Gå til innhold

Ny Ringerike/omegn-tråd!!


1+2=3jenter

Anbefalte innlegg

Vi hadde stort sett bra vær i Danmark, godt og varmt og bare noen småskurer av og til...

 

Da blir det treff førstkommende lørdag kl 16 på Clint!! Blir kjekt å se dere igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!!

 

Puh, nå er det jammen meg varmt, sitter inne her og svetter.

 

Jeg får desverre ikke vært med i morra, men dere får kose dere! Får bli med neste gang=)

 

Klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i varmen!!

 

Ble ikke noe av treffet på lørdag, kom et avbud til og alt for mange varmegrader.... Det er herlig med sommer altså, men en plass går grensen og...

 

Skal vi prøve igjen? F.eks 9.august? Noen som kan da?

 

Vi var jo på 3d-ul på fredag, og der fikk vi se 2 fine jenter! Alt tilsynelatende i orden:-) Den ene var litt mer aktiv enn den andre, ultralydmannen kalte hu for frøken showoff... Viste rumpe og lår, gjespa rett i "kamera", turna og var riktig fotogen til tider. Begge lå med hodet ned. Var veldig morsomt. Skal se om jeg klarer legge ut bilder.

 

Dere får ha en svett fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan 9 august. Holder av datoen så får vi se=)

 

Vi har også vært på 3d, og det var veldig moro, alt så bra ut. Var ikke så veldig aktiv akkurat da men fikk mange fine bilder og videosnutter. Ellers har jeg en veldig aktiv jente i magen, hele magen rister noen ganger, er så jeg nesten skvetter litt=)

 

Har vært mye på stranda de siste dagene, har vært mye i sola. Men har bada masse og dekket over magen innimellom så jeg håper det er greit???

 

75 dager igjen idag=)

 

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg kan også 9. august så vidt jeg vet.

 

Gratulerer med 2 jenter da Platy78 :-) Morro!

Ser ut til at vi skal få mange jenter i denna "klubben".

 

Jeg har begynt å jobbe igjen etter ferien. Helt forferdelig å være på jobb når det er så fint vær! Best å bare være hjemme ved fjorden og bade...

 

Håper alt er bra med dere alle sammen.

 

Vi snakkes :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere. Ligger på føden og tester den såkalte pasientterminalen. greit tidsfordriv... kom inn i går morres m nok et gallesteinsanfall... fikk ketorax som hjalp i 3-4timer før det begynte på an igjen... sånn gikk nå dagen... vondt-neddopa-vondt-neddopa... de prøvde seg m et par andre medikamenter og,men det virka ikke... nå harjeg ikke fåttsmertestillende siden midnatt, og det går ganske bra.håper å få reise hjem i dag. blir visst henvist kirurg etter hvert.... vel,har i hvertfall fått sjekka ut rommene her,og de r jo veldig greie. snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Håper alt er bra med dere alle sammen.

 

Da er jeg klar for et nytt treff på onsdag, blir koselig det=).

Så kan vi skravle litt igjen.

 

Sees!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hmmmm... nå var d svært lite aktivitet på linken vår jenter..... Håper alle sammen har d superbra :)

 

Da var vi endelig innflyttet i nytt hus på Tyristrand :) Alt er bare supert her :) D har vært et langt lerret å bleke, men alt er endelig i boks og klart for at småjentene kan komme til verden.

 

Var til legektr i dag og har fått dato for keisersnitt fredag 19 sept da tv1 ligger i seteleie og tv2 i hodeleie.....

 

Skal bli SÅ kjekt å se smånurkene :):)

 

Sliter for tiden med masse kynnere og endel murring/smerter i korsryggen og nede i magen.... tror derfor jeg må stå over treffet i dag....

 

Dere er alle hjertelig velkommen på sykehuset for å se nurkene når de er kommet til verden :):)

 

Håper dere alle har d fint og at siste innspurt i sv.skapet går sm.fritt :):)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon!

 

På tide å ønske deg masse lykke til! Blir spennende å høre hvordan det går. Kommer gjerne og tar en liten titt når du er klar for det - lurer fælt på hvordan det ser ut med TO små på en gang oppi den der balja... Gleder meg til mine også skal ut!

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Hadde det kjempekoselig på siste treffet, begynner jo å bli godt kjent nå=) Gleder meg til neste gang. Dagtid og nytt sted.

 

Comon: Masse lykke til på fredag!!! Blir spennende det tenker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon!! Ønsker deg lykke til på fredagen:-))

Jeg kommer gjerne å hilser på nurkene dine når du har ork og overskudd til d....

 

Hvordan står d til m dere andre?? Jeg har veldig mye nedpress nå.. Alt var bra m babyen når jeg var på kontroll på mandag, han trudde at jeg kommer til å føde før termin.

Har fått kjøpt oss bilsete:-))

 

Håper vi kan ha et treff om ikke så lang tid...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Comon!!

Litt sent ute jeg da... men MASSE LYKKE TIL I DAG!!!!

Kommer gjerne å ser de nydelige nurkene dine når du orker :-)))

Blir kjempespennende tenker jeg !

 

Gleder meg veldig til å bli "ferdig" kjenner jeg. Fortsatt 6 uker igjen, PUH...

 

Håper dere andre har det bra. Jeg har fri neste onsdag fra jobben (håper jeg i hvert fall...) men jeg kan sende en melding til dere. Kanskje vi kan få til et møte da på dagtid??

 

Vi snakkes!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er klar for bytur onsdag. hurra! men må si jeg er litt misunnelig på Comon som har barna utenpå magen nå og ikke inni lenger... lurer på åssen det gikk?*?? håper vi sees onsdag! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg kan også på onsdag!

 

Har ikke hørt noe fra Comon ennå. Håper virkelig alt står bra til!

 

Ellers må jeg si at jeg virkelig ser frem til å få disse ungene på utsiden av magen... Nå er det TUNGT å ha de inni.... 6 uker til termin idag, håper de har tenkt å komme 3 uker før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kommer på onsdag=)

 

Har bare 19 dager til termin nå jeg, føler meg klar som bare det. Masse nedpress og kynnere nå om dagen. Jammen deilig med permisjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for igår...

 

Var innom babyshop etter treffet,der var d 50% på boob amme-gensere!!! Jeg måtte kjøpe en.. Har hatt mye nedpress!! Hvordan går d m dere??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY JENTER :D

 

ENDELIG hjemme med to små nurk :) Her flyr tia fort om dagene... rekker jo nesten bare å amme, pumpe, skifte bleier hehehe.... Jentene er ganske samkjørte, men minstetøtta holder d støtt og stadig gående på natta. Har også problemer med å ta puppen, noe som til tider kan være ganske så frustrerende. Var på ammepol.kl i går hvor de sjekka om d var tungebåndet som var for kort, men heldigvis ikke. Hu er nok sikkert bare skrubbsulten når hun våkner... og ikke tålmodig nok til å vente på maten, hehe.... pumper meg og gir henne på flaske...og d går heldigvis bra :)

 

Ellers så gikk keisersnittet veldig bra... en flott opplevelse...dog noe sårsmerter og sterke etterrier i etterkant... men litt må en jo tåle :P

 

Håper d går strålende med dere alle sammen og at barna straks begynner å poppe ut, hehe... Da blir d barseltreff jenter :)

 

Lykke til videre :D Stor klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER COMON!!

 

Gleder meg bare SÅÅÅÅ til mine er ute... Var på ul idag. Var ikke helt på nett hu der overlegen, så ga opp å spørre og grave om alt mulig. Jentene ligger i sete og sete/tverr, så ser spooky ut for en vanlig fødsel... De var 13 og 14 % mindre enn gjennomsnittet("hvis det ikke er jeg som har målt feil da" sa dama...). Vel, vel, ny sjekk neste uke.

 

Håper det går bra med dere andre! Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen jenter!!

 

Sitter nå her i sofaen og håper på en oppdatering fra dere snart:-) Er så fryktelig stille her inne!!

 

Jeg er lei som fy. Var på sjekk idag og sa jeg synes neste fredag ville vært en fin dag for ks, men det syns jordmora var litt tidlig. MEN, fikk hvertfall time til vurdering på mandag, så da får vi en DATO!!! Har jo ikke akkurat lyst på ks, men har innsett at disse ungene ikke kommer til å snu seg, og de 3 siste jeg har snakket med på sykehuset sier de anbefaler ks, så da får jeg vel rette meg etter "ekspertene"...

 

Jentene har det forøvrig bare bra, skulle måle gjennomstrømning i navlesnora idag, men de spratla og "pusta" så mye at det ikke var mulig å gjøre det skikkelig. Hu ene brukte knyttneven på ultralyddingsen, ganske artig å se på:-)

 

Klem fra sofabolla....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Har du fått dato for ks?? Jeg er veldig klar for å føde snart... Håper at d skjer noe innen en uke!!! Hvordan er d m dere andre?? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp(hoppe er det forresten veldig lenge siden jeg har gjort...)!

 

Da har vi vært på sykehuset, og innen fredag 17.oktober er vi 3barnsforeldre!! Ble satt opp til ks 17., for de hadde ikke kapasitet før, men skulle det bli noen avlysninger tidligere i neste uke tar de meg! Gallesyreverdiene mine driver å stiger, så hvis de fortsetter å stige mye tar de meg også tidligere. Det er veldig godt å vite at det max er 11 dager igjen!! Også litt skummelt og....

 

Håper det nærmer seg for dere andre også, alle er vel over 37 uker nå? Kanskje treffes vi på barsel!!! Må vel være der noen dager vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioioioi så spennende!!!! lykke lykke til! jeg er "i termin" som det jo heter, og venter fælt.. hver minste lille kynner eller verk i ryggen og jeg tenker- skjer det nå, tro? litt kjipt, for jeg skrur jo opp forventningene, og så kan jeg risikere å måtte gå 4 uker til.. jaja. han kommer når han kommer! er på vei til fysio nå, bekkenet mitt er fullstendig f*k up, så nå skal vi lage plan for rehab etter fødsel.. snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Lenge siden jeg har vært innpå her ser jeg....

Har vært hos jordmor i dag, og jeg fikk mine mistanker bekreftet.

Lillemus ligger i sete (på skjeive) så jeg har fått time til å prøve å snu henne på fredag den 10.

Veldig spent på det. Kan gå flere veier skjønte jeg.

Enten går alt bra og hun snur seg og kommer når hun vil, eller hun kan reagere på det som skjer slik at de må ta henne ut da, eller de ikke klarer å snu henne og jeg må føde i sete....

Ja ja, ut kommer hun på den ene eller den andre måten.

Er veldig klar for å føde nå!!

 

Spennende da Platy, når de kommer til å ta ks på deg, men 17 er jo bare en uke til !! Lykke til :-)

 

Vi snakkes!! Snart blir det barseltreff :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Da har vi vært og forsøkt å vende. Alt gikk veldig fint og hun kom ned med hodet til slutt... Så får vi bare håpe at hun blir liggende der til veene starter.

Har ny kontroll til torsdag.

 

Håper alt står bra til med dere alle. Og at babyene er snille til dere to som allerede har fått :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...