Gå til innhold

Jeg er forlovet ! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære fridde til meg i går. Åhhhh, var så koselig og fint. Alt var liksom helt perfekt. Han hadde planlagt det lenge :) Er sååå glad nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det var en velykket aften må jeg si.

Gratulere med forlovelse :D

Skrevet

Gratulerer så mye. Så koselig da. Regner med det betyr at dere hadde en fantastisk romantisk aften ;-)

Skrevet

Da skjønner jeg at han skulle overraske deg. Gratulerer.

Hvordan skjedde frieriet da?

Skrevet

Gratulerer!

Så mye som skjer i livet ditt om dagen, da!

Skrevet

Gratulere kjempe mye :-D

Skrevet

Gratuleeeerer!!! :D :D :D :D :D

Skrevet

ÅÅÅH! Gratulerer så mye!! =D =D Heldig du er da..Med tre på vei og en skikkelig mann..hehe... ;) Kjempeflott!!

Lykke til videre.. :)

Skrevet

Så koselig. Gratulerer :-)

Skrevet

Ååååå så morsomt! Gratulerer!!!! Så jo i går at du hadde skrevet at han skulle overraske deg så dette synes jeg var morsomt :-)

Skrevet

Skrev at jeg var misunnelig på deg før daten din i går, men dette overgår jo alt! Gratulerer!

Skrevet

Hehe, tuuuusen takk :D

Ja, var utroooolig kjekt og romantisk...

Tidligere på dagen kom det en pakke med en utrolig nydelig mammakjole fra Chanel. Den var litt sånn asymmetrisk, gresk-gudinne-aktig. Den var hvit med sort silkebånd over magen. Den var helt nydelig. Jeg følte meg virkelig fin. Til den hadde jeg svarte stilletthæler som var med kjolen og en svart chanelveske. Akkurat klokken seks ringte det på døren, og jeg trodde jo det var min kjære. Men det var en stilig sjåfør som skulle kjøre meg i en svart limousin til der jeg skulle.

Han parkerte ovenfor Bryggen og sa at jeg skulle følge lysene. Det var sånne søte små levende lys oppover veien omslynget av roser. Da jeg jeg fulgte de (Ikke så veldig langt da) kom jeg til Fløybanen der det var en smilende mann som sa jeg skulle gå inn i den. Der sto en dresskledd mann som spilte nydelig fiolin. Jeg var litt smårørt allerede. Da jeg kom opp var den rød løper med lys og roser rundt som førte meg bort til Fløyresturanten. Det var et orkester der som spilte "She" av Elvis Costello. Det var den sangen vi danset til den kvelden trillingene ble unnfanget.

Og der sto min elskede ikledd smoking nede på kne med en nydelig diamanring i hånden. Da jeg kom nærmere spurte han på norsk(Han snakker egentlig ikke norsk, han er fransk), om jeg ville gifte meg med ham. Jeg begynte jo å gråte og klarte ikke å få fram noe. Så begynte han å fortelle meg hvorfor og hvor høyt han elsker meg og hvilken ære det hadde vært for ham å bli min ektemann. Jeg sier selvfølgelig ja! Også begynner det å regne, det var helt perfekt. Så sto vi der i regnet og danset. Så går vi inn i resturanten og der venter alle våre nærmeste. Hehe, skal tro jeg kvapp... Der var hans foreldre kommet helt fra Frankrike, og alle de vi er glad var der.

Han hadde leid hele resturanten og vi fikk en syvretters middag som var utrolig god. Så holdt han en utrolig fin tale som fikk meg til å gråte igjen. De dere franskmennene altså... Vi var der hele natten og danset og koste oss. Det var bare utrolig nydelig. Seint seint i morges gikk vi alle sammen ned igjen og min kjære hadde booket rom til alle på et fint hotell her i Bergen. Vi fikk en kjempefin suite. Tror faktisk det var brudesuiten, hehe. Var såååå fint :)

Ble så glad da jeg våknet opp i morges og skjønte at han jeg elsket så høyt faktisk hadde fridd til meg. At vi skulle være sammen for alltid. For et år siden var jeg singel, og nå i dag er jeg forlovet og snart trebarnsmor. Er så lykkelig bare :)

Og igjen tuuusen takk :D

Skrevet

Oj, glemte å si at bryllupet skal stå om to uker :) haha, vet det er tidlig og kan virke konservativt men det handler ikke om det. Det handler om at vi har så utrolig lyst, og jeg er dårlig til å vente :D Skal stå lørdag 28 juni ! åh, som jeg gleder meg.

Skrevet

Så utrolig romantisk frieri!!

Oioi, da blir det travle 2 uker, hehe!

Masse lykke til med bryllupet!!!

Skrevet

Gratulerer så masse masse, er så koselig det der ;)))

Lykke til med bryllup når den tid kommer :)))

Skrevet

Snufs. Sitter her og tørker tårer jeg.

Dette var skikkelig koselig :-)

Dere får ha riktig lykke til med bryllupet.

Skrevet

Åååå gratulere så masse, med både forlovelsen og det kommende bryllup:)

Skrevet

Tuusen takk :D

Ja, blir to hektiske uker !!

Min kjære svigerfamilie er gode venner med Oscar De la Renta, så de har lovet at han skal designe brudekjolen min :) I løpet av i morgen må jeg bestemme meg hvilken kjole jeg vil ha, så skal han sy den om til mammakjole og sånn ! Er skikkelig stress, men ufattelig gøy.

Ja, han er kreativ hehe :D

Skrevet

Ikke for å være kjip og ekkel med deg, og ødelegge fantasifostrene dine samt alle illusjonene om et fantastisk frieri, men dette er jo bare sprøyt.

Alle som bor i Bergen og noensinne har vært på Fløyen vet at banene går kontinuerlig fullpakket av turister fra morgen til kveld i turistsesongen. Banen er heller ikke mulig å "leie" eller hva det var du ga uttrykk for.

Historien din fra Fløyen Folkerestaurant lar seg lett sjekke opp, siden Bergen er et lite sted hvor folk innen bransjen stort sett kjenner hverandre, en franskmann som hadde leid hele restauranten for å fri til sin gravide kjæreste, og i tillegg skulle brukt stedet hele natten (som i seg selv er urealistisk) hadde de fleste visst om..

Hvorfor ljuger du? Folk inne på disse sidene har en lei tendens til å gå bananas når de oppdager at de er blitt holdt for narr. Syns du det er artig? Eller lever du et så nitrist liv at du må leve ut fantasiene dine på nett? Det er i så fall fryktelig tragisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...