Gå til innhold

Jeg er forlovet ! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt tar jeg tilbake gratulasjonen. det er jo bare tull, vist dere ikke har lest de andre innleggene, så ventet hun på mens som skulle komt den 29 april, da er hun ca 6-7 uker, men så var hun plutselig på 18 ukerskontrollen. . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at vi andre bare lar helt være å svare på disse fra Ella Bella Karamella og lignende tulleinnlegg fra evt andre i fremtiden- får ikke hovedinnleggerne noe som helst respons, hverken negativ el positiv, vil de nok snart finne seg et forum som er mer egnet for dem. :)

Skrevet

Særlig! Den historien der tror jeg ikke på i ETT sekund. Skjerp deg..

Skrevet

Enig med deg, nr.4 i oktober. Det er like greit å ignorere slike innlegg. Hele opplegget oser av et personlighetsforstyrret menneske i andre enden av tastaturet. Det er jo primært oppmerksomhet de ønsker, søker og "nærer på". Karamella bør få oppmerksomhet innen psykisk helsevern og ikke fra intetanende og godtroende gravide.

Skrevet

Åh, jeg synes dette frieriet var utrolig fint å lese om jeg - samme om det er oppspinn eller ikke!

Men jeg er nok som andre skriver over her - litt lettlurt.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vet ingenting om denne personen, men hun har det kanskje ikke så greit i den virkelige verden? Fint for henne å lage seg en fantasiverden der ingen vet hvem hun er og "aksepterer" denne fantasi verden. Hvem gidder å lage slike løyner? Jeg tenker at hun trenger en nettside der folk tror hun er den hun ønsker å være.

Skrevet

oi gratulerer så mye og masse lykke til i fremtiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...