Kamomille Skrevet 19. juni 2008 #51 Skrevet 19. juni 2008 Ektepar samliknes, då det er egentlig irrelevant om det er hennes eller mannens navn som står på leiekontrakten for stabburet. Hun står som eier av både denne eiendommen og fritidseiendommen og er derfor medansvarlig!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juni 2008 #52 Skrevet 19. juni 2008 Uansett så må hun jo ha et visst innblikk i hvordan mannen har ordnet disse tingene, og derfor visst at det ikke har blitt gjort rett. Så vidt jeg vet har hun stått på for å bevare strandsonene også... Dessuten så har man jo denne ansettelses saken også... Som politiker så har det du gjør på privaten innvirkning på karriæren din, enten du liker det eller ikke!!
sydilla Skrevet 19. juni 2008 #53 Skrevet 19. juni 2008 jeg gikk ikke gjennom ligninga til mannen min i år. Jeg leverte min egen og aner ikke om han har fuska med noe. Foreldrene mine driver gård. Jeg tør vedde på at mamma ikke har PEILING på hva pappa gjør eller ikke gjør siden gårder som regel er særeie... Så skal jeg si noe om strandsonen. Den loven er viktig på sør/østlandet. På vestlandet er det mange steder ikke mulig å gå i land med mindre det bygges en brygge. Når du får byggetillatelse på hytte, så virker detjo rimelig logisk at det skal være mulig å komme seg inn på land slik at du kan bruke den! ( det var faktisk tilfelle her. det er ikke MULIG å bevege seg i den strandsona...) Jeg sier ikke at folk ikke skal søke om tillatelse, men jeg forstår hvorfor en ikke kommer på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå