salg er jeg ikke en hurpe for det.. kanskje dere skal finne noen andre å hakke på..

Hilsen 16åringen.

Skrevet

Det er snilt at dere sier navnene er fine. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro. Da jeg kom hjem fra føden og skrev min fødselshistorie her gjorde folk narr av navnet hans og sa at fødselshistorien min var løgn, og at den var kjedelig, at jeg var teit som følte meg kvinnelig som fødte uten smertestillende.

Det sårer. Ganske mye også. Håper dere slipper sånt som jeg har fått her inne. Og at dette vekker litt antenner hos dere..

Skrevet

huff.....nå ble jeg heelt satt ut her!!! og ikke minst rystet over så mang vpksne damer skal gjøre det kipt for deg her....viser vel heller til at de er det motsatte.....

gir deg en stooor trøsteklem og har egentlig ingen ord å komme med for din situasjon er så stor i forhold til min....at jeg kan nermest ikke sette meg inn i det engang....hev deg over barslighetene til enkelte!:-)

Skrevet

UPS- det er visst end el jeg ikke får med meg- her på denne siden- men hvis jeg har svart deg krasst må du ta det med en stor klype salt- hender at jeg har lysst til å sette ting på spissen her inne- det er så utrolig mange gjøker- som sikkert gjør som meg setter ting på spissen- MEN når det skal sies- Hvis du liker dine barns navn - det hjåper jeg du gjør - for det er du som har valgt dem- så er de FLOTTE FoR Deg og dine!- og på meg høres det it som om du har mer enn nok på tapetet for å si det sånn" Men jeg anbefaler å ta det folk sier- som du tenker er TEIT- eller DUMT- med en stor klype salt- ev DRITE i Det!!!!

Alt godt for deg! jeg håper jeg er godtatt- visste ikke at det var noe som het godtatt eller ikke på denne siden- Men if sp- couldn't care less og det burde gjelde deg også! DU er den beste for deg og dine! lykke til KLEM!

Skrevet

Ikke bry deg! :-) Har du ikke lagt merke til at de som feks ga deg pepper for "salgsinnlegget" er de samme som er perfekte i egne øyne? De er sååååååå sympatiske og ordentlige, men har allikevel lov til å hovere over deg - det er veldig typisk her inne! :-)

Synes egentlig sånne mennesker er litt morsomme, jeg. :-) Men har man litt dårlig selvtillit etc, kan de dessverre være veldig ødeleggende, og det beste er å holde seg unna. "Skjulte mobbere" kaller jeg dem. :-)

Skrevet

Du bør tåle kritikk. Mange av dine innlegg er nedlatende og usympatiske, da kan diu ikke forvente å få positiv feedback.Jeg har flere ganger tenkt at du må være en bruker som bare er ute etter å lage liv og leven, at du ikke kan være seriøs i innleggene dine, så ille har noen av dem vært. Likevel skal jeg medgi at du har fått usaklig hard medfart i fødselstråden din, og når det kommer til valg av navn. Det er ikke ålreit at noen mobber navnene på barn. Det er barnslig og lite sympatisk.

Hvis du blir såret av svar du får her burde du vel enten moderere deg noe, eller vurdere om du er tøff nok til å være på et forum som dette? På internettfora kan det gå hardt for seg, og stikker man seg ut blir man fort en hakkekylling, Mange har erfart det her inne...

Skrevet

Jeg vet ingenting om deg, har ikke lest noe fra deg tidligere, så kjenner ikke til noe.

Eneste jeg vet er innlegget du skrev om klær fra svigermor.

Jeg må si jeg reagerte på innlegget, syns ikke det var noe fint skrevet, syns det var frekkt og utakknemlig.. Og videre så motsa du deg selv.Det var slik JEG oppfattet det.

Det jeg har fått med meg her inne er at slike innlegg kan man ikke poste uten å få slike tilbakemelidinger, etter å ha hengt her siden 2005 så bør du vite dette, jeg har bare vært her 1 år og vet dette.

MEN, å gå til personlig angrep på deg som feks å si at barna dine har stygge navn eller at du er helt idiot eller brød i hodet syns jeg er å dra det langt over kanten.

Det er styggt!

Jeg reagerte veldig på mange av utsangnene, og må si at de er jo ikke hakket bedre som kan gjøre slik.

Men du skal vite at å være her inne ikke er det samme som å diskutere noe face to face, og da mye lettere å si sin mening om mye, og lettere å kaste dritt.

Har som sagt ikke lest noe fra deg tidligere, jeg syns selvfølgelig det er vondt å lese om alt det vonde du har opplevd,men du kan ikke bruke alle triste ting som har hendt deg til å forsvare det du posta syns jeg, det blir for barnslig.

Du kan ikke bare legge ut slike ting å ikke vente respons...For den får du, på slik, så det jomer også av noen.

Du kan ikke bli frekk fordi om du har det tøft, folk kjenner deg ikke og kan og vil ikke ta hensyn til slik.

Skrevet

hei..har ikke fått med meg denne uthenginga men seriøst ? det er mye rare folk her ja,voksne mammaer liksom..hev deg over dem og ta alt dritten med en klype salt som de andre sier..og barna dine har nydelige navn,spesielt Aaron,det heter gutten min og :) (så dem som mobbet deg for det navnet etter fødsel skal jeg bli med og ta:) ) ønsker deg masse lykke til videre og som sagt ikke ta til deg noe her inne..stoor klem..

Skrevet

Jeg synnes ikke enn skal mobbe andre sitt valg av navn. Men alle skal ikke måtte like navnene enn velger heller, det må enn også tåle. Smaken er jo som baken delt.

Jeg har ikke lest mange innlegg av deg og har heller ikke svart på det innlegget du skrev tirsdag. Men jeg leste det og for å være ærlig visste jeg ikke om jeg skulle ta det seriøst eller ikke. For jeg synes du virker utakknemlig for det barna dine får, og du fremhevet at klærne var kjøpt på salg på en nedlatende måte. Jeg har lært at jeg skal være glad for det jeg får, og jeg bryr meg lite om hvor dyre klærne er, det er tanken bak som teller. Og klær på salg har jo like god kvalitet som klær som ikke er på salg.

Jeg skjønner du har opplevd mye vondt og det er trist, føler med deg der.

Skrevet

Men det er da en ærlig sak å ikke like å få klær kjøpt på salg i gave? Må faktisk si meg enig - men ville antakeligvis ikke sagt det. :-)

Jeg kjøper aldri salgsvarer i gave selv, synes det er litt "smålig". Nesten bedre å la være.

Det må da være lov å si det - og mene det - uten å bli "hetset" for det? Er virkelig "hetserne" egentlig noe bedre? Jeg synes ikke det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...