Gå til innhold

Jeg er forlovet ! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så masse! :)

Heldig grisen! Godt å høre at det finnes så romantiske menn i verden, kan jeg sende min på kurs hos din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns dette hørtes ut som masse sprøyt. disigne en kjole på to uker ?? javell

Skrevet

Dette er jo nesten for utrolig til å være sant...

 

Den 9.mai tester du positivt og du og kjæresten har vært sammen bare tre måneder sier du. Fire uker senere er du på "18-ukerskontroll" og finner ut at du har trillinger. Det vil si at du var 14 uker på veg da du testa positivt. Altså møtte du sambo rundt den tiden du ble gravid.

 

Ser at mange her inne har gitt deg råd og tips. Da håper jeg at du kan bekrefte at det du sier faktisk er sant. Blir for dumt å holde folk for narr.

Skrevet

dette her er bare tull.... noen som sliter skikkelig med hva de skal finne på på fritiden... gå en annen plass å lek

Skrevet

Hehe...og husk at trillingene er laget med prevensjon i tillegg :)

Skrevet

Syns det blir for dumt og lyve om noe sånt.. :o Oscar de la renta?! Jaja.. kos deg med fantasiene dine hvertfall

Skrevet

hehe ja og at hun ble gravid første gang de så hverandre (se andre innlegg) skrattler

Skrevet

Hmmmm prøver å finne tidsperspektivene her. 9.mai positiv test og har vært sammen med typen i 3 mnd. Så denne 18-ukers kontrollen en snau måned etter det. 18 uker er vel sånn ca 4 mnd. Så da må hun jo blitt gravid nesten samme dag hun ble sammen med typen, på prevensjon og så med trillinger! Og nå kjole av Oscar de la Renta som skal lage en den til henne på 2 uker! Ja her går det i alle fall fort i svingene.

 

Tilgi meg hvis jeg er helt på jordet her (men hvis disse røverhistoriene dine er sanne tåler du dette) men denne frierihistorien din var vel GANSKE overdrevet? Halvveis var jeg overbevist om at dette var bullshit. Cluet med å holde folk for narr jenta mi er å vite når nok er nok:-)

Skrevet

ja det blir for dumt. men men . er ikke første gang det er folk her inne som prøver å få opmerksomheten fra folk på dette viset

Skrevet

Ja og hun ventet mens den 29 april. Altså er det fysisk umulig å være 18 uker på vei med mindre du har en syklus på et titalls uker...

Skrevet

Så bra det ikke bare er meg som har reagert på alle disse historiene..

Men tror HI har skjønt at hu er busta nå..

Jeg vil hvertfall tro at hu har skjønt det..

Skrevet

For ikke aa snakke om at den testen tok jo hele 9 minutter aa faa svar paa!!

Har aldri vaert borti en saa treg test...

hihi

Skrevet

Grattis med fantasifrieriet.. *kremt*

 

 

Tviler på at Ella Bella Karamella kommer til å vise seg her mer, iallefall ikke med samme nick;)

Skrevet

Hehe!! Var jo skikkelig morsom denne tråden!! Ikke at jeg tror ett ord av hva frk. Karamella skriver, men litt underholdning på en kjedelig søndagskveld ble det jo!! ;-)

Skrevet

Når jeg leste trilling-tråden begynnte jeg å stusse litt..., men man skal jo være forsiktig med å slenge ut beskyldninger om at noen lyver...

Men nå syns jeg den virker helt på jordet, denne historien.

Du må virkelig tilgi meg hvis jeg tar feil!

Skrevet

HAHAHA! Dette var så teit at jeg fikk latterkrampe. Lenge leve fantasien, sier jeg bare..

Haha.

Skrevet

Regna det ikke i bergen på lørdag da? Hvordan gikk det med de små levende lysene opp til banen da? Noen som kan bekrefte været?

Skrevet

Og jeg som har tenkt så mye på denne kommende trillingmammaen :/ Og leste forlovelseshistorien med tårer i øynene..jaja, lettlurt har jeg vel alltid vært. Hehe:) Stusset litt over mammakjolen fra Chanel med tilhørende veske og sko jeg da, men de kunne jo vært styrtrike.

 

 

Skrevet

Jo, stemmer det. Det regnet ikke hele dagen, men en del.

Skrevet

Jeg føler meg litt lurt jeg også, det må jeg si.. jeg skrev akkurat gratulasjon til deg vedrørende trillingene.. men etter å ha lest denne forlovelseshistorien din skjønner jo jeg også at det var bare tull alt sammen.. Synes du bør holde deg for god til å tulle med folk på en side som denne. Bare den fantastiske historien med trillingene-- har det falt deg inn at de som f.eks er slitere, eller i verste fall har mistet en eller flere babyer her inne, vil føle seg veldig ubekvemme av at folk her inne lyver om at de er så heldige å ha flere babyer i magen samtidig, f.eks? Bare en tanke.. Forøvrig vil jo ikke andre her inne respektere deg så mye etter dette heller, så jeg foreslår at du finner deg et annet skravleforum der du kan tulle videre..

Skrevet

Jeg trodde faktisk det var sant, helt til jeg leste frieri historien... Virket litt for godt til å være sant... Derfor måtte jeg inn å sjekke tråden nå siden så mange hadde svart og se om noen "turde" å si at dette bare var tull.. Og det var det jo..hehe... ;) Det er så tåpelig at folk har så store fritidsproblemer... Jaja, det var ivertfall kjekt å drømme seg vekk litt og ønske at vi alle kunne treffe en franskmann... ;)

Skrevet

synes det var litt for romantisk til å være sant..litt sånn som man ser i amerikanske filmer ;-) skulle gitt mye for å ha en slik romantisk samboer ;-) noen som har oppskriften?

Skrevet

Du er snart 4 mnd på vei, 7 retters middag, danse hele natten med trillinger i magen med stilletthæler...ik trøtt og ik kvalm..

Ææh... Hallo.. Ingen som syns dette var merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...